Komunikaty PR

eFaktoring NFG dostępny na platformie wFirma.pl

2020-10-01  |  11:52
Biuro prasowe

Mikroprzedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z księgowości online, teraz mogą już błyskawicznie wymieniać faktury na gotówkę. Użytkownicy platformy wFirma.pl zyskali dostęp do nowoczesnej usługi eFaktoringu. Wrocławskie spółki: fintech faktoringowy NFG i Web INnovative Software, dostawca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu – nawiązały współpracę.

 

Do niedawna faktoring był usługą skierowaną wyłącznie do największych firm. Obecnie coraz częściej sięgają po niego także mikroprzedsiębiorstwa. I nic dziwnego – to najtańsze i najbezpieczniejsze narzędzie chroniące płynność finansową firmy. Jest alternatywą dla kredytu – nie przyczynia się wzrostu zadłużenia przedsiębiorstwa, nie wymaga też tylu formalności i nie obciąża zdolności kredytowej. Pieniądze uzyskane od faktora można przeznaczyć na bieżącą działalność, wypłaty dla pracowników, podatki lub drobne inwestycje.

 

eFaktoring jest odpowiedzią na potrzeby najmniejszych firm. Chroni płynność finansową przedsiębiorstwa dzięki szybszemu uzyskaniu pieniędzy z tytułu wystawionych faktur z odroczonym terminem płatności. Cieszę się, że teraz także klienci systemu wFirma.pl będą mogli skorzystać z eFaktoringu w cesji jawnej, jawnej ekspres oraz cichej. Wystarczy, że na liście wystawionych i nieopłaconych jeszcze faktur wybiorą tę, którą chcą sfinansować w NFG, i już nawet po pięciu minutach mogą otrzymać z niej środki bezpośrednio na swoje konto. Zarówno decyzja o przyznaniu limitu, jak i zawarcie umowy odbywają się w pełni online i w ramach tylko jednego logowania do systemu wFirma.pl – wyjaśnia Dariusz Szkaradek, prezes Zarządu firmy faktoringowej NFG.

 

Mikroprzedsiębiorcy już mogą wnioskować o faktoring bezpośrednio z platformy wFirma.pl. Dzięki temu otrzymują pieniądze z wystawionych faktur natychmiast, nie czekając na zapłatę od kontrahenta. Obie spółki liczą na duże zainteresowanie nową usługą na dobrze znanej i popularnej platformie.

 

Platforma wFirma.pl dostarcza przedsiębiorcom wszystkie najważniejsze rozwiązania pomagające samodzielnie prowadzić księgowość online. Teraz, z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą lepiej chronić swoją płynność finansową, wprowadziliśmy nowe udogodnienie: błyskawiczną wymianę faktur na gotówkę. Jest nam niezmiernie miło, że oprócz niezawodnych usług takich jak program do fakturowania, samodzielnego prowadzenia księgowości czy zarządzania gospodarką magazynową, nasi klienci mogą już skorzystać z nowoczesnej usługi faktoringu online. Dzięki temu za pomocą jednego kliknięcia mogą uzyskać niezbędne finansowanie swojej działalności. A to wszystko w pełni online, bez formalności, poprzez jedno logowanie do systemu wFirma.pl – mówi Andrzej Lazarowicz, prezes Zarządu Web INnovative Software Sp. z o.o.

 

Usługa eFaktoringu NFG na platformie wFirma.pl skierowana jest do mikroprzedsiębiorców działających na rynku od co najmniej 12 miesięcy, wystawiających faktury z odroczonym terminem płatności od 7 do 90 dni oraz świadczących usługi na rzecz innych przedsiębiorców. W ramach przyznanego limitu faktoringowego mają oni możliwość częściowego finansowania faktur. A zatem sami ustalają, czy zamienić na gotówkę część większej faktury, czy może po części sfinansować kilka mniejszych faktur. Mają w tym względzie pełną dowolność i sami też decydują, na co przeznaczyć pozyskane środki.

 

W ramach współpracy NFG z firmą Web INnovative Software użytkownicy platformy wFirma.pl otrzymali dostęp do faktoringu online na preferencyjnych warunkach: czyli 6 miesięcy bez opłat za dostępność limitu faktoringowego, który może wynieść nawet 250 tys. zł.

 

NFG to pierwszy fintech na rynku, który wprowadził finansowanie faktur online dla mikroprzedsiębiorstw. To nowoczesny startup finansowy z grupy firm należących do Kaczmarski Group. Od początku swojej działalności pomógł w zachowaniu płynności finansowej 4 tys. klientów, finansując prawie 90 tys. faktur na łączną kwotę prawie 600 mln zł.

 

Web INnovative Software to dostawca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu z zakresu prawa, księgowości, kadr, podatków i zarządzania. Lider na rynku webowego oprogramowania i usług doradztwa online w Polsce. Wspiera przedsiębiorców, dostarczając kompleksowe oprogramowania dla firm, wyspecjalizowane produkty czy serwisy eksperckie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Płace, zyski firm i produktywność pracy Biuro prasowe
2024-07-30 | 17:30

Płace, zyski firm i produktywność pracy

Decyzja Europejskiego Banku Centralnego podczas lipcowego posiedzenia nie była zaskoczeniem. Rada Prezesów pozostawiła stopy procentowe w strefie euro na niezmienionym poziomie, w tym
Finanse Wsparcie faktoringowe w regionie CEE
2024-07-23 | 15:30

Wsparcie faktoringowe w regionie CEE

Faktoring równa się bezpieczne finanse. Ponadto, zabezpiecza stały i pewny dopływ gotówki. W ujęciu międzynarodowym, pozwala na optymalne wykorzystanie aktywów podmiotu,
Finanse Eksport towarów za granicę
2024-07-17 | 16:30

Eksport towarów za granicę

Ostatnie tygodnie obfitowały w dwa kluczowe wydarzenia polityczne, wywierające bezpośredni wpływ na jedne z największych gospodarek w Europie. Jak wskazuje biuro maklerskie BNP Paribas,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.