Wonga Polska z certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi
Wyróżnienie Firma Przyjazna Klientowi przyznawane jest po przeprowadzeniu niezależnego badania satysfakcji klientów przez firmę Experience Institute. Otrzymują je spółki, które w zbiorczym indeksie FPK uzyskały wynik co najmniej 85 proc. Klienci Wonga Polska ocenili firmę na 95 proc., powyżej średniej laureatów z zeszłego roku. Badani docenili firmę między innymi za kontakt i współpracę.
Firma Przyjazna Klientowi to najdłużej działający w Polsce program badawczo-certyfikacyjny, który wyróżnia przedsiębiorstwa za bardzo wysoką jakość obsługi. Każde badanie jest przygotowane i dostosowane do specyfiki podmiotu. Klienci oceniają między innymi współpracę z firmą, kontakt, ogólne nastawienie do marki oraz skłonność do rekomendacji. Badanie przeprowadzono na grupie 605 osób.
- Wonga od początku swojego istnienia na pierwszym miejscu stawia ludzi. Przyjazna obsługa klienta jest bardzo głęboko zakorzeniona w firmowym DNA. Nasi pracownicy kierują się przejrzystą komunikacją opartą na uczciwości i byciu fair. Cieszymy się, że nasze zasady i standardy klienci potwierdzili w tak wymagającym badaniu. Uzyskaliśmy wyniki wyższe od średniej zeszłorocznych laureatów, zwłaszcza jeśli chodzi o oceny współpracy i kontaktu. Natomiast wskaźnik lojalności NPS (Net Promoter Score) wyniósł aż 39 proc. Fakt, że tak wielu klientów poleciłoby nasze produkty swoim znajomym i przyjaciołom jest dla nas wielkim wyróżnieniem – mówi Joanna Gasek, Dyrektor Działu Operacji i Telesprzedaży w Wonga Polska.
Kontakt i współpraca ocenione najwyżej
Badanie Firma Przyjazna Klientowi składa się z serii pytań dotyczących m. in.: jakości obsługi, rekomendacji i ponownego skorzystania z produktów firmy. Według danych, aż 81 proc. ankietowanych zdecydowałoby się na ponowne skorzystanie z produktów Wonga Polska, przy czym 10 proc. nie wykluczyło takiej możliwości. 98 proc. oceniło proces wnioskowania o pożyczkę jako prosty i intuicyjny.
- Badani bardzo wysoko ocenili także kompetencje naszych pracowników. W pięciostopniowej skali, aż 90 proc. oceniło je na piątkę, a 8 proc. na czwórkę. Podobnie było w przypadku szybkości rozwiązywania zgłaszanych spraw, czy zaspokajania potrzeb klienta – mówi Joanna Gasek z Wonga Polska.
Przejrzystość i świadomość najważniejsza w finansach
Firma tworzy jasne i przejrzyste produkty, co także docenili badani. Odpowiedzialność w udzielaniu pożyczek jest dla Wonga Polska fundamentalna. Dlatego od lat wspiera świadomość finansową społeczeństwa. Od 2015 roku prowadzi portal edukacji finansowej Kapitalni.org., który został stworzony w odpowiedzi na jej niski poziom. Platforma jest stale akutalizowanym kompendium wiedzy na temat finansów. Do dyspozycji użytkowników są artykuły, porady, kursy wideo oraz test osobowości – dzięki niemu każdy może sprawdzić w jakich obszarach ma największe braki. Do tej pory stronę odwiedziło już blisko 1,5 mln osób. Wonga Polska co roku przeprowadza także test wiedzy finansowej, sprawdzający poziom świadomości ekonomicznej w społeczeństwie. W maju 2019 roku marka uruchomiła również pierwszą w kraju onlinową grę edukacyjną Pre.Kapitalni, która w przyjemny i ciekawy sposób uczy finansów.
Polacy czytają, ale księgarnie toną w długach
Obowiązkowe ubezpieczenie OC dla biur rachunkowych
Technologia prawą ręką przedsiębiorcy - 5 narzędzi opartych na AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.