Purmix w 2019 wyróżniony na Dolnymśląsku!

Janusz Stasiak
PURMIX
Kliczkowska 15/9
58-100 Świdnica
biuro|purmix.eu| |biuro|purmix.eu
+48 795 098 055
purmix.eu/
Raport rynku izolacji natryskowej to szczegółowa analiza przestrzeni biznesowej, w tym trendy, krajobraz konkurencyjny i wielkość branży. Ponieważ oszczędzanie energii wciąż zyskuje na znaczeniu w głównych branżach biznesowych, udział w rynku piany PUR zyskał godną pochwały przyczepność w ostatnich latach, a szczególnie firmy PURMIX z Dolnegośląska.
Wydaje się, że w celu spełnienia rygorystycznych wytycznych regulacyjnych dotyczących budowy budynków energooszczędnych producenci materiałów budowlanych skoncentrowali się na opracowywaniu innowacyjnych produktów. W rezultacie przemysł pianki poliuretanowej zyskał szeroką popularność, biorąc pod uwagę, że polimery te można wykorzystać do poprawy izolacji osłonowej budynków.
Izolacje te są coraz bardziej rozpoznawane jako pierwszy materiał izolacyjny SPF, który może pomóc w zmniejszeniu dwóch szkodliwych dla środowiska cech poprzednich systemów piankowych. potencjał niszczenia ozonu i potencjał globalnego ocieplenia. Wydaje się, że wprowadzenie tej pianki, było konsekwencją wysiłków podejmowanych przez podmioty z branży piany PUR w celu zwiększenia innowacji w celu zapewnienia rozwoju produktów przyjaznych dla środowiska w nadchodzących latach.
Z uwagi na ogromną popularność SPF jako skutecznego narzędzia ekonomicznego do spełnienia norm wydajności energetycznej i norm regulacyjnych, globalny rynek pianki poliuretanowej w sprayu bez wątpienia osiągnie znaczne zyski w najbliższej przyszłości. Ponadto rosnąca skłonność do budowania zielonych i energooszczędnych budynków stanowiłaby dobrodziejstwo dla całej przestrzeni biznesowej. To właśnie firma PURMIX z Dolnegośląska przyczynia się do środowiska wykonując tą usługę, na tle firm właśnie z tego województwa PURMIX został wyróżniony dzięki solidnemu podejściu do klienta, fachowej pomocy i 100% dokładności.
Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.