Rekordowe wyniki sprzedaży telewizorów TCL
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
TCL po raz kolejny poinformowało o rekordowych wynikach sprzedaży produktów TV w ujęciu ilościowym. W 2019 roku liczba dostarczonych odbiorników LCD sięgnęła 32 milionów, tj. o 12% więcej w stosunku do 2018 roku. Wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł tym okresie o 17%.
Sprzedaż ilościowa telewizorów Smart i 4K wzrosła odpowiednio o 19% i 31% rok do roku i stanowiła odpowiednio 85% i 51% całkowitego wolumenu sprzedaży telewizorów marki TCL. Wyniki te odzwierciedlają nieprzerwaną optymalizację portfolio produktów firmy oraz rosnącą świadomość marki. Ponadto, wolumen sprzedaży telewizorów QLED (zwanych również jako Quantum Dot) wzrósł w 2019 roku o 66%, głównie poza rynkiem chińskim.
W ujęciu ilościowym sprzedaż telewizorów marki TCL poza Chinami wzrosła rok do roku o 26% (do 13,46 mln odbiorników), z silną tendencją wzrostową na każdym z rynków regionalnych. W 2019 roku firma nadal umacniała pozycję lidera w Ameryce Północnej, gdzie sprzedaż telewizorów marki TCL odnotowała wzrost rzędu 14%. Zgodnie z najnowszym raportem Grupy NPD telewizory marki TCL w trzech pierwszych kwartałach 2019 roku uplasowały się w Stanach Zjednoczonych na 2 miejscu pod względem sprzedaży ilościowej. W Europie, w tym samym roku wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł o 35%, a w czwartym kwartale nawet o 54%. W czołówce rynków europejskich znalazły się Hiszpania, Wielka Brytania i Włochy, gdzie wzrost rok do roku wyniósł, odpowiednio 264%, 262% i 203%.
W miarę rozbudowywania przez TCL kanałów dystrybucji na rynkach wschodzących, sprzedaż ilościowa w 2019 roku wzrosła tam o 41%. Najlepsze wyniki w regionie osiągnięto w Indiach, Argentynie, Australii i Rosji, ze wskaźnikiem wzrostu rok do roku na poziomie, odpowiednio, 151%, 121%, 79% i 46%.
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.