Komunikaty PR

Miesiąc Dobroczynności. Alu-frost rusza z pomocą

2022-10-27  |  01:00
Biuro prasowe

Listopad to od lat Miesiąc Dobroczynności w Fundacji „Pomóż Im”, opiekującej się nieuleczalnie chorymi dziećmi. W akcję angażują się prywatni darczyńcy i przedsiębiorcy. Wśród nich nieodmiennie jest alu-frost. Firma z Sowlan specjalizująca się w produkcji elementów do tuningu aut, w tym roku postanowiła złotówkę ze sprzedaży każdego akcesorium samochodowego przeznaczyć na pomoc Fundacji. Zachęca więc klientów, by największe zakupy robili właśnie w listopadzie.


Kwoty mogą być wcale niemałe, ponieważ alu-frost w ubiegłym, trudnym dla branży motoryzacyjnej roku, sprzedało blisko 25 tys. akcesoriów samochodowych. Wielu kierowców zaczęło bardziej dbać o swoje wysłużone samochody i chętniej kupują nakładki na progi i zderzak, by je zabezpieczyć. Stąd ruch w interesie.


– Mimo niełatwych dla biznesu czasów, chcemy wesprzeć, tych którzy potrzebują pomocy najbardziej, którzy walczą o każdy dzień – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost. - Dlatego w listopadzie nasze lasery pracują na pełnych obrotach także dla podopiecznych Fundacji Pomóż Im. Od każdego sprzedanego akcesorium samochodowego, przekazujemy na ten cel 1 zł. Poza tym w Miesiąc Dobroczynności wielu z nas angażuje się indywidualnie, i to całym sercem.


Inicjatywa powstała w 2014 roku. Od tamtej pory, w listopadzie fundacja organizuje rozmaite wydarzenia. W tym roku będą to m.in. bal charytatywny i aukcja obrazów. Wiele dodatkowych akcji jest realizowanych wspólnie z przedstawicielami biznesu, jak ta z firmą alu-frost.


- Naszą główną działalnością jest prowadzenie domowego hospicjum dla dzieci i na ten cel przeznaczymy środki z Miesiąca Dobroczynności. Przeżywamy niełatwy czas. Ze względu na inflację drastycznie rosną koszty funkcjonowania hospicjum. Z miesiąca na miesiąc obserwujemy znaczny wzrost cen, w tym sprzętu medycznego, paliwa czy energii elektrycznej. Mimo to, chcemy utrzymać najwyższy standard opieki, jaki udało nam się wypracować przez wiele lat – mówi dr Eryk Latoch, wiceprezes Fundacji „Pomóż Im”.


Dodajmy, że właśnie teraz, ta jedna z najbardziej znanych organizacji pozarządowych w województwie podlaskim, obchodzi jubileusz 15-lecia. A współpraca z alu-frost trwa już 5 lat. Każdego roku firma z Sowlan stara się wspierać dzieci z nieuleczalnymi chorobami, a także dzieci z chorobami nowotworowymi. W 2020 przekazała na licytację customowy rower zaprojektowany przez Adama Zdanowicza, a pieniądze trafiły do Fundacji. Kiedy zakupiła najnowocześniejszą w Europie laserową wycinarkę Mazak, także cześć dochodów z jej pracy przekazała podopiecznym organizacji. Latem tego roku podobną akcje powtórzyła z wycinarką marki Bystronic, w którą doposażyła swój park maszynowy. Pięć tysięcy złotych z jej rozruchu wsparło dziecięce hospicjum.


- Taka stała pomoc jest dla nas niezwykle ważna, szczególnie w tak trudnym i niepewnym czasie. Dodatkowo daje nam również wiele siły i motywuje do dalszego działania. Na takiego partnera jak alu-frost po prostu zawsze można liczyć, za co jesteśmy niezmiernie wdzięczni – dodaje dr Eryk Latoch.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.