Komunikaty PR

Wonga Polska z certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi

2020-02-25  |  10:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania wonga_fpk ( 0.08 MB )

Wyróżnienie Firma Przyjazna Klientowi przyznawane jest po przeprowadzeniu niezależnego badania satysfakcji klientów przez firmę Experience Institute. Otrzymują je spółki, które w zbiorczym indeksie FPK uzyskały wynik co najmniej 85 proc. Klienci Wonga Polska ocenili firmę na 95 proc., powyżej średniej laureatów z zeszłego roku. Badani docenili firmę między innymi za kontakt i współpracę.

Firma Przyjazna Klientowi to najdłużej działający w Polsce program badawczo-certyfikacyjny, który wyróżnia przedsiębiorstwa za bardzo wysoką jakość obsługi. Każde badanie jest przygotowane i dostosowane do specyfiki podmiotu. Klienci oceniają między innymi współpracę z firmą, kontakt, ogólne nastawienie do marki oraz skłonność do rekomendacji. Badanie przeprowadzono na grupie 605 osób.

- Wonga od początku swojego istnienia na pierwszym miejscu stawia ludzi. Przyjazna obsługa klienta jest bardzo głęboko zakorzeniona w firmowym DNA. Nasi pracownicy kierują się przejrzystą komunikacją opartą na uczciwości i byciu fair. Cieszymy się, że nasze zasady i standardy klienci potwierdzili w tak wymagającym badaniu. Uzyskaliśmy wyniki wyższe od średniej zeszłorocznych laureatów, zwłaszcza jeśli chodzi o oceny współpracy i kontaktu. Natomiast wskaźnik lojalności NPS (Net Promoter Score) wyniósł aż 39 proc.  Fakt, że tak wielu klientów poleciłoby nasze produkty swoim znajomym i przyjaciołom jest dla nas wielkim wyróżnieniem – mówi Joanna Gasek, Dyrektor Działu Operacji i Telesprzedaży w Wonga Polska.

Kontakt i współpraca ocenione najwyżej

Badanie Firma Przyjazna Klientowi składa się z serii pytań dotyczących m. in.: jakości obsługi, rekomendacji i ponownego skorzystania z produktów firmy. Według danych, aż 81 proc. ankietowanych zdecydowałoby się na ponowne skorzystanie z produktów Wonga Polska, przy czym 10 proc. nie wykluczyło takiej możliwości. 98 proc. oceniło proces wnioskowania o pożyczkę jako prosty i intuicyjny.

- Badani bardzo wysoko ocenili także kompetencje naszych pracowników. W pięciostopniowej skali, aż 90 proc. oceniło je na piątkę, a 8 proc. na czwórkę. Podobnie było w przypadku szybkości rozwiązywania zgłaszanych spraw, czy zaspokajania potrzeb klienta – mówi Joanna Gasek z Wonga Polska.

Przejrzystość i świadomość najważniejsza w finansach

Firma tworzy jasne i przejrzyste produkty, co także docenili badani. Odpowiedzialność w udzielaniu pożyczek jest dla Wonga Polska fundamentalna. Dlatego od lat wspiera świadomość finansową społeczeństwa. Od 2015 roku prowadzi portal edukacji finansowej Kapitalni.org., który został stworzony w odpowiedzi na jej niski poziom. Platforma jest stale akutalizowanym kompendium wiedzy na temat finansów. Do dyspozycji użytkowników są artykuły, porady, kursy wideo oraz test osobowości – dzięki niemu każdy może sprawdzić w jakich obszarach ma największe braki. Do tej pory stronę odwiedziło już blisko 1,5 mln osób. Wonga Polska co roku przeprowadza także test wiedzy finansowej, sprawdzający poziom świadomości ekonomicznej w społeczeństwie. W maju 2019 roku marka uruchomiła również pierwszą w kraju onlinową grę edukacyjną Pre.Kapitalni, która w przyjemny i ciekawy sposób uczy finansów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.