GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”
- W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
- W trakcie wydarzenia pod hasłem „Caring for Water” marka połączy siły z ekspertami, aby omówić przyszłość mieszkalnictwa, branży sanitarnej oraz zrównoważonego rozwoju
- Konferencja jest elementem hybrydowej strategii komunikacji z klientem marki GROHE
Warszawa, 23 listopada 2022 – Marka GROHE, światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni, ogłosiła właśnie konferencję GROHE X Summit 2023, która odbędzie się na internetowej platformie GROHE X w dniach 7-9 marca 2023. Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „Caring for Water” pełne będzie inspirujących prezentacji oraz angażujących panelów dyskusyjnych i spotkań edukacyjnych typu masterclass. Uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące wyzwań, z którymi mierzy się dzisiaj branża sanitarna. Jaka przyszłość czeka zielone budownictwo? Jak dużą rolę odgrywają w jego rozwoju kwestie związane z wodą? Program uzupełnią prezentacje nowych produktów i technologii. Marka GROHE pokaże, że jej portfolio jest gotowe na przyszłość oraz oczekiwania klientów, którzy chcą rozwijać swoje firmy w duchu zrównoważonego rozwoju.
„Dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie się wzajemnie nowymi pomysłami. Tylko tak możemy znaleźć sposoby na rozwiązanie coraz bardziej palących problemów społecznych i tych związanych z ochroną środowiska naturalnego. Program GROHE X Summit ma za zadanie informować, inspirować i łączyć naszą branżę w celu promowania zmian na lepsze. To wydarzenie przenosi naszą koncepcję hybrydowej komunikacji z klientem na nowy poziom, zapewniając platformę do wspólnego stawienia czoła wyzwaniom naszych czasów i spojrzenia w przyszłość z otwartością, optymizmem oraz silnym poczuciem konieczności współpracy. Będzie to jednocześnie zapowiedź wydarzeń, które w ciągu najbliższego roku zabiorą klientów do świata naszych subbrandów." - mówi Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.
Rozwijanie koncepcji hybrydowej komunikacji z klientem marki GROHE
Uruchomiona w marcu 2021 roku, interaktywna platforma GROHE X, była punktem wyjścia dla koncepcji hybrydowej komunikacji marki GROHE z klientem. Dzięki setkom opublikowanych treści, dostępnych w 14 językach, strona odnotowała prawie 2 miliony odsłon. Cyfrowa społeczność zgromadzona wokół projektu powiększyła się wiosną 2022 roku, kiedy miało miejsce uroczyste otwarcie GROHE X Brand & Communication Experience Center w niemieckim mieście Hermer. Centrum oferuje miejsce do spotkań z gośćmi, a także pięć ultranowoczesnych studiów filmowych, przystosowanych do szkoleń i produkcji treści na stronę, a także do wydarzeń hybrydowych. Marka GROHE wciąż jednak planuje udział w mniejszych lokalnych targach, aby ułatwić fizyczne spotkania z klientami i namacalną interakcję z produktami. Dzięki trzem ciężarówkom GROHE X Motion ich uczestnicy będą mogli bezpośrednio poznać rozwiązania i nowości produktowe.
Hybrydowe podejście do komunikacji z klientem, dodatkowo wzmocnione przez ogłoszoną właśnie konferencję GROHE X Summit, pozwala marce zapewnić elastyczną i dostosowaną do potrzeb interakcję z partnerami biznesowymi oraz klientami końcowymi.
Więcej informacji na temat konferencji można przeczytać na platformie GROHE X. Rejestracja na konkretne wydarzenia ruszy już w styczniu.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.