Komunikaty PR

Franczyza Keto Cake - nowa marka własna Fit Cake

2021-05-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.11 MB )

Największa polska sieć niecukierni Fit Cake wprowadza do systemu franczyzowego nowy format - Keto Cake. To odpowiedź firmy na epidemię otyłości, jaka pojawiła się podczas pandemii koronawirusa. Według badań Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego w 2020 roku przytyło ponad 30 proc. Polaków.

Jak wynika ze statystyk Instytutu wzrost wagi jest znaczący - średnio o przynajmniej 5 kg, ale też bardzo niepokojący, ponieważ otyli są bardziej narażeni na ciężki przebieg covid-19. Najwięcej kilogramów przybyło osobom w wieku produkcyjnym, ale o zwolnionym już metabolizmie, czyli głównie 40, 50 i 60-latkom.

- To znamienne, ponieważ pozbawieni swojej codziennej aktywności: chodzenia do pracy,  regularnych godzin posiłków, treningów, zużywali codziennie o około 500 kalorii mniej. O  tyle “odchudzone” powinny być też ich posiłki, ale jak wiadomo, z nudów i stresu zamiast  mniej jedliśmy więcej. Wielu osobom waga przyrastała w zastraszającym tempie, nawet
 o kilogram miesięcznie
 - mówi Ewelina Choińska, autorka „lekkich” receptur w Fit Cake i  zawodniczka fitness. - Teraz, i z powodu wiosny i optymizmu jaki przyniosły masowe szczepienia, czas się ich pozbyć. Wprowadzamy więc do naszej franczyzy moduł Keto Cake, który pozwala w szybkim tempie pozbyć się nadprogramowych kilogramów. 

Sieć zdecydowała się na stworzenie nowej marki, ponieważ dąży do oddzielenia KETO od FIT, z którym jest od początku kojarzona. Dieta ketogeniczna ma bowiem wielu zwolenników, ale często spotyka się też z krytyką.

Marka Fit Cake wychodzi z ofertą do różnorodnego grona odbiorców. Staramy się, aby każdy człowiek na diecie - nie ważne jakiej - znalazł u nas najzdrowszy odpowiednik tego czego szuka. Fit Cake nie ocenia żadnej z diet, Fit Cake szanuje decyzje zakupowe każdego klienta – mówi współwłaściciel sieci Rafał Kościuk.

Keto Cake dla niecierpliwych

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami i większą wagę przywiązują do zdrowego odżywiania. Wielu przechodzi na specjalne diety, często kontrowersyjne. Triumfy święci weganizm - także z powodów światopoglądowych, ale hitem ostatnich miesięcy jest dieta ketogeniczna. Od dawna była popularna w środowiskach sportowców i osób aktywnych, ponieważ pozwala na przyswojenie z posiłków najwartościowszych dla organizmu składników. Teraz stała się powszechna. Układa się ją tak, by w daniu zwiększyć ilość zdrowych tłuszczy przy równoczesnym ograniczeniu węglowodanów. Zalecana jest także dla diabetyków i osób z insulinoopornością, ponieważ ułatwia kontrolę glikogenu.

Jej efektem jest szybka redukcja masy ciała, ale też dłuższe uczucie sytości oraz  regulacja pracy układu pokarmowego. To dieta dobra dla niecierpliwych - dodaje Ewelina  Choińska. - Od dawna wiele naszych ciast jest nie tylko bez cukru, gluten free i wege,  ale też keto. Na ostatnie święta Bożego Narodzenia i wielkanocne przygotowaliśmy specjalne keto menu i uświadomiło nam to jak wielkie jest zainteresowanie tego typu słodyczami. Znikały w oka mgnieniu.

 

W ofercie Keto Cake znajdą się ciasta o zbilansowanym keto składzie, desery w słoiczkach,  batony. Już wiadomo, że hitem będzie keto Knoppers, sernik Oreo i donuty ze słonym karmelem.

Keto franczyza to dobry kierunek

Okazało się, że poza klientami keto ofertą zainteresowani są także franczyzobiorcy Fit Cake i  inni przedsiębiorcy działający w branży gastronomicznej.

Pewna inwestorka ze Śląska zdecydowała się na wejście do sieci właśnie ze względu na  Keto Cake, ponieważ jest gorącą zwolenniczką tej diety - mówi Rafał Kościuk,  współwłaściciel franczyzy Fit Cake. - Inni nasi partnerzy też sygnalizują, że to dobry  kierunek i chcą rozbudować swój biznes o ten moduł. 

Keto Cake, jako opcja dodatkowa do już funkcjonujących lokali kosztuje 3,5 tys. zł. Fit Cake  mimo niekorzystnej koniunktury w gastronomii rozwija się znakomicie. Podczas pandemii dla  wielu osób stało się jasne, że masa ciała i styl odżywiania ma kolosalny wpływ na stan zdrowia. Stąd niesłabnące zainteresowanie niskokalorycznymi słodyczami bez cukru. W pierwszym kwartale 2021 roku, wywodząca się z Białegostoku sieć podpisała 9 umów franczyzowych na nowe punkty. Do końca roku na polskim rynku ma działać 50 Fit Cake (w styczniu było ich 24). Pojawiły się też pierwsze pytania o franczyzę za granicą.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.