Wymieniam mobilnie” z okazji 13 urodzin Walutomatu!
Currency One
Szyperska 14
61-754 Poznań
magdalena.jasnoch|currency-one.com| |magdalena.jasnoch|currency-one.com
517426896
walutomat.pl
Walutomat, najstarszy serwis wymiany walut online, kończy w tym roku 13 lat. Jak co roku w listopadzie platforma świętuje urodziny, na które przygotowała kilka niespodzianek dla swoich klientów – m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Akcja urodzinowa Walutomatu ma zachęcić użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej oraz mobilnej autoryzacji. W konkursie dla klientów serwisu do wygrania jest 200 nagród po 40 zł. Natomiast dla nowych użytkowników w akcji promocyjnej, Walutomat rozda bony do Empiku na kwotę 40 zł. Dodatkowo można zawalczyć o nagrodę specjalną, czyli bon o wartości 3000 zł do Wakacje.pl – wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Co oznacza dla Ciebie bycie mobilnym?”
-W tym roku postanowiliśmy zorganizować akcje dla kilku grup docelowych. W konkursie urodzinowym dla klientów nagradzamy ich za wymiany walut poprzez aplikację mobilną. Nowi klienci mogą skorzystać z promocji, w której po rejestracji i wymianie 700 jednostek waluty otrzymują bon do Empiku oraz możliwość zawalczenia o nagrodę specjalną. Nie zapomnieliśmy również o osobnym konkursie dla naszych fanów na Facebooku - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing & PR Walutomatu.
Serwis Walutomat w ciągu 13 lat istnienia zdobył zaufanie ponad 530 tys. klientów, którzy wygenerowali ponad 115 miliardów złotych obrotu od początku działania. Oprócz wymiany walut online, platforma oferuje również tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, natychmiastowe przelewy w euro SEPA Instant oraz Open API dla biznesu.
73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.