Redakcja WPROST nagrodziła firmy 35-lecia. Wśród nich WIŚNIOWSKI
Nagroda Innowatory WPROST to jedno z najstarszych wyróżnień w polskich mediach dla najbardziej innowacyjnych firm oraz produktów i ludzi, którzy je tworzą. W ramach tegorocznej edycji, była przyznawana tym przedsiębiorstwom, które od ponad trzech dekad wnoszą znaczący wkład w rozwój polskiej gospodarki oraz cieszą się uznaniem na krajowym i międzynarodowym rynku.
– W tym szczególnym dla polskiej gospodarki roku, zbiegającym się z 20-leciem przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i 35-leciem wolności gospodarczej, dziękujemy naszym klientom, partnerom oraz całemu zespołowi za współtworzenie naszego sukcesu. Ta nagroda jest dowodem uznania dla naszej pracy i zaangażowania, by nieustannie dostarczać produkty i usługi na najwyższym poziomie – mówił Bartłomiej Serafin, członek zarządu WIŚNIOWSKI, dodając:
– Cieszymy się na tę nagrodę szczególnie, bowiem w tym roku obchodzimy nasz ważny jubileusz firmy: 35-lecie istnienia WIŚNIOWSKI. Kiedy w 1989 r. startowaliśmy w tej branży, przyszłość była nieznaną i z pewnością, po trudnym czasie polityczno-gospodarczym – nie wiedzieliśmy, jak rozwinie się rynek i czy Polacy są gotowi na innowacje. Wiedzieliśmy jednak jedno: chcemy być trendesetterem w branży. Dlatego jako pierwsza polska firma wprowadziliśmy bramę z automatyką, która zrewolucjonizowała rynek i do dziś ułatwia funkcjonowanie wokół domu milionom Polaków. To dzięki tej innowacji, naszą markę rozpoznaje niemal co druga osoba budująca lub remontująca dom w Polsce.
Oprócz firmy WIŚNIOWSKI, w kategorii „Firm 35-lecia” zostały nagrodzone także: Asseco Poland, Kronospan Polska oraz Grupa Maspex. Redakcja postanowiła wyróżnić także polskich przedsiębiorców, wśród których znaleźli się: Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski z Pomlek, Ryszard Florek z Fakro, Dariusz Miłek z CCC, Teresa Mokrysz z Mokate i Marta Półtorak z Marma Polskie Folie.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.