Komunikaty PR

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych

2020-11-30  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.1 MB )

BPI Real Estate Poland automatyzuje i usprawnia procesy biznesowe wewnątrz firmy – od przygotowania oferty po obsługę posprzedażową. Wykorzystanie nowych technologii ma na celu poprawę wydajności i efektywności różnych działów w firmie oraz konkurencyjności na rynku nieruchomości. Integracja i optymalizacja procesów biznesowych w BPI wpisuje się w aktualny trend digital transformation.

- Digitalizacja nie jest łatwym procesem dla firmy. Wymaga zaangażowania, a przede wszystkim zmiany przyzwyczajeń. Dzięki temu, że charakteryzuje nas młody, otwarty na wszelkie nowości i szybko uczący się nowych rozwiązań zespół nie mieliśmy z tym problemu. W porę dostrzegliśmy potrzebę wdrożenia digital transformation i zidentyfikowaliśmy obszary, w których zmiany przyniosą najlepsze efekty w możliwie najkrótszym czasie. To dopiero początek, bo określony i zatwierdzony „Road Map IT” precyzyjnie określa nasz kierunek działań – powiedziała Agnieszka Szuber, IT Project Manager w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland wdraża digitalizację procesów biznesowych od 2018 r. Deweloper bazuje na ogólnodostępnych rozwiązaniach technologicznych, programach i aplikacjach przynoszących firmie wymierne korzyści. Jest to m.in., optymalizacja procesów, zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu, czy przyśpieszenie realizacji projektów. Jednak w ocenie BPI najważniejsze z nich to skrócenie czasu pracy i łatwiejszy dostęp do informacji, a przez to podniesienie wydajności i efektywności pracy całego zespołu. Dzięki digitalizacji BPI w Polsce usprawnia m.in. zarządzanie relacjami z klientem, marketing, obsługę procesu sprzedaży oraz posprzedażową. BPI Real Estate Poland zautomatyzowało także system płatności i weryfikacji faktur oraz nadzór nad projektami, wdrażając system budżetowania i raportowania. W rezultacie dzięki skutecznej digitalizacji możliwa była także poprawa wydajności tradycyjnych procesów.

– Dzięki temu, że dane wprowadzane są tylko raz, a ich analiza poprzez nowoczesne technologie znacznie się skróciła i otworzyła przed nami nowe możliwości, zaoszczędziliśmy czas, który możemy przeznaczyć na nowe zadania. Całkowicie zmienił się także przepływ informacji, dzięki czemu każdy z nas ma do nich szerszy dostęp. To bardzo ważne, szczególnie w czasach pandemii, gdzie praca zdalna i dostęp do dokumentów w chmurze stały się absolutną podstawą prowadzenia biznesu – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.