SANPLAST z pomocą dla rodzin w ramach Szlachetnej Paczki!
Firma SANPLAST kolejny rok z rzędu, aktywnie wspiera potrzebujących w ramach ogólnopolskiej inicjatywy Szlachetna Paczka. W tym roku pomoc trafiła do dwóch rodzin z województwa kujawsko-pomorskiego, które dzięki wsparciu mogą wejść w nadchodzący rok z nową nadzieją i uśmiechem na twarzy.
Szlachetna Paczka to wyjątkowy projekt, który łączy darczyńców z rodzinami w trudnej sytuacji życiowej. Pracownicy SANPLAST z ogromnym zaangażowaniem przygotowali paczki zawierające nie tylko produkty marki SANPLAST: kabiny prysznicowe z wyposażeniem ale także inne najpotrzebniejsze rzeczy i prezenty, które spełniły marzenia członków obu rodzin.
„Grudzień to w SANPLAST zawsze intensywny czas przygotowań do tego projektu – pełen zaangażowania, współpracy i magii, która łączy cały nasz zespół w pięknym celu. Cieszymy się, że możemy być częścią tej pięknej inicjatywy. Wspieranie lokalnych społeczności i niesienie pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują, to dla nas coś więcej niż obowiązek – to wartość, która jest wpisana w DNA naszej firmy.” – podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.
Zaangażowanie SANPLAST to przykład, jak biznes może pozytywnie wpływać na życie lokalnych społeczności. Działania takie jak te pokazują, że współpraca i solidarność w trudnych chwilach mają ogromną moc. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne inicjatywy wspierające potrzebujących.
Pomagajmy razem – dobro zawsze wraca!

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.