Komunikaty PR

Wiosenne inspiracje na Twój balkon i taras – gresy od Cersanit

2021-05-11  |  13:12
Biuro prasowe

Nadejście wiosny zachęca nas do spędzania czasu na zewnątrz. Aby zrelaksować się w akompaniamencie promieni słońca i świeżego powietrza nie musimy jednak ruszać się z domu – wystarczy atrakcyjnie urządzony balkon lub taras. Wygodny fotel, szklanka schłodzonego napoju oraz piękne gresy z kolekcji podłogowych Cersanit – tak prezentuje się przepis na kilka chwil wytchnienia.

Wiosenna sjesta

Po długim okresie mrozów czas spędzony na świeżym powietrzu niezwykle cieszy. Niestety z powodu obecnej sytuacji o wiele ciężej jest nam o wyjazd. Warto więc zadbać o przestrzeń, z której będziemy mogli korzystać bez ograniczeń, niezależnie od obostrzeń. Postawmy na ciekawą aranżację swojego tarasu lub balkonu! Przy odrobinie pracy mogą się one stać idealnym miejscem do wypoczynku po ciężkim dniu pracy lub oazą do rozmów i zabaw ze znajomymi czy rodziną. Podczas tworzenia takiej przestrzeni niezwykle ważne jest pamiętanie o doborze odpowiednich materiałów – warunki atmosferyczne mają często niszczycielski wpływ na nieprzystosowane do polskiej pogody meble oraz ceramikę. Gresy podłogowe marki Cersanit to rozwiązanie, które gwarantuje nie tylko trwałość, ale również piękny i nietuzinkowy design, który będzie cieszył oczy przez długie lata.

Natura na wyciągnięcie ręki

Wiosna to idealny moment by odświeżyć nasz balkon czy taras. Wzory inspirowane naturą przechodzą obecnie swój renesans, a ich uniwersalny charakter sprawi, że na pewno dostosują się do stylu twoich czterech ścian. Wśród dostępnych kolekcji odnajdziemy stonowane gresy SOMERWOOD, czyli luksus płynący od matki natury. To propozycja, która w miejscach wypoczynku pokaże gościom pełnię swoich możliwości. Te idealnie odwzorowujące piękno naturalnego drewna gresy momentalnie przeniosą nas w sferę relaksu, zachwycając swoim ponadczasowym urokiem dostępnym w dwóch wersjach kolorystycznych – stonowanej beżowej oraz brązowej. Klienci docenią też ich niezłomność i wytrzymałość oraz odporność na upływ czasu i intensywne użytkowanie. To jednak nie wszystko co czeka na miłośników drzewnych motywów – kolekcja I LOVE WOOD imponuje różnorodnością oferowanych opcji. Propozycja ta stawia na to co piękne i wyjątkowe w drewnie i łączy to z trwałością i odpornością płytek gresowych. Każda płytka posiada swoją niepowtarzalną grafikę, odwzorowującą słoje różnych rodzajów drewna, co sprawia, że ułożone obok siebie na podłodze dają naturalny efekt drewnianych desek. Znajdziemy w niej różnorodne rozwiązania - od czarujących stonowanymi barwami gresów FINWOOD I SANDWOOD, po charakterne VINTAGEWOOD wpisujące się perfekcyjnie w styl rustykalny. Możemy wybierać spośród odcieni beżu, brązu, szarości, a także bardzo popularnego bielonego drewna, tak aby nasz balkon czy taras były jedyne w swoim rodzaju i wpisały się w nasz wymarzony projekt. Nic nie urzeka tak, jak klasyka.

Nowy wymiar elegancji

Obok drewna, niezwykle popularnym motywem dla balkonów i tarasów jest kamień. Dodaje on przestrzeni elegancji, która sprawdzi się zarówno w stylu klasycznym, jak i we współczesnych aranżacjach. Dodatkowo kwadratowy format 42x42 gwarantuje niezwykłą szczegółowość grafik oraz łatwość montażu. Strukturalny gres z kolekcji ORION od Cersanit idealnie odwzorowuje teksturę szarego granitu, który przykuwa wzrok swoją unikatową formą, a dodatkowej nuty świeżości doda geometryczny motyw zaklęty w tej nieszablonowej płytce. Miłośnicy stonowanych kolorystyk będą natomiast zachwyceni kolekcją COLIN – subtelne odcienie szarości są tutaj wspierane przez urokliwą grafikę inspirowaną fakturą betonu. Ta opcja będzie podkreślać nowoczesną aranżację i sprawiać, że każdy moment spędzony na tarasie lub balkonie będzie wyjątkowy. Kolekcja FEBE to z kolei wszechstronna estetyka w czterech wariacjach kolorystycznych - beżowej, jasnoszarej, ciemnoszarej oraz grafitowej. W jej skład wchodzą płytki w formacie 42x42 cm, a ich matowa powierzchnia idealnie podkreśla delikatną fakturę z przebarwieniami. Dodatkowo, wyróżnia je mrozoodporność, dlatego idealnie sprawdzą się na powierzchniach zewnętrznych, takich jak taras, weranda czy patio. Już tylko od Ciebie zależy, która z propozycji najlepiej odda Twój niepowtarzalny charakter! Kamień i delikatność mogą iść w parze. Najlepszym tego przykładem jest kolekcja GREYSTONE oparta na motywie kamienia i odpowiadająca na najnowsze trendy. W tej propozycji łagodna barwa i delikatna struktura kamienia pozwala na jego szerokie zastosowanie. Płytka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – jaśniejszej i ciemniejszej, ale niezależnie od wyboru efekt będzie oszołamiający!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.