Fotel obrotowy A11: YOUR PRIVACY, YOUR WAY
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
A11 to pierwsza propozycja marki Hushoffice wykraczającą poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy w wersji zamkniętej – A11 – oraz otwartej – A11.open. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której odgrodzimy się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Dzięki cylindrycznej formie, która osłania użytkownika niemal z każdej strony, minimalizuje ryzyko bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.
Prywatność nowym luksusem
Fotel A11 to rozwiązanie, które bazuje na kilku równie istotnych fundamentach. Przede wszystkim daje użytkownikowi możliwość skutecznego odizolowania się od otoczenia i stworzenia własnej strefy do pracy, nieformalnych wideokonferencji czy odpoczynku. Niezależnie od tego, czy znajdujemy się w biurze, czy spędzamy czas w innej przestrzeni z ludźmi, prywatność jest dziś szczególną wartością. Rozwój technologii dodatkowo wpływa na coraz mniej czasu „tylko dla siebie” – jesteśmy ciągle dostępni online. W A11 momentalnie odzyskasz poczucie prywatności.
A11 w wersji zamkniętej posiada przesuwaną zasłonę, która umożliwia zakrycie całej górnej części ciała. Gdy osłania osobę siedzącą, zmniejsza również dostępność światła. Tym samym pozwala na znacznie głębszą, szybszą regenerację użytkownika, który zdecyduje się na odpoczynek. A11 to także jedyny model na rynku, który pozwoli na tzw. power nap bez dyskomfortu związanego z obserwowaniem przez innych. Przyciemnione wnętrze to również idealna okazja do stworzenia „mini sali kinowej” i oglądania wideo z tabletu lub smartfona.
Całość jest utrzymana w eleganckim i futurystycznym designie. Oryginalny, ekskluzywny wygląd to projekt, za który odpowiada Przemysław „Mac” Stopa, założyciel oraz główny projektant Massive Design, utytułowanej pracowni architektonicznej, której specjalnością są projekty wnętrz biurowych i publicznych. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Dzisiaj loty w kosmos to nie wizja przyszłości, bo „przyszłość jest teraz” – zatem dostosujmy do niej także nasze meble i przestrzeń. Projekt zamyka się w cylindrycznej formie przypominającej kokon, a w środku znajduje się wygodne siedzisko z oddzielonymi wizualnie elementami (oparcie, zagłówek itd.). Osoba siedząca ma także łatwy dostęp do wbudowanego w fotel portu USB.
Prywatność w czasach mobilności
Przeznaczenie fotela to nie tylko nowoczesne biura, ale również hotelowe lobby, lotniska, przestrzenie do pracy wspólnej, recepcje, poczekalnie, przestrzenie konferencyjne i strefy chilloutu. A11 jest zatem funkcjonalnym rozwiązaniem, które wpisuje się w mobilny charakter współczesnych biur i przestrzeni do pracy wspólnej oraz zapewnia w nich wyizolowane, dające poczucie bezpieczeństwa miejsce.
A11 to nie tylko szereg atutów samego produktu, ale przede wszystkim – wynikające z tego unikalne doświadczenie. Użytkownik w środku może poczuć, jakby zajmował specjalnie przygotowane, komfortowe i funkcjonalne stanowisko – przygotowane z precyzją godną podróży kosmicznej. To zupełnie nowa jakość pracy w skupieniu czy odpoczynku w miejscu pracy.
Nowoczesny tryb pracy
A11 to produkt, który łamie dotychczas przyjęte, archaiczne reguły pracy i zachęca do nowoczesnego, kreatywnego podejścia do zadań. To miejsce, w którym możesz zdrzemnąć się w przerwie od projektów, aby wrócić do nich z nową energią. W A11 możesz pracować na środku lotniska czy hotelowego lobby, nie przejmując się niczym i nikim dookoła. To twoja indywidualna przestrzeń, w której możesz czuć się bezpiecznie i produktywnie – niemal z każdej strony otacza się cylindryczna forma. A11 będzie twoim ulubionym centrum wyciszenia, izolacji i komfortu.
A11 to pierwsze rozwiązanie marki Hushoffice, które nie rozszerza linii kabin akustycznych, jednak idealnie z nimi współgra. Oferta Hushoffice kreuje akustycznie przyjazne pracy, „mobilne” i funkcjonalne biura. Nowy fotel w naturalny sposób rozszerza możliwości dotychczasowej oferty rozwiązań akustycznych.
Wyróżniki techniczne fotela A11:
- A11 – w wersji zamkniętej z przesuwaną zasłoną oraz A11.open – wersja otwarta
- Cały szkielet fotela wykonany jest ze sklejki
- Tapicerka we wnętrzu z wełnianej, włoskiej tkaniny wysokiej jakości
- Całość posiada czteropunktową, stabilną aluminiową podstawę pokrytą chromem
- Wewnątrz znajduje się siedzisko, podłokietnik, oparcie i zagłówek uformowane jako elementy modułowe, wizualnie oddzielone od siebie
- Ładowarka USB wewnątrz
- Mechanizm ruchomej przesłony, która pozwala użytkownikowi całkowite odizolowanie się od otoczenia
- Fotel posiada właściwości akustyczne, w naturalny sposób uzupełnia pozostałe, akustyczne rozwiązania biurowe
- Wymiary A11: szerokość 87 cm, głębokość 94 cm, wysokość 165 cm
- Wymiary A11.open: szerokość 85 cm, głębokość 90 cm, wysokość 160 cm
Dowiedz się więcej odwiedzając stronę www.hushoffice.com
***
Hushoffice to marka rozwiązań akustycznych klasy premium, która jest znana w ponad 40 krajach na niemal każdym kontynencie. Więcej informacji na: www.hushoffice.com oraz w social media: Facebook, Instagram, LinkedIn.
***
Raport: 69% firm nie traktuje zrównoważonego rozwoju priorytetowo
Kamień zyskuje KFC: Dołącz do naszego zespołu i znajdź pracę blisko domu!
Robotnicy, mundurowi i właściciele firm nie boją się sztucznej inteligencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.