SANPLAST z pomocą dla rodzin w ramach Szlachetnej Paczki!
Firma SANPLAST kolejny rok z rzędu, aktywnie wspiera potrzebujących w ramach ogólnopolskiej inicjatywy Szlachetna Paczka. W tym roku pomoc trafiła do dwóch rodzin z województwa kujawsko-pomorskiego, które dzięki wsparciu mogą wejść w nadchodzący rok z nową nadzieją i uśmiechem na twarzy.
Szlachetna Paczka to wyjątkowy projekt, który łączy darczyńców z rodzinami w trudnej sytuacji życiowej. Pracownicy SANPLAST z ogromnym zaangażowaniem przygotowali paczki zawierające nie tylko produkty marki SANPLAST: kabiny prysznicowe z wyposażeniem ale także inne najpotrzebniejsze rzeczy i prezenty, które spełniły marzenia członków obu rodzin.
„Grudzień to w SANPLAST zawsze intensywny czas przygotowań do tego projektu – pełen zaangażowania, współpracy i magii, która łączy cały nasz zespół w pięknym celu. Cieszymy się, że możemy być częścią tej pięknej inicjatywy. Wspieranie lokalnych społeczności i niesienie pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują, to dla nas coś więcej niż obowiązek – to wartość, która jest wpisana w DNA naszej firmy.” – podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.
Zaangażowanie SANPLAST to przykład, jak biznes może pozytywnie wpływać na życie lokalnych społeczności. Działania takie jak te pokazują, że współpraca i solidarność w trudnych chwilach mają ogromną moc. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne inicjatywy wspierające potrzebujących.
Pomagajmy razem – dobro zawsze wraca!

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.