Wymieniam mobilnie” z okazji 13 urodzin Walutomatu!
Currency One
Szyperska 14
61-754 Poznań
magdalena.jasnoch|currency-one.com| |magdalena.jasnoch|currency-one.com
517426896
walutomat.pl
Walutomat, najstarszy serwis wymiany walut online, kończy w tym roku 13 lat. Jak co roku w listopadzie platforma świętuje urodziny, na które przygotowała kilka niespodzianek dla swoich klientów – m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Akcja urodzinowa Walutomatu ma zachęcić użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej oraz mobilnej autoryzacji. W konkursie dla klientów serwisu do wygrania jest 200 nagród po 40 zł. Natomiast dla nowych użytkowników w akcji promocyjnej, Walutomat rozda bony do Empiku na kwotę 40 zł. Dodatkowo można zawalczyć o nagrodę specjalną, czyli bon o wartości 3000 zł do Wakacje.pl – wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Co oznacza dla Ciebie bycie mobilnym?”
-W tym roku postanowiliśmy zorganizować akcje dla kilku grup docelowych. W konkursie urodzinowym dla klientów nagradzamy ich za wymiany walut poprzez aplikację mobilną. Nowi klienci mogą skorzystać z promocji, w której po rejestracji i wymianie 700 jednostek waluty otrzymują bon do Empiku oraz możliwość zawalczenia o nagrodę specjalną. Nie zapomnieliśmy również o osobnym konkursie dla naszych fanów na Facebooku - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing & PR Walutomatu.
Serwis Walutomat w ciągu 13 lat istnienia zdobył zaufanie ponad 530 tys. klientów, którzy wygenerowali ponad 115 miliardów złotych obrotu od początku działania. Oprócz wymiany walut online, platforma oferuje również tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, natychmiastowe przelewy w euro SEPA Instant oraz Open API dla biznesu.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.