Wonga Polska z certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi
Wyróżnienie Firma Przyjazna Klientowi przyznawane jest po przeprowadzeniu niezależnego badania satysfakcji klientów przez firmę Experience Institute. Otrzymują je spółki, które w zbiorczym indeksie FPK uzyskały wynik co najmniej 85 proc. Klienci Wonga Polska ocenili firmę na 95 proc., powyżej średniej laureatów z zeszłego roku. Badani docenili firmę między innymi za kontakt i współpracę.
Firma Przyjazna Klientowi to najdłużej działający w Polsce program badawczo-certyfikacyjny, który wyróżnia przedsiębiorstwa za bardzo wysoką jakość obsługi. Każde badanie jest przygotowane i dostosowane do specyfiki podmiotu. Klienci oceniają między innymi współpracę z firmą, kontakt, ogólne nastawienie do marki oraz skłonność do rekomendacji. Badanie przeprowadzono na grupie 605 osób.
- Wonga od początku swojego istnienia na pierwszym miejscu stawia ludzi. Przyjazna obsługa klienta jest bardzo głęboko zakorzeniona w firmowym DNA. Nasi pracownicy kierują się przejrzystą komunikacją opartą na uczciwości i byciu fair. Cieszymy się, że nasze zasady i standardy klienci potwierdzili w tak wymagającym badaniu. Uzyskaliśmy wyniki wyższe od średniej zeszłorocznych laureatów, zwłaszcza jeśli chodzi o oceny współpracy i kontaktu. Natomiast wskaźnik lojalności NPS (Net Promoter Score) wyniósł aż 39 proc. Fakt, że tak wielu klientów poleciłoby nasze produkty swoim znajomym i przyjaciołom jest dla nas wielkim wyróżnieniem – mówi Joanna Gasek, Dyrektor Działu Operacji i Telesprzedaży w Wonga Polska.
Kontakt i współpraca ocenione najwyżej
Badanie Firma Przyjazna Klientowi składa się z serii pytań dotyczących m. in.: jakości obsługi, rekomendacji i ponownego skorzystania z produktów firmy. Według danych, aż 81 proc. ankietowanych zdecydowałoby się na ponowne skorzystanie z produktów Wonga Polska, przy czym 10 proc. nie wykluczyło takiej możliwości. 98 proc. oceniło proces wnioskowania o pożyczkę jako prosty i intuicyjny.
- Badani bardzo wysoko ocenili także kompetencje naszych pracowników. W pięciostopniowej skali, aż 90 proc. oceniło je na piątkę, a 8 proc. na czwórkę. Podobnie było w przypadku szybkości rozwiązywania zgłaszanych spraw, czy zaspokajania potrzeb klienta – mówi Joanna Gasek z Wonga Polska.
Przejrzystość i świadomość najważniejsza w finansach
Firma tworzy jasne i przejrzyste produkty, co także docenili badani. Odpowiedzialność w udzielaniu pożyczek jest dla Wonga Polska fundamentalna. Dlatego od lat wspiera świadomość finansową społeczeństwa. Od 2015 roku prowadzi portal edukacji finansowej Kapitalni.org., który został stworzony w odpowiedzi na jej niski poziom. Platforma jest stale akutalizowanym kompendium wiedzy na temat finansów. Do dyspozycji użytkowników są artykuły, porady, kursy wideo oraz test osobowości – dzięki niemu każdy może sprawdzić w jakich obszarach ma największe braki. Do tej pory stronę odwiedziło już blisko 1,5 mln osób. Wonga Polska co roku przeprowadza także test wiedzy finansowej, sprawdzający poziom świadomości ekonomicznej w społeczeństwie. W maju 2019 roku marka uruchomiła również pierwszą w kraju onlinową grę edukacyjną Pre.Kapitalni, która w przyjemny i ciekawy sposób uczy finansów.

Kongres Rady Podatkowej o najważniejszych wyzwaniach fiskalnych dla biznesu

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.