Komunikaty PR

SANPLAST z pomocą dla rodzin w ramach Szlachetnej Paczki!

2024-12-19  |  10:00
Biuro prasowe

Firma SANPLAST kolejny rok z rzędu, aktywnie wspiera potrzebujących w ramach ogólnopolskiej inicjatywy Szlachetna Paczka. W tym roku pomoc trafiła do dwóch rodzin z województwa kujawsko-pomorskiego, które dzięki wsparciu mogą wejść w nadchodzący rok z nową nadzieją i uśmiechem na twarzy.

Szlachetna Paczka to wyjątkowy projekt, który łączy darczyńców z rodzinami w trudnej sytuacji życiowej. Pracownicy SANPLAST z ogromnym zaangażowaniem przygotowali paczki zawierające nie tylko produkty marki SANPLAST: kabiny prysznicowe z wyposażeniem ale także inne najpotrzebniejsze rzeczy i prezenty, które spełniły marzenia członków obu rodzin.

„Grudzień to w SANPLAST zawsze intensywny czas przygotowań do tego projektu – pełen zaangażowania, współpracy i magii, która łączy cały nasz zespół w pięknym celu. Cieszymy się, że możemy być częścią tej pięknej inicjatywy. Wspieranie lokalnych społeczności i niesienie pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują, to dla nas coś więcej niż obowiązek – to wartość, która jest wpisana w DNA naszej firmy.” – podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Zaangażowanie SANPLAST to przykład, jak biznes może pozytywnie wpływać na życie lokalnych społeczności. Działania takie jak te pokazują, że współpraca i solidarność w trudnych chwilach mają ogromną moc. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne inicjatywy wspierające potrzebujących.

Pomagajmy razem – dobro zawsze wraca!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.