Komunikaty PR

Małgorzata Jasińska nową Dyrektor Marketingu Somfy

2024-12-13  |  17:00
Biuro prasowe

Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Europie Wschodniej.

Somfy, lider w dziedzinie automatyki do osłon zewnętrznych i systemów inteligentnych domów, konsekwentnie realizuje misję związaną z budowaniem świadomości zarówno partnerów biznesowych jak i konsumentów w zakresie efektywności energetycznej budynków. Globalne wyzwania, takie jak rosnące ceny energii, zmiany klimatyczne oraz zaostrzające się regulacje unijne, w tym dyrektywa (EPBD), wymagają zdecydowanych działań w zakresie redukcji emisji CO2. W odpowiedzi na te aspekty, Somfy intensyfikuje procesy na rzecz popularyzacji rozwiązań energooszczędnych. Automatyka do osłon zewnętrznych, takich jak rolety czy żaluzje fasadowe, przyczynia się do obniżenia zużycia energii w budynkach nawet o 30% w mroźne miesiące, natomiast latem pozwala efektywnie obniżać temperaturę wewnątrz pomieszczeń o 4-7°C[1].

Do zespołu zarządzającego Somfy w Europie Wschodniej dołączyła Małgorzata Jasińska, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Jej zadaniem będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich). W obliczu coraz bardziej wymagających regulacji prawnych dotyczących efektywności energetycznej, kompetencje Jasińskiej będą kluczowe dla realizacji celów Somfy i dalszego budowania pozycji lidera. Małgorzata Jasińska będzie także odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.

Małgorzata Jasińska wnosi do zespołu wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na rynkach międzynarodowych, zdobyte w sektorze B2B w globalnych organizacjach. Jej osiągnięcia zawodowe obejmują skuteczne wdrażanie strategii go-to-market na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, gdzie wprowadzała i komercjalizowała innowacyjne produkty w wymagających branżach. Ponadto, z sukcesem współtworzyła i realizowała procesy transformacji cyfrowej. W trakcie swojej kariery zainicjowała i wdrożyła wiele kluczowych inicjatyw, które przyczyniły się do znaczącego zwiększenia udziału w rynku oraz przyspieszenia rentownego wzrostu przychodów. Posiada też bogate doświadczenie w budowaniu międzynarodowych zespołów „high performing teams”, przyczyniając się do tworzenia kultury inkluzywności i różnorodności.

- Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku. – podkreśla Małgorzata Jasińska.

Nowa Dyrektor Marketingu jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.

 


[1] Symulacje Somfy realizowane przy wsparciu Carbone 4, niezależnej firmy konsultingowej, specjalizującej się w strategii niskoemisyjnej i adaptacji do zmian klimatu. Wyniki różnią się w zależności od wielkości domu, jego geolokalizacji, roku budowy i wyposażenia okien (rolety, zewnętrzne żaluzje).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.