ZIKO DERMO PRZEKAZUJE 34 000 ZŁ NA BUDOWĘ SZPITALA POLOWEGO W UKRAINIE.
Ziko Dermo przekazuje 34 000 zł na rzecz budowy szpitala polowego w Ukrainie w ramach akcji organizowanej przez Fundację Ziko dla Zdrowia i Polską Misję Medyczną.
W obliczu kryzysu humanitarnego w Ukrainie i potrzeby czynnego włączenia się w działania pomocowe drogerie Ziko Dermo nie pozostały obojętne. W dniach 04-08.03.2022 zorganizowana została akcja charytatywna, w ramach której 2 zł od każdego sprzedanego produktu we wszystkich 53 drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl zostało przekazanych na rzecz akcji organizowanej przez Fundację Ziko dla Zdrowia i Polską Misję Medyczną mającej na celu budowę szpitala polowego w Ukrainie
Wszyscy Klienci kupujący w tych dniach dermokosmetyki w drogeriach Ziko Dermo dołożyli swoją cegiełkę do budowy szpitala. Podczas kilkudniowej akcji, w której nie zabrakło atrakcyjnych ofert i promocji, sprzedanych zostało łącznie aż 17 000 produktów. Zgodnie z założeniami liczba sprzedanych produktów została przemnożona przez 2 zł i kwota 34 000 zł ufundowana przez Ziko Dermo pomoże w organizacji szpitala polowego w Ukrainie - zakupie namiotów, mebli polowych, jak również wyposażeniu w podstawowy sprzęt, leki i wyroby medyczne.
W imieniu drogerii Ziko Dermo, Fundacji Ziko dla Zdrowia oraz Polskiej Misji Medycznej serdecznie dziękujemy za dotychczasową pomoc i chcemy zachęcić inne firmy oraz osoby prywatne do wsparcia finansowego tego odważnego celu. Zbiórka nadal trwa. Darowizny można wpłacać na konto Fundacji Ziko dla Zdrowia: BNP Paribas Bank Polska SA: 52 1750 1048 0000 0000 3369 2487, wpisując w tytule przelewu hasło: DAROWIZNA SZPITAL POLOWY.
Niech nasze serca pozostaną otwarte. Pomagajmy tam, gdzie pomoc ta jest najbardziej potrzebna.

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.