Tpay oferuje raty online z Pekao
Pekao i Tpay ułatwiają zakupy w sieci. Drugi największy bank w Polsce i zaufany operator płatności umożliwiają finansowanie zakupu produktów i usług w wygodnych ratach. Rozwiązanie odpowiada również na aktualne potrzeby internetowych sprzedawców.
Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay internauci mogą już dokonać płatności za zakupy, korzystając z atrakcyjnej oferty ratalnej Banku Pekao S.A. Tym samym Bank Pekao wkroczył na rynek sprzedaży kredytów ratalnych w branży e-commerce. To efekt obserwowanej tendencji wzrostowej i sporego zainteresowania konsumentów tą formą finansowania.
– Rynek płatności odroczonych oraz tych na raty rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzają to najnowsze dane Biura Informacji Kredytowej: tylko we wrześniu, rok do roku banki i SKOK-i udzieliły o blisko 31 proc. więcej kredytów ratalnych w ujęciu liczbowym. Wśród Polaków istnieje realna potrzeba korzystania z takich rozwiązań płatniczych, w tym świadomego zarządzania swoim budżetem. Jako operator płatności zawsze wsłuchujemy się w głosy konsumentów – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
– Strategia Banku na lata 2021–2024 zakłada wejście Banku Pekao na rynek sprzedaży ratalnej. Dziś rozpoczynamy jej realizację oferując sprzedawcom internetowym i ich klientom nowoczesny, bezpieczny i prosty proces wnioskowania o kredyt ratalny. Jest to pierwszy krok naszego banku w rozwoju tej linii biznesowej i umocnieniu pozycji na rynku e-commerce – mówi Wojciech Werochowski, Wiceprezes Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
Wygodne zakupy
Dzięki płatnościom ratalnym z Pekao internauci mają dostęp do finansowania zakupów z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, tzw. 24/7. Oferta obejmuje finansowanie do 20 000 zł na jedynie oświadczenie o dochodach, spłatę nawet do 60 miesięcy, a także raty 0%.
Rozwiązanie wyróżnia krótki i przyjazny wniosek, a decyzja kredytowa następuje nawet w kilka minut. Bank do wnioskowania o kredyt ratalny wykorzystuje do weryfikacji tożsamości klienta nowoczesne i bezpieczne procesy oparte o otwartą bankowość, wideoweryfikację (z wykorzystaniem dowodu osobistego, eDowodu lub aplikacji mObywatel), a dla klientów Banku Pekao także Pekao24 oraz aplikację PeoPay.
Proces wnioskowania o kredyt został oparty na najnowszej technologii opracowanej przez Bank Pekao, w tym wynikach badania przeprowadzonego na grupie klientów.
Wygodna sprzedaż
Dostęp do środków na wymarzone lub niezbędne zakupy, dzięki współpracy Tpay i Pekao, to dobra wiadomość także dla sprzedawców.
– Bezpieczeństwo jest obecnie jednym z najważniejszych czynników zakupowych. Dlatego obecność Banku Pekao wśród metod płatności, którego logo jest rozpoznawalne i budzi zaufanie, jest dla sklepów ważnym wyróżnikiem. Brak konieczności podpisania umowy z bankiem czy nieponoszenie kosztu wpisu na listę pośredników kredytowych, to kolejny ważny element oferty Tpay. Wychodzimy do rynku z płatnościami ratalnymi wygodnymi zarówno dla klientów, jak i sprzedawców – mówi Dawid Cichy, Head of Sales w Tpay.
To kolejne po PZU wdrożenie produktów online i dla e-commerce, które były zapowiadane przez Tpay i Bank Pekao. Pod koniec 2020 r. spółki rozpoczęły historyczną współpracę.

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.