Komunikaty PR

Tikkurila z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2020”

2021-03-02  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Wyróżnienie „Budowlana Firma Roku” przyznawane jest firmom z branży budowlanej za dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym; za szczególne osiągnięcia  w danym roku, wyróżniające firmę na tle branży  i konkurencji. Ponadto, przedsiębiorstwa, które uzyskały ten tytuł, charakteryzuje rzetelność oraz wysoka jakość oferowanych produktów i usług, potwierdzona rekomendacjami. 


Misją konkursu jest również docenienie menadżerów. Nagroda ta przyznawana jest szefom firm za „efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału oraz przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową, a także wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw”. W tym roku w gronie laureatów ponownie znalazł się Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila Polska SA, który został uhonorowany tytułem „Osobowość Branży 2020”. 


Miniony rok był rokiem szczególnym. Pandemia zdominowała świat i postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania. Miesiące z Covid-19 pokazały, że Tikkurila umie szybko i sprawnie reagować na zmieniające się okoliczności. Firma na bieżąco analizowała sytuację i utrzymywała gotowość do realizacji różnych scenariuszy. Koncentrowała się na bieżącej działalności, jednocześnie kontynuując strategiczny rozwój firmy i oferty kierowanej do Klientów. Wdrożone procedury wewnętrzne pozwoliły firmie zachować ciągłość produkcji oraz dostaw produktów i usług, utrzymać obsługę Klientów na najwyższym poziomie, a w rezultacie osiągnąć bardzo dobre wyniki. 


Skuteczność działań Tikkurila doceniła Kapituła złożona z przedstawicieli Redakcji oraz Rady Naukowej „Buildera”, wiodących reprezentantów branży – autorytetów z zakresu architektury i budownictwa reprezentujących najważniejsze uczelnie w kraju i za granicą, która zadecydowała o wyborze laureatów programu. 


„Przyznane nam wyróżnienia magazynu Builder są pięknym uhonorowaniem ciężkiej pracy i wyjątkowej determinacji całego zespołu Tikkurila. W imieniu Zarządu oraz swoim własnym dziękuję wszystkim naszym pracownikom oraz partnerom biznesowym, dzięki którym przeszliśmy przez ten trudny i nieprzewidywalny rok z sukcesem” – komentuje nagrody Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.