Komunikaty PR

„NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ.” Startuje największa kampania w historii KROSS

2022-03-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

„NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ.” Startuje największa kampania wizerunkowa w historii polskiego producenta rowerów KROSS

W piątek 1 kwietnia rusza największa w historii KROSS, międzynarodowa kampania wizerunkowa polskiego producenta rowerów. Hasłem „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” marka chce zmotywować do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. KROSS mówi o naturalnej potrzebie wolności, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach. Nowa kampania wizerunkowa KROSS to spoty telewizyjne i radiowe oraz kreacje prezentowane w Internecie i na ekranach kin. Kampania rozpocznie się w kwietniu a jej przekazy trafią do odbiorców w Polsce, Czechach i na Słowacji. 

Nowa kampania wizerunkowa KROSS to odpowiedź na rekordowy popyt na rowery w Polsce i Europie. Polski producent w spotach i kreacjach internetowych zachęca konsumentów do przeżywania prawdziwych emocji, do zadbania o zdrowie i kondycję całej rodziny i wskazuje, że zapalonym rowerzystą może zostać każdy z nas. W dobie drogiego paliwa i rosnącej świadomości zmian klimatycznych, polska marka KROSS dba o zdrowie Polaków oraz ekologię, proponując łatwo dostępne rowery dla każdego. 

- Pierwszym krokiem do przygotowania kampanii była rozbudowana analiza strategiczna marki KROSS na tle branży rowerowej, aktualnych potrzeb konsumenckich oraz trendów rozwoju kategorii rowerowych. Powstała nowa platforma komunikacji marki, która będzie rozwijana w kolejnych latach. Chcemy, aby marka KROSS została niekwestionowanym liderem przyszłościowego segmentu rowerów elektrycznych w Polsce i całym regionie. Na tej kategorii szczególnie się obecnie skupiamy – mówi Marek Kmiecik – Doradca Zarządu ds. Marketingu i Produktu w KROSS.

„NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” to kampania, w której prezentowanych jest sześć mini-historii wideo. Ich bohaterki i bohaterowie rzucają wyzwanie stereotypom. Nie musisz być „najszybsza”, aby być pierwsza, nie musisz być „gwiazdą”, aby wzbudzać zachwyt, by rower KROSS pozwolił Ci obudzić energię, poczuć emocje, cieszyć się naturą, samotnością albo towarzystwem. Nie trzeba wiele, wystarczy wyjechać z domu i poczuć wiatr we włosach. Z KROSS nic nie musisz, ale WSZYSTKO MOŻESZ. 

- Chcieliśmy pokazać, że KROSS może obudzić nową energię w każdym z nas, dać nam nowe możliwości i tak potrzebną dzisiaj motywację. Dzięki KROSS możemy poczuć prawdziwe emocje, niezależnie od tego, czy jesteśmy odkrywcami, poszukiwaczami przygód czy cichymi bohaterami. Rower KROSS jest dla każdego, dzięki niemu nic nie muszę, ale mogę wszystko – mówi Dyrektor Marketingu KROSS, Iwona Stępniak. 

Popularność rowerów rośnie, bo Polacy przekonali się, że to doskonała alternatywa dla samochodów czy transportu miejskiego w czasach pandemii. Konsumenci zauważyli coraz lepszą infrastrukturę w miastach, doceniają też, że rower to bezpieczny i ekologiczny środek transportu, który dodatkowo pomaga nam zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. KROSS oferuje największą wśród producentów dostępność rowerów. Z polskiej fabryki w Przasnyszu w ostatnich tygodniach wysyłane są do sklepów rekordowe liczby rowerów. Firma zakłada w tym sezonie wzrost sprzedaży rowerów i akcesoriów na poziomie 50% r/r. KROSS jest numerem 1 w Polsce i Czechach, znajduje się także w pierwszej trójce na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. Strategia zakłada, że w ciągu 4 lat KROSS będzie liderem na każdym z rynków w Europie Środkowej. Eksport rowerów KROSS wzrósł o 120% r/r a dalszy wzrost w tym obszarze firma szacuje na 30-50% rocznie w kolejnych latach.

Po raz pierwszy w historii polskiej marki KROSS, przygotowano i zaplanowano międzynarodową kampanię wizerunkową o takiej skali. Prezentowane w niej historie mają charakter naturalnych obserwacji, zarejestrowanych w miejskich i górskich plenerach Hiszpanii. Przy okazji zrealizowano bogaty materiał filmowy, zapewniający możliwość budowania angażujących treści na profile social media marki. Dopełnieniem jest także obszerny materiał fotograficzny, prezentujący bohaterów podczas przeżywania prawdziwych emocji. 

Spoty filmowe emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce (kanały grupy TVN i Polsat) oraz Czechach. Kreacje digital będą prezentowane w Internecie w Polsce, Czechach i na Słowacji. Dodatkowo w Polsce kampania realizowana będzie w kinach sieci Multikino oraz Cinema City. 

Opiekę kreatywną i strategiczną sprawuje Red8 Advertising/Dentsu, a za produkcję odpowiedzialne jest studio Lemon Films. Za reżyserię spotu odpowiada Piotr Matejkowski, a za zdjęcia Łukasz Ziętek. Muzykę do spotu skomponował Wojtek Urbański. Działania w mediach zaplanował dom mediowy Mediahub. Za komunikację PR odpowiada Agencja Prepare. 

***

KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego, firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, znajdującej się w pierwszej szóstce drużyn w rankingu UCI – Elite MTB Team. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Prawo

Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.