Małgorzata Jasińska nową Dyrektor Marketingu Somfy
Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Europie Wschodniej.
Somfy, lider w dziedzinie automatyki do osłon zewnętrznych i systemów inteligentnych domów, konsekwentnie realizuje misję związaną z budowaniem świadomości zarówno partnerów biznesowych jak i konsumentów w zakresie efektywności energetycznej budynków. Globalne wyzwania, takie jak rosnące ceny energii, zmiany klimatyczne oraz zaostrzające się regulacje unijne, w tym dyrektywa (EPBD), wymagają zdecydowanych działań w zakresie redukcji emisji CO2. W odpowiedzi na te aspekty, Somfy intensyfikuje procesy na rzecz popularyzacji rozwiązań energooszczędnych. Automatyka do osłon zewnętrznych, takich jak rolety czy żaluzje fasadowe, przyczynia się do obniżenia zużycia energii w budynkach nawet o 30% w mroźne miesiące, natomiast latem pozwala efektywnie obniżać temperaturę wewnątrz pomieszczeń o 4-7°C[1].
Do zespołu zarządzającego Somfy w Europie Wschodniej dołączyła Małgorzata Jasińska, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Jej zadaniem będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich). W obliczu coraz bardziej wymagających regulacji prawnych dotyczących efektywności energetycznej, kompetencje Jasińskiej będą kluczowe dla realizacji celów Somfy i dalszego budowania pozycji lidera. Małgorzata Jasińska będzie także odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.
Małgorzata Jasińska wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na rynkach międzynarodowych, zdobyte w sektorze B2B w globalnych organizacjach. Jej osiągnięcia zawodowe obejmują skuteczne wdrażanie strategii go-to-market na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, gdzie wprowadzała i komercjalizowała innowacyjne produkty w wymagających branżach. Ponadto, z sukcesem współtworzyła i realizowała procesy transformacji cyfrowej. W trakcie swojej kariery zainicjowała i wdrożyła wiele kluczowych inicjatyw, które przyczyniły się do znaczącego zwiększenia udziału w rynku oraz przyspieszenia rentownego wzrostu przychodów. Posiada też bogate doświadczenie w budowaniu międzynarodowych zespołów „high performing teams”, przyczyniając się do tworzenia kultury inkluzywności i różnorodności.
- Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku. – podkreśla Małgorzata Jasińska.
Nowa Dyrektor Marketingu jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.
[1] Symulacje Somfy realizowane przy wsparciu Carbone 4, niezależnej firmy konsultingowej, specjalizującej się w strategii niskoemisyjnej i adaptacji do zmian klimatu. Wyniki różnią się w zależności od wielkości domu, jego geolokalizacji, roku budowy i wyposażenia okien (rolety, zewnętrzne żaluzje).

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.