Foret gotowy. Mieszkania pod nowymi dębami
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Inwestycja mieszkaniowa Foret na warszawskiej Białołęce dostała pozwolenie na użytkowanie. Od innych odróżnia się zielonym terenem do wyłącznej dyspozycji mieszkańców, którzy właśnie odbierają klucze. Deweloper posadził na działce drzewa, zresztą nie po raz pierwszy w Warszawie.
Prace budowlane przy ul. Wyspiarskiej dobiegły końca. Foret oczekuje pierwszych mieszkańców. Deweloper – Bouygues Immobilier Polska – jest bardzo zadowolony z efektu końcowego. – Foret, zlokalizowany z dala od zgiełku miasta, łączy w sobie nowoczesną architekturę oraz pełne zieleni, przyjazne otoczenie. Nie możemy doczekać się wiosny, kiedy okolica Kanału Żerańskiego rozkwitnie i otoczy nasze osiedle pięknymi barwami – mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.
11 dębów w „lesie”
Wiosną zakwitnie także sam Foret. Jego częścią jest bowiem prywatny teren wypoczynkowy – porośnięty roślinnością i połączony ze strefą rekreacji i rozrywki. To właśnie od tego miejsca wzięła się nazwa, która dosłownie oznacza „las”. Tu także wszystko jest już gotowe. Dla dorosłych przygotowano stół do ping-ponga i szachów, natomiast dla dzieci plac zabaw z piaskownicą, puzzlami, grą w kółko i krzyżyk i innymi zabawkami. Te wszystkie atrakcje przeznaczone są wyłącznie dla mieszkańców. Na działce posadzono 11 dębów. – Zieleń jest dla nas szczególnie ważna. Zawsze pamiętamy o niej przy projektowaniu osiedli oraz przy wyborze lokalizacji. Chcemy, aby mieszkańcy mieli do niej dostęp oraz aby żyli blisko natury. To istotny element naszej filozofii budowania. Nazwaliśmy go Small Green Steps – wyjaśnia Cezary Grabowski.
Deweloper Bouygues Immobilier Polska dał się już wcześniej poznać mieszkańcom Warszawy od zielonej strony. W ramach programu Greenspired, którego częścią jest wspomniany Small Green Steps, nie tak dawno posadził 25 drzewek różnych gatunków w parku oraz przy szkole na Pradze-Północ. Tę inicjatywę przeprowadzono w ubiegłym roku z okazji zakończenia inwestycji Atelier Praga 2.
Zielone dachy, tarasy i wygodny dojazd
Prywatne miejsce wypoczynku przed budynkami niewątpliwie jest cechą charakterystyczną i jednocześnie jedną z największych zalet Foret. Spośród innych na wyróżnienie zasługują zielone dachy, przestronne tarasy położone na ostatnich piętrach oraz gustownie wykończone części wspólne, gdzie znajdują się kolejne odwołania do leśnego charakteru inwestycji. Na klatkach umieszczono logo w kształcie drzewa.
Foret to dwa 5-piętrowe budynki z łącznie 95 mieszkaniami o metrażach od 40 do 85 mkw. Są to przede wszystkim mieszkania 3-pokojowe, a także 2- i 4-pokojowe. Wszystkie posiadają duże okna, balkony, tarasy lub ogródki. Pod budynkami przewidziano halę garażową, a obok nich dodatkowe, naziemne miejsca parkingowe.
Foret spodobał się osobom, które kupiły mieszkania, dzięki kameralnej atmosferze i położeniu w zielonej, spokojnej okolicy. Mocną stroną lokalizacji jest wygodny dojazd do innych dzielnic Warszawy. W kierunku centrum jedzie się 12 minut Szybką Koleją Miejską do Dworca Gdańskiego i stacji metra lub 14 minut autobusem do Metra Marymont. Przystanek autobusowy znajduje się 50 metrów od Foret. Natomiast przejazd samochodem do ścisłego centrum zajmuje 20 minut.
Foret to jedno z trzech osiedli Bouygues Immobilier Polska na Białołęce. Pozostałe to Alinea i Essentiel Talarowa (oba w budowie). Alinea przy ul. Łopianowej to budynek z 95 mieszkaniami i charakterystyczną elewacją z zygzakowatym rytmem balkonów, zaś Essentiel Talarowa przy ul. Talarowej to kompleks dwóch budynków (167 mieszkań) wyposażonych w pakiet rozwiązań ekologicznych (m.in. panele fotowoltaiczne, stacje do ładowania pojazdów elektrycznych, system zbierania wody deszczowej i jasny dach).

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.