Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych

2020-11-30  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Do pobrania 11 ( 0.1 MB )

BPI Real Estate Poland automatyzuje i usprawnia procesy biznesowe wewnątrz firmy – od przygotowania oferty po obsługę posprzedażową. Wykorzystanie nowych technologii ma na celu poprawę wydajności i efektywności różnych działów w firmie oraz konkurencyjności na rynku nieruchomości. Integracja i optymalizacja procesów biznesowych w BPI wpisuje się w aktualny trend digital transformation.

- Digitalizacja nie jest łatwym procesem dla firmy. Wymaga zaangażowania, a przede wszystkim zmiany przyzwyczajeń. Dzięki temu, że charakteryzuje nas młody, otwarty na wszelkie nowości i szybko uczący się nowych rozwiązań zespół nie mieliśmy z tym problemu. W porę dostrzegliśmy potrzebę wdrożenia digital transformation i zidentyfikowaliśmy obszary, w których zmiany przyniosą najlepsze efekty w możliwie najkrótszym czasie. To dopiero początek, bo określony i zatwierdzony „Road Map IT” precyzyjnie określa nasz kierunek działań – powiedziała Agnieszka Szuber, IT Project Manager w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland wdraża digitalizację procesów biznesowych od 2018 r. Deweloper bazuje na ogólnodostępnych rozwiązaniach technologicznych, programach i aplikacjach przynoszących firmie wymierne korzyści. Jest to m.in., optymalizacja procesów, zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu, czy przyśpieszenie realizacji projektów. Jednak w ocenie BPI najważniejsze z nich to skrócenie czasu pracy i łatwiejszy dostęp do informacji, a przez to podniesienie wydajności i efektywności pracy całego zespołu. Dzięki digitalizacji BPI w Polsce usprawnia m.in. zarządzanie relacjami z klientem, marketing, obsługę procesu sprzedaży oraz posprzedażową. BPI Real Estate Poland zautomatyzowało także system płatności i weryfikacji faktur oraz nadzór nad projektami, wdrażając system budżetowania i raportowania. W rezultacie dzięki skutecznej digitalizacji możliwa była także poprawa wydajności tradycyjnych procesów.

– Dzięki temu, że dane wprowadzane są tylko raz, a ich analiza poprzez nowoczesne technologie znacznie się skróciła i otworzyła przed nami nowe możliwości, zaoszczędziliśmy czas, który możemy przeznaczyć na nowe zadania. Całkowicie zmienił się także przepływ informacji, dzięki czemu każdy z nas ma do nich szerszy dostęp. To bardzo ważne, szczególnie w czasach pandemii, gdzie praca zdalna i dostęp do dokumentów w chmurze stały się absolutną podstawą prowadzenia biznesu – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.