Komunikaty PR

Nowość na rynku - dedykowane etykiety samoprzylepne COVID dla wybranych branż

2020-10-06  |  10:00

Seria etykiet Etisoft_znaczy bezpieczeństwo pomaga dostosować obiekt do nowych wytycznych w zakresie utrzymania higieny, bezpiecznej odległości i dystansu społecznego w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób. Etykiety samoprzylepne są projektowane i testowane w warunkach produkcyjnych, magazynowych i biurowych.

Etykiety samoprzylepne – rodzaje

We wprowadzonej właśnie na rynek serii etykiet znajdują się:

  • Etykiety samoprzylepne informacyjne
  • Etykiety samoprzylepne nakazu i zakazu

Obie powyższe kategorie mogą być przeznaczone do klejenia na ściany, szyby, czy blaty stołów. Sprawdzą się zarówno na powierzchniach typu szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz także na powierzchniach tapicerowanych i sztucznej skórze. Etykiety są wykonane z błyszczącej folii samoprzylepnej pokrytej laminatem zabezpieczającym nadruk przed ścieraniem oraz działaniem środków czyszczących, detergentów i płynu do dezynfekcji. Zastosowany klej zapewnia odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni i jednocześnie bezproblemowe usunięcie etykiety po okresie użytkowania .

  • Etykiety samoprzylepne na podłogę

Etykiety wykonane z trwałego grubego poliestru z poliwęglanowym laminatem, który skutecznie chroni nadruk przed ścieraniem i zabezpiecza go przed działaniem środków czyszczących i detergentów. Zastosowany trwały klej zapewnia bardzo dobrą przyczepność do podłóg z materiałów typu: kafelki, panele, beton szlifowany, powierzchnie lakierowane. Grubość etykiety to około 0,3mm.

 

Gotowe pakiety dla branż

Wśród propozycji znaleźć można także gotowe pakiety dedykowane poszczególnym podmiotom:

  • Zestaw Etykiet COVID dla HoReCa i Fit&Gym, - zawiera kolekcję 82 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości hoteli, restauracji i kawiarni oraz klubów fitness.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Instytucji publicznych i Banków - zawiera kolekcję 145 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w urzędach, bankach, instytucjach kultury i obiektach sportowo-widowiskowych.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Przemysłu - zawiera kolekcję 119 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w zakładach produkcyjnych, zarówno w halach produkcyjnych, magazynach, pomieszczeniach socjalnych oraz w obszarze biura i administracji.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Sklepów i Punktów usługowych - zawiera kolekcję 28 naklejek, zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w większości małych punktów usługowych i sklepowych.
  • Zestaw Etykiet COVID dla Szkół - zawiera kolekcję 87 naklejek zaspokajających potrzeby oznakowania bezpieczeństwa w placówkach oświatowych.

Więcej informacji: https://sklep.etisoft.pl/pl/c/Etykiety/23

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.