Komunikaty PR

Polski inżynier w Anglii podbija rynek krawatów

2021-05-11  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Już sama historia powstania krawatów MakTie jest ciekawa.  Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi elegancko ubrany. Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że jego dotychczasowy krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Makowski wpadł więc na pomysł, aby opracować komfortowy krawat. Po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić go na rynek i ułatwić życie wielu innym mężczyznom.

- Krawaty MakTie są w 100% klasyczne. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają naturalnie. Najważniejsze, że można przypiąć go do guzików koszuli. W wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Dzięki temu patentowi krawat jest zawsze na swoim miejscu - wyjaśnia Mariusz Makowski, szef MakTie.

Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że chętnie sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni.

- Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, przez co zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo. Przy okazji chroni przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu. Mam coraz więcej zamówień, dlatego postanowiłem go zabezpieczyć światowym patentem – dodaje Makowski.

Ceny krawatów MakTie wynoszą od 24.99 do 29,99 funtów GBP. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.