Toyota Bank wprowadził promocyjną ofertę jednoratowego kredytu 70/30
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank oferuje promocyjne warunki jednoratowego 70/30 w ramach którego klienci mogą zakupić wybrane modele Toyoty ze stałym oprocentowaniem 0%. Osoby wybierające spośród nowych modeli Toyoty AYGO X, Yaris, Yaris Cross, Corolla Sedan 1.5 lub RAV4, mogą wpłacając 70% wartości auta, po roku dokonać spłaty pozostałej 30-procentowej części kapitału, bez żadnych odsetek. Zachowane środki mogą na ten czas ulokować na jednym z wysokooprocentowanych depozytów w Toyota Bank.
Promocyjna oferta Standard Kredytu 70/30 to najlepsze rozwiązanie dla klientów, którym zależy na niskim koszcie finansowania auta bez obciążania domowego budżetu oraz pewnych i korzystnych warunkach, czyli gwarantowanemu, zerowemu oprocentowaniu przez cały okres trwania umowy kredytu.
Klienci decydując się na model AYGO X, Yaris, Yaris Cross, Corolla Sedan 1.5 lub RAV4, zamiast zakupu gotówkowego, mogą teraz skorzystać z promocyjnego finansowania, za udzielenie którego Bank pobiera jedynie 5,5% prowizji, a samo oprocentowanie kredytu wynosi 0%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% należy zapłacić dopiero za rok.
- Inwestując gotówkę w zakup nowego auta warto pamiętać, że z biegiem lat pojazd traci na wartości i sprzedając go po kilku latach, nie uzyskamy tyle, ile zainwestowaliśmy. Dlatego warto skorzystać z naszej promocyjnej oferty kredytu. Wpłacając 70% wartości auta, resztę gotówki możemy traktować jak finansową poduszkę bezpieczeństwa i przy okazji ją pomnożyć, lokując np. na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym, którego oprocentowanie oparte jest o stawkę WIBOR 3M i w tym momencie wynosi nawet 7,18%. Dzięki temu można wypracowywać atrakcyjne odsetki, nie tracąc przy tym dostępu do swoich środków, a przy okazji jeździć nową Toyotą na gwarancji – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_618847561,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań
![Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_862801532,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
![Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_761024793,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.