Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych

2020-11-30  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.1 MB )

BPI Real Estate Poland automatyzuje i usprawnia procesy biznesowe wewnątrz firmy – od przygotowania oferty po obsługę posprzedażową. Wykorzystanie nowych technologii ma na celu poprawę wydajności i efektywności różnych działów w firmie oraz konkurencyjności na rynku nieruchomości. Integracja i optymalizacja procesów biznesowych w BPI wpisuje się w aktualny trend digital transformation.

- Digitalizacja nie jest łatwym procesem dla firmy. Wymaga zaangażowania, a przede wszystkim zmiany przyzwyczajeń. Dzięki temu, że charakteryzuje nas młody, otwarty na wszelkie nowości i szybko uczący się nowych rozwiązań zespół nie mieliśmy z tym problemu. W porę dostrzegliśmy potrzebę wdrożenia digital transformation i zidentyfikowaliśmy obszary, w których zmiany przyniosą najlepsze efekty w możliwie najkrótszym czasie. To dopiero początek, bo określony i zatwierdzony „Road Map IT” precyzyjnie określa nasz kierunek działań – powiedziała Agnieszka Szuber, IT Project Manager w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland wdraża digitalizację procesów biznesowych od 2018 r. Deweloper bazuje na ogólnodostępnych rozwiązaniach technologicznych, programach i aplikacjach przynoszących firmie wymierne korzyści. Jest to m.in., optymalizacja procesów, zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu, czy przyśpieszenie realizacji projektów. Jednak w ocenie BPI najważniejsze z nich to skrócenie czasu pracy i łatwiejszy dostęp do informacji, a przez to podniesienie wydajności i efektywności pracy całego zespołu. Dzięki digitalizacji BPI w Polsce usprawnia m.in. zarządzanie relacjami z klientem, marketing, obsługę procesu sprzedaży oraz posprzedażową. BPI Real Estate Poland zautomatyzowało także system płatności i weryfikacji faktur oraz nadzór nad projektami, wdrażając system budżetowania i raportowania. W rezultacie dzięki skutecznej digitalizacji możliwa była także poprawa wydajności tradycyjnych procesów.

– Dzięki temu, że dane wprowadzane są tylko raz, a ich analiza poprzez nowoczesne technologie znacznie się skróciła i otworzyła przed nami nowe możliwości, zaoszczędziliśmy czas, który możemy przeznaczyć na nowe zadania. Całkowicie zmienił się także przepływ informacji, dzięki czemu każdy z nas ma do nich szerszy dostęp. To bardzo ważne, szczególnie w czasach pandemii, gdzie praca zdalna i dostęp do dokumentów w chmurze stały się absolutną podstawą prowadzenia biznesu – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.