Komunikaty PR

Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.

2024-04-23  |  01:00
Biuro prasowe

Kreatywne podejście i efektywne wykorzystanie różnych kanałów komunikacji – od tego należy zacząć planowanie wakacyjnych promocji. Z pewnością zwiększy to szanse na sukces i zmaksymalizuje zasięg reklamy. Warto rozważyć kilka sprawdzonych metod, które pomogą dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów.

#1 Kampanie w mediach społecznościowych

Media społecznościowe oferują szerokie możliwości targetowania reklam, pozwalając na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej na podstawie wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowań i wielu innych kryteriów. Przykładowo – przedsiębiorstwo budowlane może wybrać wśród odbiorców osoby zainteresowane remontem, a salon kosmetyczny np. kobiety, w wieku 18-50 lat, zamieszkujące okolicę. Wykorzystanie tej strategii pozwala na skierowanie oferty bezpośrednio do osób najbardziej zainteresowanych wakacyjnymi promocjami. Planując kampanię w social mediach, pamiętaj o atrakcyjnym przekazie, który przyciągnie uwagę użytkowników, zachęci do interakcji i skorzystania z oferty.

#2 Kampanie OOH (Out-Of-Home)

Reklama zewnętrzna pozostaje jednym z kluczowych elementów skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów. Robert Dąbrowski, CEO Recevent uważa, że nośniki takie jak tablice mobilne cieszą się dużą popularnością ze względu na możliwość umieszczania ich w strategicznych lokalizacjach i opcję zmiany położenia. Pozwala to na efektywne docieranie do wybranej grupy docelowej. Przykładem mogą być citylighty. - Umieszczane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak np. deptaki czy przystanki, zapewniają doskonałą widoczność reklam. Dzięki ich lokalizacji na wysokości wzroku, odbiorcy nie mogą przejść obok nich obojętnie. Jasne, atrakcyjne wizualnie panele skutecznie przyciągają uwagę i mogą być dostosowane do specyficznych potrzeb różnych grup odbiorców - wyjaśnia ekspert z Recevent.

#3 Kampanie w wynikach wyszukiwania Google

Reklama w Google, szczególnie połączona z remarketingiem, to sposób na przypomnienie o ofercie osobom, które już wcześniej wykazały zainteresowanie podobnymi produktami lub usługami. Kampanie te umożliwiają pojawienie się w wynikach wyszukiwania dokładnie wtedy, gdy potencjalny klient szuka konkretnych ofert lub wcześniej odwiedził naszą stronę, co znacznie zwiększa szansę na konwersję.

Efektywne planowanie wakacyjnych promocji wymaga zróżnicowanego podejścia i wykorzystania synergii między różnymi kanałami reklamowymi. Najważniejsze jednak jest zaplanowanie działań z wyprzedzeniem, aby w wakacje ze spokojem patrzeć na efekty działań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.