Toyota Bank wprowadził promocyjną ofertę jednoratowego kredytu 70/30
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank oferuje promocyjne warunki jednoratowego 70/30 w ramach którego klienci mogą zakupić wybrane modele Toyoty ze stałym oprocentowaniem 0%. Osoby wybierające spośród nowych modeli Toyoty AYGO X, Yaris, Yaris Cross, Corolla Sedan 1.5 lub RAV4, mogą wpłacając 70% wartości auta, po roku dokonać spłaty pozostałej 30-procentowej części kapitału, bez żadnych odsetek. Zachowane środki mogą na ten czas ulokować na jednym z wysokooprocentowanych depozytów w Toyota Bank.
Promocyjna oferta Standard Kredytu 70/30 to najlepsze rozwiązanie dla klientów, którym zależy na niskim koszcie finansowania auta bez obciążania domowego budżetu oraz pewnych i korzystnych warunkach, czyli gwarantowanemu, zerowemu oprocentowaniu przez cały okres trwania umowy kredytu.
Klienci decydując się na model AYGO X, Yaris, Yaris Cross, Corolla Sedan 1.5 lub RAV4, zamiast zakupu gotówkowego, mogą teraz skorzystać z promocyjnego finansowania, za udzielenie którego Bank pobiera jedynie 5,5% prowizji, a samo oprocentowanie kredytu wynosi 0%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% należy zapłacić dopiero za rok.
- Inwestując gotówkę w zakup nowego auta warto pamiętać, że z biegiem lat pojazd traci na wartości i sprzedając go po kilku latach, nie uzyskamy tyle, ile zainwestowaliśmy. Dlatego warto skorzystać z naszej promocyjnej oferty kredytu. Wpłacając 70% wartości auta, resztę gotówki możemy traktować jak finansową poduszkę bezpieczeństwa i przy okazji ją pomnożyć, lokując np. na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym, którego oprocentowanie oparte jest o stawkę WIBOR 3M i w tym momencie wynosi nawet 7,18%. Dzięki temu można wypracowywać atrakcyjne odsetki, nie tracąc przy tym dostępu do swoich środków, a przy okazji jeździć nową Toyotą na gwarancji – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.