NOVIKA – nowa marka ekskluzywnej bielizny damskiej
Nowatorski design, perfekcyjne wykonanie, materiały najwyższej jakości, idealnie wkomponowane detale – jednym słowem to ekskluzywna bielizna dedykowana odważnym kobietom. NOVIKA, marka premium, właśnie ujrzała światło dzienne. Jej producentem jest białostocka AVA.
Marka AVA znana jest zwolenniczkom najwyższej jakości bielizny od 1998 roku. Cenią ją kobiety w każdym wieku i rozmiarze. Od początku istnienia swojej działalności stawia ona na wygodę noszenia bielizny, pełen komfort, ale również i na sam wygląd, pozwalający kobietom czuć się dobrze, pewnie i przede wszystkim kobieco. Nowa marka – NOVIKA – to jeszcze większa kwintesencja luksusu i naturalnie wydobytego seksapilu.
– W ramach projektowania unikalnych modeli marki NOVIKA planujemy prezentować dwie, maksymalnie trzy krótkie kolekcje w ciągu roku. Będzie to niewątpliwie połączenie klasyki i nowatorskiego designu. Odważne kobiety odnajdą kompozycje jedyne w swoim rodzaju. Wybór nowych kolekcji to gwarancja najmodniejszych wzorów i najwyższej jakości tkanin. Za niepowtarzalne wzornictwo odpowiedzialna jest nasza projektantka, która ręcznie tworzy i komponuje hafty i dba o wszystkie detale – mówi Anna Pałkiewicz, dyrektor sprzedaży w firmie AVA.
Co ważne kolekcje nowej marki będę limitowane, dostępne tylko w ramach specjalnych zamówień. Każdy sklep przy pierwszym zamówieniu otrzyma prezent w pakiecie startowym z gadżetami sygnowanymi logo NOVIKA.
Produkty nie będą dostępne w hurtowniach i będą droższe, ale za to niepowtarzalne. W niedalekich planach jest też prezentacja kolekcji unikalnych strojów kąpielowych.
Należy podkreślić, że NOVIKA, podobnie jak wszystkie produkty marki AVA, również jest dedykowana paniom we wszystkich rozmiarach i o różnorodnych figurach.
– Kolorystyka będzie klasyczna, w projektach przeważają zmysłowa czerń, energetyczna czerwień i cieliste beże. Natomiast całą uwagę przyciągają nietuzinkowe detale, mistrzowsko wkomponowane w spójne projekty – dodaje Anna Pałkiewicz. Jednak tym razem postawiliśmy na minimalizm i delikatność. Kolorystyka natomiast będzie klasyczna, jeżeli chodzi o bieliznę. To czerń, czerwień i delikatny beż – dodaje Anna Płakiewicz.
Zamówienia przyjmowane będą do połowy października, a ich realizacja rozpocznie się w styczniu. Choć terminy są odległe, warto poczekać na bieliznę jedyną w swoim rodzaju.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.