Komunikaty PR

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

8-10 czerwca br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami
i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.
Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?

- Bez wątpienia wszyscy zwieramy szyki i skupiamy się na planach wychodzenia z pandemicznego zastoju, zarówno w skali makro dotyczącej odbudowy gospodarki, jak i mikro czyli odnoszącej się do naszej codzienności. Wiele elementów w post-pandemicznym świecie trzeba przedefiniować lub zbudować na nowo. Jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą nam jak najlepiej wykorzystać ten czas. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół dyskusji, jak wykorzystać ten przełomowy moment. Wysiłki, które włożymy w tę odbudowę, przypieczętują silną pozycję reklamy internetowej w przyszłości. Wierzę, że najbliższe miesiące będą stały pod znakiem rewitalizacji, aby cały ekosystem reklamowy funkcjonował jeszcze lepiej niż do tej pory. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Dla niektórych biznesów 2021 rok to OdNowa w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią oraz transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach. Obserwujemy dynamiczną ewolucję w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie OdNowa: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne niż jeszcze 2 lata temu.

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży - i przez to bardzo cenny - punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/program/

Wśród ok. 50 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby: „#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.”, „ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies.”, „Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby Boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to Twoja najważniejsza grupa docelowa?”, „Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!”, „Bunt kontrolowany; między wolnością, a monetyzacją.”, „Włącz „Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?”, „Gamingowa ®ewolucja.”, „ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”, „Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!”, „Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?”, „Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów.”, „Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego.”, „E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia.”.

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 51 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Tadeusz Żórawski - Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO. Wiceprzewodniczącymi są: Dorota Bigo - Industry Head, Domestic, Google Poland; Agnieszka Gajzler - Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Aneta Gąsiorek - Programmatic & Ad Operation Manager, Allegro.

Sponsorzy: Wirtualna Polska

Sponsor wspierający: Mindshare, Adform, adQuery, Teads

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

Patroni medialni: gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, onet.pl, Oline Marketing, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wirtualna Polska

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Do 30 kwietnia br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.

Więcej informacji na temat 15. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE Biuro prasowe
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,
Media i PR Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.
2024-04-22 | 11:00

Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.

W najnowszym wydaniu raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”, firma Pepco została wyróżniona za swoje innowacyjne
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.