Radosna Wigilia w Piasecznie po raz kolejny zakończona sukcesem
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ponad 100 worków wypełnionych po brzegi prezentami trafiło do uczestników Radosnej Wigilii, którą od 7 lat organizuje Fundacja Dziecięca Radość. Beneficjentami akcji są podopieczni M-GOPS w Piasecznie oraz dzieci z Domów Dziecka w Pęcherach, Czernicach Borowych i Szczutowie.
Tegoroczna Radosna Wigilia zorganizowana została 8 grudnia w Centrum Aktywności Seniora „Przystań pod Klonami”. Jak co roku, oprócz prezentów i spotkania ze Świętym Mikołajem, na dzieci czekały dodatkowe atrakcje. Szczególne wrażenie na najmłodszych zrobił występ cyrkowca, który zabawiał dzieci jeszcze długo po zakończeniu występu. Nie zapomniano także o rozrywce dla nieco starszych. Wzięli oni udział w zajęciach sportowych i własnoręcznie wykonali świąteczne wianki do zawieszenia na drzwi. Wszyscy uczestnicy Radosnej Wigilii doskonale bawili się przy wspólnym dekorowaniu pierniczków. Wydarzenie nie odbyłoby się bez wsparcia sponsorów, lokalnych przedsiębiorców i prywatnych darczyńców.
- Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w tegoroczną edycję Radosnej Wigilii. Mowa zarówno o sponsorach i instytucjach prowadzących zbiórki, jak i osobach prywatnych. To dzięki Wam to wyjątkowe wydarzenie od lat przynosi radość i uśmiechy na twarzach uczestników. W tym roku dzieci znalazły w paczkach dostosowane do wieku książki, artykuły szkolne, zabawki, kosmetyki, ubrania i słodycze. W rolę Świętych Mikołajów wcieli się również pracownicy LeasingTeam Group, którzy w ramach pracowniczej aukcji zebrali ponad 6 500 zł na zakup prezentów dla dzieci i najbardziej potrzebujących rodzin – mówi Weronika Jarosz, Członek Zarządu Fundacji Dziecięca Radość.
20 lat Radosnej Wigilii
Pierwsza Radosna Wigilia odbyła się w 2004 roku z inicjatywy lokalnej społeczności gminy Piaseczno, chcącej wesprzeć dzieci z najuboższych rodzin. W 2018 roku, po pięcioletniej przerwie, inicjatywę wskrzesił dotychczasowy sponsor LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji.
Każdego roku Radosną Wigilię wspierają władze miasta Piaseczno i Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. W 2024 roku partnerem wydarzenia został Samorząd Województwa Mazowieckiego. Prezenty ufundowały firmy: E plus M, Ferrero, ZPC Milanówek, Vantiva oraz Delikatesy Max z Piaseczna. W akcję zaangażowały się również: Centrum Kultury w Piasecznie oraz Szkoła Podstawowa w Nowej Iwicznej.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.