Polski inżynier w Anglii podbija rynek krawatów
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Już sama historia powstania krawatów MakTie jest ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi elegancko ubrany. Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że jego dotychczasowy krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Makowski wpadł więc na pomysł, aby opracować komfortowy krawat. Po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić go na rynek i ułatwić życie wielu innym mężczyznom.
- Krawaty MakTie są w 100% klasyczne. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają naturalnie. Najważniejsze, że można przypiąć go do guzików koszuli. W wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Dzięki temu patentowi krawat jest zawsze na swoim miejscu - wyjaśnia Mariusz Makowski, szef MakTie.
Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że chętnie sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni.
- Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, przez co zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo. Przy okazji chroni przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu. Mam coraz więcej zamówień, dlatego postanowiłem go zabezpieczyć światowym patentem – dodaje Makowski.
Ceny krawatów MakTie wynoszą od 24.99 do 29,99 funtów GBP. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.