Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
Kreatywne podejście i efektywne wykorzystanie różnych kanałów komunikacji – od tego należy zacząć planowanie wakacyjnych promocji. Z pewnością zwiększy to szanse na sukces i zmaksymalizuje zasięg reklamy. Warto rozważyć kilka sprawdzonych metod, które pomogą dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów.
#1 Kampanie w mediach społecznościowych
Media społecznościowe oferują szerokie możliwości targetowania reklam, pozwalając na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej na podstawie wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowań i wielu innych kryteriów. Przykładowo – przedsiębiorstwo budowlane może wybrać wśród odbiorców osoby zainteresowane remontem, a salon kosmetyczny np. kobiety, w wieku 18-50 lat, zamieszkujące okolicę. Wykorzystanie tej strategii pozwala na skierowanie oferty bezpośrednio do osób najbardziej zainteresowanych wakacyjnymi promocjami. Planując kampanię w social mediach, pamiętaj o atrakcyjnym przekazie, który przyciągnie uwagę użytkowników, zachęci do interakcji i skorzystania z oferty.
#2 Kampanie OOH (Out-Of-Home)
Reklama zewnętrzna pozostaje jednym z kluczowych elementów skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów. Robert Dąbrowski, CEO Recevent uważa, że nośniki takie jak tablice mobilne cieszą się dużą popularnością ze względu na możliwość umieszczania ich w strategicznych lokalizacjach i opcję zmiany położenia. Pozwala to na efektywne docieranie do wybranej grupy docelowej. Przykładem mogą być citylighty. - Umieszczane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak np. deptaki czy przystanki, zapewniają doskonałą widoczność reklam. Dzięki ich lokalizacji na wysokości wzroku, odbiorcy nie mogą przejść obok nich obojętnie. Jasne, atrakcyjne wizualnie panele skutecznie przyciągają uwagę i mogą być dostosowane do specyficznych potrzeb różnych grup odbiorców - wyjaśnia ekspert z Recevent.
#3 Kampanie w wynikach wyszukiwania Google
Reklama w Google, szczególnie połączona z remarketingiem, to sposób na przypomnienie o ofercie osobom, które już wcześniej wykazały zainteresowanie podobnymi produktami lub usługami. Kampanie te umożliwiają pojawienie się w wynikach wyszukiwania dokładnie wtedy, gdy potencjalny klient szuka konkretnych ofert lub wcześniej odwiedził naszą stronę, co znacznie zwiększa szansę na konwersję.
Efektywne planowanie wakacyjnych promocji wymaga zróżnicowanego podejścia i wykorzystania synergii między różnymi kanałami reklamowymi. Najważniejsze jednak jest zaplanowanie działań z wyprzedzeniem, aby w wakacje ze spokojem patrzeć na efekty działań.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.