Małgorzata Jasińska nową Dyrektor Marketingu Somfy
Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Europie Wschodniej.
Somfy, lider w dziedzinie automatyki do osłon zewnętrznych i systemów inteligentnych domów, konsekwentnie realizuje misję związaną z budowaniem świadomości zarówno partnerów biznesowych jak i konsumentów w zakresie efektywności energetycznej budynków. Globalne wyzwania, takie jak rosnące ceny energii, zmiany klimatyczne oraz zaostrzające się regulacje unijne, w tym dyrektywa (EPBD), wymagają zdecydowanych działań w zakresie redukcji emisji CO2. W odpowiedzi na te aspekty, Somfy intensyfikuje procesy na rzecz popularyzacji rozwiązań energooszczędnych. Automatyka do osłon zewnętrznych, takich jak rolety czy żaluzje fasadowe, przyczynia się do obniżenia zużycia energii w budynkach nawet o 30% w mroźne miesiące, natomiast latem pozwala efektywnie obniżać temperaturę wewnątrz pomieszczeń o 4-7°C[1].
Do zespołu zarządzającego Somfy w Europie Wschodniej dołączyła Małgorzata Jasińska, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Jej zadaniem będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich). W obliczu coraz bardziej wymagających regulacji prawnych dotyczących efektywności energetycznej, kompetencje Jasińskiej będą kluczowe dla realizacji celów Somfy i dalszego budowania pozycji lidera. Małgorzata Jasińska będzie także odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.
Małgorzata Jasińska wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na rynkach międzynarodowych, zdobyte w sektorze B2B w globalnych organizacjach. Jej osiągnięcia zawodowe obejmują skuteczne wdrażanie strategii go-to-market na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, gdzie wprowadzała i komercjalizowała innowacyjne produkty w wymagających branżach. Ponadto, z sukcesem współtworzyła i realizowała procesy transformacji cyfrowej. W trakcie swojej kariery zainicjowała i wdrożyła wiele kluczowych inicjatyw, które przyczyniły się do znaczącego zwiększenia udziału w rynku oraz przyspieszenia rentownego wzrostu przychodów. Posiada też bogate doświadczenie w budowaniu międzynarodowych zespołów „high performing teams”, przyczyniając się do tworzenia kultury inkluzywności i różnorodności.
- Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku. – podkreśla Małgorzata Jasińska.
Nowa Dyrektor Marketingu jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.
[1] Symulacje Somfy realizowane przy wsparciu Carbone 4, niezależnej firmy konsultingowej, specjalizującej się w strategii niskoemisyjnej i adaptacji do zmian klimatu. Wyniki różnią się w zależności od wielkości domu, jego geolokalizacji, roku budowy i wyposażenia okien (rolety, zewnętrzne żaluzje).

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.