Firma INFINE zakończyła prace modernizacyjne lokali w Sadyba Best Mall
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Mimo trwającej pandemii koronawirusa, wiele obiektów handlowych w Polsce stara się efektywnie wykorzystać ten czas, realizując zaplanowane inwestycje. Na przełomie września i października renowację przeszły salony usługowe w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. W jej wyniku zmieniono aranżację lokali oraz wymieniono instalacje wodne i przeciwpożarowe. Za realizację wszystkich prac odpowiadała firma budowlana INFINE, specjalizująca się w tego typu projektach.
Na przestrzeni ostatnich lat rola centrów handlowych znacznie się zmieniła. Współczesne galerie oferują swoim klientom już nie tylko możliwość zrobienia zakupów, ale też atrakcyjną i funkcjonalną przestrzeń umożliwiającą ciekawą formę spędzenia czasu. Chcąc dostosować się do obowiązujących trendów wiele obiektów handlowych decyduje się na modernizację i rozbudowę istniejących już przestrzeni. Przykładem takich działań jest Sadyba Best Mall, w której na przełomie września i października firma INFINE prowadziła prace remontowe polegające na zmianie aranżacji czterech lokali usługowych.
„To już kolejny projekt, który mogliśmy realizować dla Sadyba Best Mall. W ubiegłym roku stworzyliśmy w centrum handlowym nowe szatnie pracownicze. Teraz przyszła pora na lokale usługowe. Cieszymy się, że klienci darzą nas tak dużym zaufaniem i powierzają nam realizację kolejnych inwestycji. To dla nas duże wyróżnienie, a jednocześnie potwierdzenie zadowolenia z jakości świadczonych przez nas usług” – powiedział Grzegorz Brzeziński, Członek Zarządu firmy INFINE.
Zakres prac realizowanych w Sadyba Best Mall obejmował postawienie ok. 140 m2 ściany działowej wydzielającej nowe powierzchnie lokali oraz demontaż ok. 100 m2 istniejących ścian działowych. W efekcie część sklepów zyskała dodatkową powierzchnię – nawet do 115 m2. Odnowione lokale są teraz dużo większe i bardziej przestronne, co w obecnej sytuacji pandemicznej jeszcze bardziej przekłada się na funkcjonalność obiektu – odwiedzający mogą nie tylko komfortowo zrobić zakupy, ale też zachować bezpieczny odstęp od innych osób.
Kolejny etap prac w Sadyba Best Mall polegał na dostosowaniu instalacji przeciwpożarowej do nowych powierzchni lokali oraz wymianie głównych poziomów wody zimnej, zasilającej istniejący pion dla całego budynku.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.