Komunikaty PR

Rekordowe wyniki sprzedaży telewizorów TCL

2020-01-24  |  15:35
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

TCL po raz kolejny poinformowało o rekordowych wynikach sprzedaży produktów TV w ujęciu ilościowym. W 2019 roku liczba dostarczonych odbiorników LCD sięgnęła 32 milionów, tj. o 12% więcej w stosunku do 2018 roku. Wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł tym okresie o 17%.

Sprzedaż ilościowa telewizorów Smart i 4K wzrosła odpowiednio o 19% i 31% rok do roku i stanowiła odpowiednio 85% i 51% całkowitego wolumenu sprzedaży telewizorów marki TCL. Wyniki te odzwierciedlają nieprzerwaną optymalizację portfolio produktów firmy oraz rosnącą świadomość marki. Ponadto, wolumen sprzedaży telewizorów QLED (zwanych również jako Quantum Dot) wzrósł w 2019 roku o 66%, głównie poza rynkiem chińskim.

W ujęciu ilościowym sprzedaż telewizorów marki TCL poza Chinami wzrosła rok do roku o 26% (do 13,46 mln odbiorników), z silną tendencją wzrostową na każdym z rynków regionalnych. W 2019 roku firma nadal umacniała pozycję lidera w Ameryce Północnej, gdzie sprzedaż telewizorów marki TCL odnotowała wzrost rzędu 14%. Zgodnie z najnowszym raportem Grupy NPD telewizory marki TCL w trzech pierwszych kwartałach 2019 roku uplasowały się w Stanach Zjednoczonych na 2 miejscu pod względem sprzedaży ilościowej. W Europie, w tym samym roku wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł o 35%, a w czwartym kwartale nawet o 54%. W czołówce rynków europejskich znalazły się Hiszpania, Wielka Brytania i Włochy, gdzie wzrost rok do roku wyniósł, odpowiednio 264%, 262% i 203%.

W miarę rozbudowywania przez TCL kanałów dystrybucji na rynkach wschodzących, sprzedaż ilościowa w 2019 roku wzrosła tam o 41%. Najlepsze wyniki w regionie osiągnięto w Indiach, Argentynie, Australii i Rosji, ze wskaźnikiem wzrostu rok do roku na poziomie, odpowiednio, 151%, 121%, 79% i 46%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.