Zimowy sezon przeziębieniowy 2021 również z kampanią radiową „Weź dziś Cerutin®”
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Emitowana od jesieni reklama „Weź dziś Cerutin®”, skutecznie zachęcała do sięgnięcia po popularny lek stosowany w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy, dlatego zdecydowano o kontynuacji kampanii i rozszerzeniu jej zasięgu w pierwszych miesiącach 2021 roku, począwszy już od 11.01.2021.
Doskonale przyjęty spot radiowy, oparty na linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys, odświeżył znajomość marki Cerutin®. W okresie zwiększonego ryzyka infekcji zachęceni reklamą pacjenci sięgali po sprawdzony lek w atrakcyjnej cenie, dostępny w aptekach w całej Polsce. W ramach kontynuacji kampanii 11 750 spotów o długości 40-sekund zostanie wyemitowane od 11 stycznia 2021 roku na antenie najpopularniejszych stacji tj. Radio Zet, RMF FM, RMF CLASSIC, Meloradio, Radio Kolor Chili Zet czy radio Plus, a także w wielu lokalnych stacjach radiowych. Kontynuując kampanię Polfarmex chce umocnić pozycję marki Cerutin® w kategorii preparatów na poprawę odporności wśród mieszkańców mniejszych i średnich miast. Reklama „Weź dziś Cerutin®” została odebrana przez osoby z grupy docelowej jako łatwa do zapamiętania, zrozumiała, a także wzbudzająca pozytywne emocje.
Kampania jest wzmocniona działaniami promocyjnymi w Internecie. Marka Cerutin® ma także swoją stronę internetową: www.cerutin.pl

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.