Radosna Wigilia w Piasecznie po raz kolejny zakończona sukcesem

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ponad 100 worków wypełnionych po brzegi prezentami trafiło do uczestników Radosnej Wigilii, którą od 7 lat organizuje Fundacja Dziecięca Radość. Beneficjentami akcji są podopieczni M-GOPS w Piasecznie oraz dzieci z Domów Dziecka w Pęcherach, Czernicach Borowych i Szczutowie.
Tegoroczna Radosna Wigilia zorganizowana została 8 grudnia w Centrum Aktywności Seniora „Przystań pod Klonami”. Jak co roku, oprócz prezentów i spotkania ze Świętym Mikołajem, na dzieci czekały dodatkowe atrakcje. Szczególne wrażenie na najmłodszych zrobił występ cyrkowca, który zabawiał dzieci jeszcze długo po zakończeniu występu. Nie zapomniano także o rozrywce dla nieco starszych. Wzięli oni udział w zajęciach sportowych i własnoręcznie wykonali świąteczne wianki do zawieszenia na drzwi. Wszyscy uczestnicy Radosnej Wigilii doskonale bawili się przy wspólnym dekorowaniu pierniczków. Wydarzenie nie odbyłoby się bez wsparcia sponsorów, lokalnych przedsiębiorców i prywatnych darczyńców.
- Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w tegoroczną edycję Radosnej Wigilii. Mowa zarówno o sponsorach i instytucjach prowadzących zbiórki, jak i osobach prywatnych. To dzięki Wam to wyjątkowe wydarzenie od lat przynosi radość i uśmiechy na twarzach uczestników. W tym roku dzieci znalazły w paczkach dostosowane do wieku książki, artykuły szkolne, zabawki, kosmetyki, ubrania i słodycze. W rolę Świętych Mikołajów wcieli się również pracownicy LeasingTeam Group, którzy w ramach pracowniczej aukcji zebrali ponad 6 500 zł na zakup prezentów dla dzieci i najbardziej potrzebujących rodzin – mówi Weronika Jarosz, Członek Zarządu Fundacji Dziecięca Radość.
20 lat Radosnej Wigilii
Pierwsza Radosna Wigilia odbyła się w 2004 roku z inicjatywy lokalnej społeczności gminy Piaseczno, chcącej wesprzeć dzieci z najuboższych rodzin. W 2018 roku, po pięcioletniej przerwie, inicjatywę wskrzesił dotychczasowy sponsor LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji.
Każdego roku Radosną Wigilię wspierają władze miasta Piaseczno i Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. W 2024 roku partnerem wydarzenia został Samorząd Województwa Mazowieckiego. Prezenty ufundowały firmy: E plus M, Ferrero, ZPC Milanówek, Vantiva oraz Delikatesy Max z Piaseczna. W akcję zaangażowały się również: Centrum Kultury w Piasecznie oraz Szkoła Podstawowa w Nowej Iwicznej.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.