Zimowy sezon przeziębieniowy 2021 również z kampanią radiową „Weź dziś Cerutin®”
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Emitowana od jesieni reklama „Weź dziś Cerutin®”, skutecznie zachęcała do sięgnięcia po popularny lek stosowany w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy, dlatego zdecydowano o kontynuacji kampanii i rozszerzeniu jej zasięgu w pierwszych miesiącach 2021 roku, począwszy już od 11.01.2021.
Doskonale przyjęty spot radiowy, oparty na linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys, odświeżył znajomość marki Cerutin®. W okresie zwiększonego ryzyka infekcji zachęceni reklamą pacjenci sięgali po sprawdzony lek w atrakcyjnej cenie, dostępny w aptekach w całej Polsce. W ramach kontynuacji kampanii 11 750 spotów o długości 40-sekund zostanie wyemitowane od 11 stycznia 2021 roku na antenie najpopularniejszych stacji tj. Radio Zet, RMF FM, RMF CLASSIC, Meloradio, Radio Kolor Chili Zet czy radio Plus, a także w wielu lokalnych stacjach radiowych. Kontynuując kampanię Polfarmex chce umocnić pozycję marki Cerutin® w kategorii preparatów na poprawę odporności wśród mieszkańców mniejszych i średnich miast. Reklama „Weź dziś Cerutin®” została odebrana przez osoby z grupy docelowej jako łatwa do zapamiętania, zrozumiała, a także wzbudzająca pozytywne emocje.
Kampania jest wzmocniona działaniami promocyjnymi w Internecie. Marka Cerutin® ma także swoją stronę internetową: www.cerutin.pl

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.