Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych

2020-11-30  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.1 MB )

BPI Real Estate Poland automatyzuje i usprawnia procesy biznesowe wewnątrz firmy – od przygotowania oferty po obsługę posprzedażową. Wykorzystanie nowych technologii ma na celu poprawę wydajności i efektywności różnych działów w firmie oraz konkurencyjności na rynku nieruchomości. Integracja i optymalizacja procesów biznesowych w BPI wpisuje się w aktualny trend digital transformation.

- Digitalizacja nie jest łatwym procesem dla firmy. Wymaga zaangażowania, a przede wszystkim zmiany przyzwyczajeń. Dzięki temu, że charakteryzuje nas młody, otwarty na wszelkie nowości i szybko uczący się nowych rozwiązań zespół nie mieliśmy z tym problemu. W porę dostrzegliśmy potrzebę wdrożenia digital transformation i zidentyfikowaliśmy obszary, w których zmiany przyniosą najlepsze efekty w możliwie najkrótszym czasie. To dopiero początek, bo określony i zatwierdzony „Road Map IT” precyzyjnie określa nasz kierunek działań – powiedziała Agnieszka Szuber, IT Project Manager w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland wdraża digitalizację procesów biznesowych od 2018 r. Deweloper bazuje na ogólnodostępnych rozwiązaniach technologicznych, programach i aplikacjach przynoszących firmie wymierne korzyści. Jest to m.in., optymalizacja procesów, zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu, czy przyśpieszenie realizacji projektów. Jednak w ocenie BPI najważniejsze z nich to skrócenie czasu pracy i łatwiejszy dostęp do informacji, a przez to podniesienie wydajności i efektywności pracy całego zespołu. Dzięki digitalizacji BPI w Polsce usprawnia m.in. zarządzanie relacjami z klientem, marketing, obsługę procesu sprzedaży oraz posprzedażową. BPI Real Estate Poland zautomatyzowało także system płatności i weryfikacji faktur oraz nadzór nad projektami, wdrażając system budżetowania i raportowania. W rezultacie dzięki skutecznej digitalizacji możliwa była także poprawa wydajności tradycyjnych procesów.

– Dzięki temu, że dane wprowadzane są tylko raz, a ich analiza poprzez nowoczesne technologie znacznie się skróciła i otworzyła przed nami nowe możliwości, zaoszczędziliśmy czas, który możemy przeznaczyć na nowe zadania. Całkowicie zmienił się także przepływ informacji, dzięki czemu każdy z nas ma do nich szerszy dostęp. To bardzo ważne, szczególnie w czasach pandemii, gdzie praca zdalna i dostęp do dokumentów w chmurze stały się absolutną podstawą prowadzenia biznesu – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.