Komunikaty PR

NOVIKA – nowa marka ekskluzywnej bielizny damskiej

2020-09-28  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.02 MB )

Nowatorski design, perfekcyjne wykonanie, materiały najwyższej jakości, idealnie wkomponowane detale – jednym słowem to ekskluzywna bielizna dedykowana odważnym kobietom. NOVIKA, marka premium, właśnie ujrzała światło dzienne. Jej producentem jest białostocka AVA.

Marka AVA znana jest zwolenniczkom najwyższej jakości bielizny od 1998 roku. Cenią ją kobiety w każdym wieku i rozmiarze. Od początku istnienia swojej działalności stawia ona na wygodę noszenia bielizny, pełen komfort, ale również i na sam wygląd, pozwalający kobietom czuć się dobrze, pewnie i przede wszystkim kobieco. Nowa marka – NOVIKA – to jeszcze większa kwintesencja luksusu i naturalnie wydobytego seksapilu.

– W ramach projektowania unikalnych modeli marki NOVIKA planujemy prezentować dwie, maksymalnie trzy krótkie kolekcje w ciągu roku. Będzie to niewątpliwie połączenie klasyki i nowatorskiego designu. Odważne kobiety odnajdą kompozycje jedyne w swoim rodzaju. Wybór nowych kolekcji to gwarancja najmodniejszych wzorów i najwyższej jakości tkanin. Za niepowtarzalne wzornictwo odpowiedzialna jest nasza projektantka, która ręcznie tworzy i komponuje hafty i dba o wszystkie detale – mówi Anna Pałkiewicz, dyrektor sprzedaży w firmie AVA.

Co ważne kolekcje nowej marki będę limitowane, dostępne tylko w ramach specjalnych zamówień. Każdy sklep przy pierwszym zamówieniu otrzyma prezent w pakiecie startowym z gadżetami sygnowanymi logo NOVIKA.
Produkty nie będą dostępne w hurtowniach i będą droższe, ale za to niepowtarzalne. W niedalekich planach jest też prezentacja kolekcji unikalnych strojów kąpielowych.
Należy podkreślić, że NOVIKA, podobnie jak wszystkie produkty marki AVA, również jest dedykowana paniom we wszystkich rozmiarach i o różnorodnych figurach.
– Kolorystyka będzie klasyczna, w projektach przeważają zmysłowa czerń, energetyczna czerwień i cieliste beże. Natomiast całą uwagę przyciągają nietuzinkowe detale, mistrzowsko wkomponowane w spójne projekty – dodaje Anna Pałkiewicz. Jednak tym razem postawiliśmy na minimalizm i delikatność. Kolorystyka natomiast będzie klasyczna, jeżeli chodzi o bieliznę. To czerń, czerwień i delikatny beż – dodaje Anna Płakiewicz.
Zamówienia przyjmowane będą do połowy października, a ich realizacja rozpocznie się w styczniu. Choć terminy są odległe, warto poczekać na bieliznę jedyną w swoim rodzaju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.