Nowość na rynku - dedykowane etykiety samoprzylepne COVID dla wybranych branż
Seria etykiet Etisoft_znaczy bezpieczeństwo pomaga dostosować obiekt do nowych wytycznych w zakresie utrzymania higieny, bezpiecznej odległości i dystansu społecznego w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób. Etykiety samoprzylepne są projektowane i testowane w warunkach produkcyjnych, magazynowych i biurowych.
Etykiety samoprzylepne – rodzaje
We wprowadzonej właśnie na rynek serii etykiet znajdują się:
- Etykiety samoprzylepne informacyjne
- Etykiety samoprzylepne nakazu i zakazu
Obie powyższe kategorie mogą być przeznaczone do klejenia na ściany, szyby, czy blaty stołów. Sprawdzą się zarówno na powierzchniach typu szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz także na powierzchniach tapicerowanych i sztucznej skórze. Etykiety są wykonane z błyszczącej folii samoprzylepnej pokrytej laminatem zabezpieczającym nadruk przed ścieraniem oraz działaniem środków czyszczących, detergentów i płynu do dezynfekcji. Zastosowany klej zapewnia odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni i jednocześnie bezproblemowe usunięcie etykiety po okresie użytkowania .
- Etykiety samoprzylepne na podłogę
Etykiety wykonane z trwałego grubego poliestru z poliwęglanowym laminatem, który skutecznie chroni nadruk przed ścieraniem i zabezpiecza go przed działaniem środków czyszczących i detergentów. Zastosowany trwały klej zapewnia bardzo dobrą przyczepność do podłóg z materiałów typu: kafelki, panele, beton szlifowany, powierzchnie lakierowane. Grubość etykiety to około 0,3mm.
Gotowe pakiety dla branż
Wśród propozycji znaleźć można także gotowe pakiety dedykowane poszczególnym podmiotom:
- Zestaw Etykiet COVID dla HoReCa i Fit&Gym, - zawiera kolekcję 82 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości hoteli, restauracji i kawiarni oraz klubów fitness.
- Zestaw Etykiet COVID dla Instytucji publicznych i Banków - zawiera kolekcję 145 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w urzędach, bankach, instytucjach kultury i obiektach sportowo-widowiskowych.
- Zestaw Etykiet COVID dla Przemysłu - zawiera kolekcję 119 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w zakładach produkcyjnych, zarówno w halach produkcyjnych, magazynach, pomieszczeniach socjalnych oraz w obszarze biura i administracji.
- Zestaw Etykiet COVID dla Sklepów i Punktów usługowych - zawiera kolekcję 28 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości małych punktów usługowych i sklepowych.
- Zestaw Etykiet COVID dla Szkół - zawiera kolekcję 87 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w placówkach oświatowych.
Więcej informacji: https://sklep.etisoft.pl/pl/c/Etykiety/23
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.