Radosna Wigilia w Piasecznie po raz kolejny zakończona sukcesem

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ponad 100 worków wypełnionych po brzegi prezentami trafiło do uczestników Radosnej Wigilii, którą od 7 lat organizuje Fundacja Dziecięca Radość. Beneficjentami akcji są podopieczni M-GOPS w Piasecznie oraz dzieci z Domów Dziecka w Pęcherach, Czernicach Borowych i Szczutowie.
Tegoroczna Radosna Wigilia zorganizowana została 8 grudnia w Centrum Aktywności Seniora „Przystań pod Klonami”. Jak co roku, oprócz prezentów i spotkania ze Świętym Mikołajem, na dzieci czekały dodatkowe atrakcje. Szczególne wrażenie na najmłodszych zrobił występ cyrkowca, który zabawiał dzieci jeszcze długo po zakończeniu występu. Nie zapomniano także o rozrywce dla nieco starszych. Wzięli oni udział w zajęciach sportowych i własnoręcznie wykonali świąteczne wianki do zawieszenia na drzwi. Wszyscy uczestnicy Radosnej Wigilii doskonale bawili się przy wspólnym dekorowaniu pierniczków. Wydarzenie nie odbyłoby się bez wsparcia sponsorów, lokalnych przedsiębiorców i prywatnych darczyńców.
- Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w tegoroczną edycję Radosnej Wigilii. Mowa zarówno o sponsorach i instytucjach prowadzących zbiórki, jak i osobach prywatnych. To dzięki Wam to wyjątkowe wydarzenie od lat przynosi radość i uśmiechy na twarzach uczestników. W tym roku dzieci znalazły w paczkach dostosowane do wieku książki, artykuły szkolne, zabawki, kosmetyki, ubrania i słodycze. W rolę Świętych Mikołajów wcieli się również pracownicy LeasingTeam Group, którzy w ramach pracowniczej aukcji zebrali ponad 6 500 zł na zakup prezentów dla dzieci i najbardziej potrzebujących rodzin – mówi Weronika Jarosz, Członek Zarządu Fundacji Dziecięca Radość.
20 lat Radosnej Wigilii
Pierwsza Radosna Wigilia odbyła się w 2004 roku z inicjatywy lokalnej społeczności gminy Piaseczno, chcącej wesprzeć dzieci z najuboższych rodzin. W 2018 roku, po pięcioletniej przerwie, inicjatywę wskrzesił dotychczasowy sponsor LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji.
Każdego roku Radosną Wigilię wspierają władze miasta Piaseczno i Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. W 2024 roku partnerem wydarzenia został Samorząd Województwa Mazowieckiego. Prezenty ufundowały firmy: E plus M, Ferrero, ZPC Milanówek, Vantiva oraz Delikatesy Max z Piaseczna. W akcję zaangażowały się również: Centrum Kultury w Piasecznie oraz Szkoła Podstawowa w Nowej Iwicznej.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.