Warsztaty "Prospecting w chińskim B2B" - Wojciech Jaworski
Instytut Konfucjusza w Krakowie
Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/
Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich na warsztaty "Prospecting w chińskim B2B - Formuła 8 kroków sprzedaży bezpośredniej na WeChat i nie tylko", prowadzone przez Wojciecha Jaworskiego.
Warsztaty odbędą się w sobotę 14 maja w godz. 15:00-16:30 przy ul. Oleandry 2a, sala 1.03.
Warsztaty będą dotyczyły procesu sprzedaży outbound (wychodzącej) do chińskich klientów. Podczas zajęć zostanie omówiony autorski model prospectingu Huqiao oraz przykłady wykorzystania go nie tylko w sprzedaży, ale również w innych procesach, w tym związanych z aktywnościami akademickimi. Zostanie postawione pytanie o największe różnice pomiędzy marketingiem i sprzedażą w Chinach a Europie i USA. Warsztaty opierają się na bezpośrednich doświadczeniach prowadzącego z rynku chińskiego.
Wojciech Jaworski jest absolwentem IBiDW. Jest założycielem Huqiao 琥桥 (wcześniej Chiny Dla Każdego). Od 2015 roku zrealizował ponad 120 projektów dla klientów z UE i Chin, między innymi ESL Polska, CDP Red, PKF Polska i wielu innych. Języki spotkania: polski.
Wstęp wolny!
Czas: 14 maja (sobota) godz. 15:00-16:30.
Miejsce: Instytut Konfucjusza w Krakowie, ul. Oleandry 2A sala 1.03.
Więcej informacji na stronie: www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.