Renata Timoščik nową Senior Director Market Development w Circle K Polska
Grayling Poland
al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
katarzyna.wojtowicz-pietron|grayling.com| |katarzyna.wojtowicz-pietron|grayling.com
22 536 04 41
www.grayling.com
Z początkiem lutego br. Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko Senior Director Market Development. Będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce.
Renata Timoščik posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów sieci handlowych, rozwoju działu convenience oraz realizacji projektów marketingowych. Z Circle K jest związana od 2009 roku, początkowo jako Manager Kategorii Convenience na Litwie. Odpowiadała wówczas za ofertę paliwową oraz wsparcie wdrożenia nowego konceptu sklepu. Przed dołączeniem do polskiego zespołu pełniła funkcję Dyrektor Marketingu Circle K na litewskim rynku.
– Choć rynek litewski jest dużo mniejszy niż polski, już teraz mogę powiedzieć, że dostrzegam pewne podobieństwa, m.in. w oczekiwaniach klientów co do oferty na stacji. Polska branża stacji paliw również bardzo mocno rozwija się w kierunku convenience i poszerzania oferty dostępnych usług – mówi Renata Timoščik, nowa Senior Director Market Development w Circle K Polska. Obecnie sieć Circle K jest w trakcie wdrażania sklepów w nowym koncepcie w kolejnych lokalizacjach w Polsce. Koncept sklepu m.in. z rozbudowaną strefą wypoczynkową dla gości oraz szerszą ofertą gastronomiczną jest mi doskonale znany, ponieważ został opracowany w oparciu o najlepsze praktyki z innych rynków i wcześniej wdrożony również na stacjach Circle K na Litwie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w tym obszarze przyczyni się do rozwoju sieci także w Polsce – dodaje Renata Timoščik.
Renata Timoščik jest absolwentką ISM University of Management and Economics w Wilnie. Posiada tytuł Master of Business Administration, który uzyskała w Baltic Management Institute. Jako Senior Director Market Development Timoščik będzie odpowiedzialna za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce. W ubiegłym roku firma podjęła decyzję o otwarciu pierwszych sklepów reprezentujących nowy koncept, w którym stawia na większą i klimatyczną strefę dla gości oraz bogatszą ofertę gastronomiczną. Pilotażowe stacje zostały otwarte w kilku głównych lokalizacjach, a do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na kolejnych 40 stacjach w Polsce.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.