Komunikaty PR

Małgorzata Jasińska nową Dyrektor Marketingu Somfy

2024-12-13  |  17:00
Biuro prasowe

Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Europie Wschodniej.

Somfy, lider w dziedzinie automatyki do osłon zewnętrznych i systemów inteligentnych domów, konsekwentnie realizuje misję związaną z budowaniem świadomości zarówno partnerów biznesowych jak i konsumentów w zakresie efektywności energetycznej budynków. Globalne wyzwania, takie jak rosnące ceny energii, zmiany klimatyczne oraz zaostrzające się regulacje unijne, w tym dyrektywa (EPBD), wymagają zdecydowanych działań w zakresie redukcji emisji CO2. W odpowiedzi na te aspekty, Somfy intensyfikuje procesy na rzecz popularyzacji rozwiązań energooszczędnych. Automatyka do osłon zewnętrznych, takich jak rolety czy żaluzje fasadowe, przyczynia się do obniżenia zużycia energii w budynkach nawet o 30% w mroźne miesiące, natomiast latem pozwala efektywnie obniżać temperaturę wewnątrz pomieszczeń o 4-7°C[1].

Do zespołu zarządzającego Somfy w Europie Wschodniej dołączyła Małgorzata Jasińska, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Jej zadaniem będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich). W obliczu coraz bardziej wymagających regulacji prawnych dotyczących efektywności energetycznej, kompetencje Jasińskiej będą kluczowe dla realizacji celów Somfy i dalszego budowania pozycji lidera. Małgorzata Jasińska będzie także odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.

Małgorzata Jasińska wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na rynkach międzynarodowych, zdobyte w sektorze B2B w globalnych organizacjach. Jej osiągnięcia zawodowe obejmują skuteczne wdrażanie strategii go-to-market na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, gdzie wprowadzała i komercjalizowała innowacyjne produkty w wymagających branżach. Ponadto, z sukcesem współtworzyła i realizowała procesy transformacji cyfrowej. W trakcie swojej kariery zainicjowała i wdrożyła wiele kluczowych inicjatyw, które przyczyniły się do znaczącego zwiększenia udziału w rynku oraz przyspieszenia rentownego wzrostu przychodów. Posiada też bogate doświadczenie w budowaniu międzynarodowych zespołów „high performing teams”, przyczyniając się do tworzenia kultury inkluzywności i różnorodności.

- Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku. – podkreśla Małgorzata Jasińska.

Nowa Dyrektor Marketingu jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.

 


[1] Symulacje Somfy realizowane przy wsparciu Carbone 4, niezależnej firmy konsultingowej, specjalizującej się w strategii niskoemisyjnej i adaptacji do zmian klimatu. Wyniki różnią się w zależności od wielkości domu, jego geolokalizacji, roku budowy i wyposażenia okien (rolety, zewnętrzne żaluzje).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.