Tpay oferuje raty online z Pekao
Pekao i Tpay ułatwiają zakupy w sieci. Drugi największy bank w Polsce i zaufany operator płatności umożliwiają finansowanie zakupu produktów i usług w wygodnych ratach. Rozwiązanie odpowiada również na aktualne potrzeby internetowych sprzedawców.
Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay internauci mogą już dokonać płatności za zakupy, korzystając z atrakcyjnej oferty ratalnej Banku Pekao S.A. Tym samym Bank Pekao wkroczył na rynek sprzedaży kredytów ratalnych w branży e-commerce. To efekt obserwowanej tendencji wzrostowej i sporego zainteresowania konsumentów tą formą finansowania.
– Rynek płatności odroczonych oraz tych na raty rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzają to najnowsze dane Biura Informacji Kredytowej: tylko we wrześniu, rok do roku banki i SKOK-i udzieliły o blisko 31 proc. więcej kredytów ratalnych w ujęciu liczbowym. Wśród Polaków istnieje realna potrzeba korzystania z takich rozwiązań płatniczych, w tym świadomego zarządzania swoim budżetem. Jako operator płatności zawsze wsłuchujemy się w głosy konsumentów – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
– Strategia Banku na lata 2021–2024 zakłada wejście Banku Pekao na rynek sprzedaży ratalnej. Dziś rozpoczynamy jej realizację oferując sprzedawcom internetowym i ich klientom nowoczesny, bezpieczny i prosty proces wnioskowania o kredyt ratalny. Jest to pierwszy krok naszego banku w rozwoju tej linii biznesowej i umocnieniu pozycji na rynku e-commerce – mówi Wojciech Werochowski, Wiceprezes Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
Wygodne zakupy
Dzięki płatnościom ratalnym z Pekao internauci mają dostęp do finansowania zakupów z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, tzw. 24/7. Oferta obejmuje finansowanie do 20 000 zł na jedynie oświadczenie o dochodach, spłatę nawet do 60 miesięcy, a także raty 0%.
Rozwiązanie wyróżnia krótki i przyjazny wniosek, a decyzja kredytowa następuje nawet w kilka minut. Bank do wnioskowania o kredyt ratalny wykorzystuje do weryfikacji tożsamości klienta nowoczesne i bezpieczne procesy oparte o otwartą bankowość, wideoweryfikację (z wykorzystaniem dowodu osobistego, eDowodu lub aplikacji mObywatel), a dla klientów Banku Pekao także Pekao24 oraz aplikację PeoPay.
Proces wnioskowania o kredyt został oparty na najnowszej technologii opracowanej przez Bank Pekao, w tym wynikach badania przeprowadzonego na grupie klientów.
Wygodna sprzedaż
Dostęp do środków na wymarzone lub niezbędne zakupy, dzięki współpracy Tpay i Pekao, to dobra wiadomość także dla sprzedawców.
– Bezpieczeństwo jest obecnie jednym z najważniejszych czynników zakupowych. Dlatego obecność Banku Pekao wśród metod płatności, którego logo jest rozpoznawalne i budzi zaufanie, jest dla sklepów ważnym wyróżnikiem. Brak konieczności podpisania umowy z bankiem czy nieponoszenie kosztu wpisu na listę pośredników kredytowych, to kolejny ważny element oferty Tpay. Wychodzimy do rynku z płatnościami ratalnymi wygodnymi zarówno dla klientów, jak i sprzedawców – mówi Dawid Cichy, Head of Sales w Tpay.
To kolejne po PZU wdrożenie produktów online i dla e-commerce, które były zapowiadane przez Tpay i Bank Pekao. Pod koniec 2020 r. spółki rozpoczęły historyczną współpracę.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.