Komunikaty PR

GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”

2022-11-24  |  11:40
Biuro prasowe
  • W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
  • W trakcie wydarzenia pod hasłem „Caring for Water” marka połączy siły z ekspertami, aby omówić przyszłość mieszkalnictwa, branży sanitarnej oraz zrównoważonego rozwoju
  • Konferencja jest elementem hybrydowej strategii komunikacji z klientem marki GROHE

 

Warszawa, 23 listopada 2022 – Marka GROHE, światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni, ogłosiła właśnie konferencję GROHE X Summit 2023, która odbędzie się na internetowej platformie GROHE X w dniach 7-9 marca 2023. Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „Caring for Water” pełne będzie inspirujących prezentacji oraz angażujących panelów dyskusyjnych i spotkań edukacyjnych typu masterclass. Uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące wyzwań, z którymi mierzy się dzisiaj branża sanitarna. Jaka przyszłość czeka zielone budownictwo? Jak dużą rolę odgrywają w jego rozwoju kwestie związane z wodą? Program uzupełnią prezentacje nowych produktów i technologii. Marka GROHE pokaże, że jej portfolio jest gotowe na przyszłość oraz oczekiwania klientów, którzy chcą rozwijać swoje firmy w duchu zrównoważonego rozwoju.

 

„Dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie się wzajemnie nowymi pomysłami. Tylko tak możemy znaleźć sposoby na rozwiązanie coraz bardziej palących problemów społecznych i tych związanych z ochroną środowiska naturalnego. Program GROHE X Summit ma za zadanie informować, inspirować i łączyć naszą branżę w celu promowania zmian na lepsze. To wydarzenie przenosi naszą koncepcję hybrydowej komunikacji z klientem na nowy poziom, zapewniając platformę do wspólnego stawienia czoła wyzwaniom naszych czasów i spojrzenia w przyszłość z otwartością, optymizmem oraz silnym poczuciem konieczności współpracy. Będzie to jednocześnie zapowiedź wydarzeń, które w ciągu najbliższego roku zabiorą klientów do świata naszych subbrandów." - mówi Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

 

Rozwijanie koncepcji hybrydowej komunikacji z klientem marki GROHE

Uruchomiona w marcu 2021 roku, interaktywna platforma GROHE X, była punktem wyjścia dla koncepcji hybrydowej komunikacji marki GROHE z klientem. Dzięki setkom opublikowanych treści, dostępnych w 14 językach, strona odnotowała prawie 2 miliony odsłon. Cyfrowa społeczność zgromadzona wokół projektu powiększyła się wiosną 2022 roku, kiedy miało miejsce uroczyste otwarcie GROHE X Brand & Communication Experience Center w niemieckim mieście Hermer. Centrum oferuje miejsce do spotkań z gośćmi, a także pięć ultranowoczesnych studiów filmowych, przystosowanych do szkoleń i produkcji treści na stronę, a także do wydarzeń hybrydowych. Marka GROHE wciąż jednak planuje udział w mniejszych lokalnych targach, aby ułatwić fizyczne spotkania z klientami i namacalną interakcję z produktami. Dzięki trzem ciężarówkom GROHE X Motion ich uczestnicy będą mogli bezpośrednio poznać rozwiązania i nowości produktowe.

 

Hybrydowe podejście do komunikacji z klientem, dodatkowo wzmocnione przez ogłoszoną właśnie konferencję GROHE X Summit, pozwala marce zapewnić elastyczną i dostosowaną do potrzeb interakcję z partnerami biznesowymi oraz klientami końcowymi.

 

Więcej informacji na temat konferencji można przeczytać na platformie GROHE X. Rejestracja na konkretne wydarzenia ruszy już w styczniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE Biuro prasowe
2023-02-07 | 14:00

Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE

Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą
Firma Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE
2023-02-07 | 13:00

Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE

Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą
Firma Prawo a reklama OOH. Sprawdź, o czym warto pamiętać
2023-02-07 | 01:00

Prawo a reklama OOH. Sprawdź, o czym warto pamiętać

Już 32 miasta w Polsce przyjęły uchwałę krajobrazową – 29 w całości, zaś 3 częściowo. Jakie konsekwencje dla reklamodawców niosą za sobą te przepisy? Na co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Zimą rośnie liczba szkód zgłaszanych ubezpieczycielom. Wielu z nich winne są nieodśnieżone chodniki i lód zalegający na dachach

– Właściciele i zarządcy nieruchomości mają obowiązek uprzątnięcia nagromadzonego śniegu i lodu z chodników przylegających do danej posesji – mówi Monika Lis-Stawińska z Compensy. W przeciwnym wypadku grozi im mandat lub grzywna, jednak konsekwencje takiego zaniedbania mogą być dużo poważniejsze. Na nieodśnieżonym czy pokrytym lodem chodniku przechodzień może się poślizgnąć i złamać nogę lub doznać innego urazu ciała. Polisa OC pokryje wprawdzie koszty leczenia poszkodowanego, ale to jedynie finansowy aspekt odpowiedzialności właściciela. Warto przy tym pamiętać, że taki upadek może doprowadzić do niepełnosprawności lub nawet śmierci.

Konsument

Rynek stomatologiczny odbił po pandemii. W nadchodzących latach czeka go szybki rozwój

Po chwilowym zachwianiu wywołanym pandemią polski rynek stomatologiczny znów dynamicznie się rozwija, a według prognoz PMR w 2024 roku jego wartość sięgnie 16 mld zł. To jednak wciąż tylko ułamek wartości rynku stomatologicznego w Niemczech, największego w Europie, wycenianego na ok. 30 mld euro, co pokazuje, że ten rodzimy nadal ma przed sobą ogromny potencjał rozwoju. W najbliższych latach będzie go napędzać m.in. postępujące starzenie się społeczeństwa i zyskujący na znaczeniu trend, jakim jest wzrost popularności wzorców zdrowego i ładnego uzębienia, które staje się jednym z wyznaczników statusu społecznego. 

Ochrona środowiska

Obrońcy przyrody ostrzegają przed lex Szyszko 2.0. Apelują o objęcie drzew realną ochroną prawną

 W tej chwili żyjemy w złudzeniu, że mamy w otoczeniu dużo drzew. Widzimy jeszcze zielone korony, ale nie wiemy, że już toczą się negatywne procesy i te drzewa zamierają, za ok. 10 lat po prostu znikną z krajobrazu. Jednocześnie nie zastępujemy ich, nie kompensujemy tych strat i w którymś momencie obudzimy się na pustyni – mówi Sabina Lubaczewska z Fundacji Ekorozwoju. Organizacja apeluje o zmianę procedowanych w Sejmie przepisów, które mają wprowadzić dalsze ułatwienia w wycince drzew rosnących na prywatnych posesjach. Obrońcy przyrody ostrzegają przed powtórką z lex Szyszko i postulują zmianę kierunku – wprowadzenie przepisów, które zapewnią drzewom realną ochronę prawną.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.