Komunikaty PR

Fotel obrotowy A11: YOUR PRIVACY, YOUR WAY

2021-05-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Ścigała
Mikomax Smart Office

ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
Do pobrania zip ( 7.29 MB )

A11 to pierwsza propozycja marki Hushoffice wykraczającą poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy w wersji zamkniętej – A11 – oraz otwartej – A11.open. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której odgrodzimy się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Dzięki cylindrycznej formie, która osłania użytkownika niemal z każdej strony, minimalizuje ryzyko bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.

Prywatność nowym luksusem

Fotel A11 to rozwiązanie, które bazuje na kilku równie istotnych fundamentach. Przede wszystkim daje użytkownikowi możliwość skutecznego odizolowania się od otoczenia i stworzenia własnej strefy do pracy, nieformalnych wideokonferencji czy odpoczynku. Niezależnie od tego, czy znajdujemy się w biurze, czy spędzamy czas w innej przestrzeni z ludźmi, prywatność jest dziś szczególną wartością. Rozwój technologii dodatkowo wpływa na coraz mniej czasu „tylko dla siebie” – jesteśmy ciągle dostępni online. W A11 momentalnie odzyskasz poczucie prywatności.

A11 w wersji zamkniętej posiada przesuwaną zasłonę, która umożliwia zakrycie całej górnej części ciała. Gdy osłania osobę siedzącą, zmniejsza również dostępność światła. Tym samym pozwala na znacznie głębszą, szybszą regenerację użytkownika, który zdecyduje się na odpoczynek. A11 to także jedyny model na rynku, który pozwoli na tzw. power nap bez dyskomfortu związanego z obserwowaniem przez innych. Przyciemnione wnętrze to również idealna okazja do stworzenia „mini sali kinowej” i oglądania wideo z tabletu lub smartfona.

Całość jest utrzymana w eleganckim i futurystycznym designie. Oryginalny, ekskluzywny wygląd to projekt, za który odpowiada Przemysław „Mac” Stopa, założyciel oraz główny projektant Massive Design, utytułowanej pracowni architektonicznej, której specjalnością są projekty wnętrz biurowych i publicznych. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Dzisiaj loty w kosmos to nie wizja przyszłości, bo „przyszłość jest teraz” – zatem dostosujmy do niej także nasze meble i przestrzeń. Projekt zamyka się w cylindrycznej formie przypominającej kokon, a w środku znajduje się wygodne siedzisko z oddzielonymi wizualnie elementami (oparcie, zagłówek itd.). Osoba siedząca ma także łatwy dostęp do wbudowanego w fotel portu USB.

Prywatność w czasach mobilności

Przeznaczenie fotela to nie tylko nowoczesne biura, ale również hotelowe lobby, lotniska, przestrzenie do pracy wspólnej, recepcje, poczekalnie, przestrzenie konferencyjne i strefy chilloutu. A11 jest zatem funkcjonalnym rozwiązaniem, które wpisuje się w mobilny charakter współczesnych biur i przestrzeni do pracy wspólnej oraz zapewnia w nich wyizolowane, dające poczucie bezpieczeństwa miejsce.

A11 to nie tylko szereg atutów samego produktu, ale przede wszystkim – wynikające z tego unikalne doświadczenie. Użytkownik w środku może poczuć, jakby zajmował specjalnie przygotowane, komfortowe i funkcjonalne stanowisko – przygotowane z precyzją godną podróży kosmicznej. To zupełnie nowa jakość pracy w skupieniu czy odpoczynku w miejscu pracy.

Nowoczesny tryb pracy

A11 to produkt, który łamie dotychczas przyjęte, archaiczne reguły pracy i zachęca do nowoczesnego, kreatywnego podejścia do zadań. To miejsce, w którym możesz zdrzemnąć się w przerwie od projektów, aby wrócić do nich z nową energią. W A11 możesz pracować na środku lotniska czy hotelowego lobby, nie przejmując się niczym i nikim dookoła. To twoja indywidualna przestrzeń, w której możesz czuć się bezpiecznie i produktywnie – niemal z każdej strony otacza się cylindryczna forma. A11 będzie twoim ulubionym centrum wyciszenia, izolacji i komfortu.

A11 to pierwsze rozwiązanie marki Hushoffice, które nie rozszerza linii kabin akustycznych, jednak idealnie z nimi współgra. Oferta Hushoffice kreuje akustycznie przyjazne pracy, „mobilne” i funkcjonalne biura. Nowy fotel w naturalny sposób rozszerza możliwości dotychczasowej oferty rozwiązań akustycznych.

Wyróżniki techniczne fotela A11:

  • A11 – w wersji zamkniętej z przesuwaną zasłoną oraz A11.open – wersja otwarta
  • Cały szkielet fotela wykonany jest ze sklejki
  • Tapicerka we wnętrzu z wełnianej, włoskiej tkaniny wysokiej jakości
  • Całość posiada czteropunktową, stabilną aluminiową podstawę pokrytą chromem
  • Wewnątrz znajduje się siedzisko, podłokietnik, oparcie i zagłówek uformowane jako elementy modułowe, wizualnie oddzielone od siebie
  • Ładowarka USB wewnątrz
  • Mechanizm ruchomej przesłony, która pozwala użytkownikowi całkowite odizolowanie się od otoczenia
  • Fotel posiada właściwości akustyczne, w naturalny sposób uzupełnia pozostałe, akustyczne rozwiązania biurowe
  • Wymiary A11: szerokość 87 cm, głębokość 94 cm, wysokość 165 cm
  • Wymiary A11.open: szerokość 85 cm, głębokość 90 cm, wysokość 160 cm

Dowiedz się więcej odwiedzając stronę www.hushoffice.com

***

Hushoffice to marka rozwiązań akustycznych klasy premium, która jest znana w ponad 40 krajach na niemal każdym kontynencie. Więcej informacji na: www.hushoffice.com oraz w social media: Facebook, Instagram, LinkedIn.

***

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Mikomax Smart Office
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.