Toyota Bank wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej Tankuj Korzyści
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank rozwija swoją aplikację mobilną Tankuj Korzyści. Oprócz dobrze znanych funkcjonalności takich jak obsługa promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oraz programu Toyota More, użytkownicy otrzymali dostęp do zupełnie nowej sekcji – Mój Garaż. Aplikacja otrzymała także odświeżoną szatę graficzną, a centralnym punktem interfejsu stał się samochód użytkownika. Toyota Bank zapowiada także kolejne innowacyjne funkcje aplikacji.
Aplikacja mobilna Tankuj Korzyści to narzędzie Toyota Bank, dzięki któremu klienci już od kilku lat mogą uczestniczyć m.in. w popularnej promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, czy też korzystać z programu lojalnościowego Toyota More.
Nowa wersja aplikacji otrzymała odświeżoną szatę graficzną oraz nową, praktyczną funkcjonalność – Mój Garaż. Dzięki niej, użytkownik może śledzić i kontrolować poziom wydatków związanych z użytkowaniem swojego samochodu a także otrzymuje szybki dostęp do danych na temat swojego auta, polisy ubezpieczeniowej, czy też osiąganych korzyści z tytułu tankowania.
- Nowa wersja aplikacji charakteryzuje się atrakcyjnym designem, a dzięki nowej funkcjonalności Mój Garaż, Klienci mogą w łatwy i przyjemny sposób monitorować poziom wydatków związanych z samochodem. W sekcji tej widzimy ogromny potencjał do dalszego rozwoju naszego narzędzia i planujemy rozwijać ją w przyszłości o dodatkowe funkcjonalności. Dla kierowców przygotowywane są już kolejne rozwiązania takie jak np. opłata przejazdów za autostrady, czy parkowanie – mówi Piotr Kluźniak, Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Warto przypomnieć, że w ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na lokatach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek, a obecna edycja akcji trwa do końca stycznia 2021 roku.
Toyota More to z kolei program lojalnościowy dla miłośników świata Toyoty, którzy m.in. poprzez aplikację Tankuj Korzyści, otrzymują dostęp do ekskluzywnych benefitów, ofert specjalnych oraz informacji o nowościach motoryzacyjnych.
Prezentacja aplikacji: https://www.youtube.com/watch?v=f3-C365lLWQ
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.