Wymieniam mobilnie” z okazji 13 urodzin Walutomatu!
Currency One
Szyperska 14
61-754 Poznań
magdalena.jasnoch|currency-one.com| |magdalena.jasnoch|currency-one.com
517426896
walutomat.pl
Walutomat, najstarszy serwis wymiany walut online, kończy w tym roku 13 lat. Jak co roku w listopadzie platforma świętuje urodziny, na które przygotowała kilka niespodzianek dla swoich klientów – m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Akcja urodzinowa Walutomatu ma zachęcić użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej oraz mobilnej autoryzacji. W konkursie dla klientów serwisu do wygrania jest 200 nagród po 40 zł. Natomiast dla nowych użytkowników w akcji promocyjnej, Walutomat rozda bony do Empiku na kwotę 40 zł. Dodatkowo można zawalczyć o nagrodę specjalną, czyli bon o wartości 3000 zł do Wakacje.pl – wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Co oznacza dla Ciebie bycie mobilnym?”
-W tym roku postanowiliśmy zorganizować akcje dla kilku grup docelowych. W konkursie urodzinowym dla klientów nagradzamy ich za wymiany walut poprzez aplikację mobilną. Nowi klienci mogą skorzystać z promocji, w której po rejestracji i wymianie 700 jednostek waluty otrzymują bon do Empiku oraz możliwość zawalczenia o nagrodę specjalną. Nie zapomnieliśmy również o osobnym konkursie dla naszych fanów na Facebooku - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing & PR Walutomatu.
Serwis Walutomat w ciągu 13 lat istnienia zdobył zaufanie ponad 530 tys. klientów, którzy wygenerowali ponad 115 miliardów złotych obrotu od początku działania. Oprócz wymiany walut online, platforma oferuje również tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, natychmiastowe przelewy w euro SEPA Instant oraz Open API dla biznesu.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.