Komunikaty PR

W Smartney DA SIĘ lepiej

2022-01-13  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

To już trzecia kampania TV przygotowana przez Smartney – fintech należący do francuskiej grupy Oney Bank. Reklama prezentuje ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny. Spółka po raz kolejny stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu w Smartney: „Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: polaczenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej. W końcu powiedzenie: ‚Da się’ coraz częściej jest kojarzone właśnie ze Smartney..”

Smartney ma się czym chwalić. Pod koniec 2021 roku po niecałych trzech latach działalności zajmuje miejsce w czołówce firm sprzedających kredyty gotówkowe  na rynku pozabankowym. Jego pożyczka konsolidacyjna to jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych produktów na rynku finansowym. Wykorzystując złożone algorytmy oraz Open Banking pozwala klientom na korzystną konsolidację zobowiązań w szybkim fintechowym procesie. To pierwszy tego typu produkt w Europie.

„Proponujemy nowoczesne rozwiązania, bo przecież nasi Klienci są nowocześni. Wiedzą, czego chcą – a chcą usług finansowych dostępnych zawsze i wszędzie. W naszej reklamie prezentujemy trzy strony naszej oferty – pożyczkę i konsolidację 100% online, dostępną w kilka minut zupełnie bez zbędnych formalności. Nie było łatwo stworzyć podobny produkt – jednak Smartney pokazuje, że DA SIĘ” – kończy Kulmaczewska.

Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Razem z nową kampanią telewizyjną powraca promocja, umożliwiająca klientom darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni.

Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZgIoFRPtYgg

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.

Dom produkcyjny: PAPAYA

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER;

Planowanie i zakup mediów online SALES & MORE

Zdjęcia: Tomasz Puchalski, WIZERUNEK PROFESJONALISTY

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku
Finanse Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
2024-06-27 | 01:00

Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?

Jak podało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w ramach wykorzystania środków unijnych z programów na lata 2021-2027 podpisano do 2 czerwca br. umowy na realizację 3 974

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.