ZIKO DERMO PRZEKAZUJE 34 000 ZŁ NA BUDOWĘ SZPITALA POLOWEGO W UKRAINIE.
Ziko Dermo przekazuje 34 000 zł na rzecz budowy szpitala polowego w Ukrainie w ramach akcji organizowanej przez Fundację Ziko dla Zdrowia i Polską Misję Medyczną.
W obliczu kryzysu humanitarnego w Ukrainie i potrzeby czynnego włączenia się w działania pomocowe drogerie Ziko Dermo nie pozostały obojętne. W dniach 04-08.03.2022 zorganizowana została akcja charytatywna, w ramach której 2 zł od każdego sprzedanego produktu we wszystkich 53 drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl zostało przekazanych na rzecz akcji organizowanej przez Fundację Ziko dla Zdrowia i Polską Misję Medyczną mającej na celu budowę szpitala polowego w Ukrainie
Wszyscy Klienci kupujący w tych dniach dermokosmetyki w drogeriach Ziko Dermo dołożyli swoją cegiełkę do budowy szpitala. Podczas kilkudniowej akcji, w której nie zabrakło atrakcyjnych ofert i promocji, sprzedanych zostało łącznie aż 17 000 produktów. Zgodnie z założeniami liczba sprzedanych produktów została przemnożona przez 2 zł i kwota 34 000 zł ufundowana przez Ziko Dermo pomoże w organizacji szpitala polowego w Ukrainie - zakupie namiotów, mebli polowych, jak również wyposażeniu w podstawowy sprzęt, leki i wyroby medyczne.
W imieniu drogerii Ziko Dermo, Fundacji Ziko dla Zdrowia oraz Polskiej Misji Medycznej serdecznie dziękujemy za dotychczasową pomoc i chcemy zachęcić inne firmy oraz osoby prywatne do wsparcia finansowego tego odważnego celu. Zbiórka nadal trwa. Darowizny można wpłacać na konto Fundacji Ziko dla Zdrowia: BNP Paribas Bank Polska SA: 52 1750 1048 0000 0000 3369 2487, wpisując w tytule przelewu hasło: DAROWIZNA SZPITAL POLOWY.
Niech nasze serca pozostaną otwarte. Pomagajmy tam, gdzie pomoc ta jest najbardziej potrzebna.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.