Fracht FWO Polska rozpoczął realizację dostawy składu kolejowego dla PESA

Sylwia Kuligowska
SCOPE PR
MIkołajczyka 12 lok 162
03-984 Warszawa
contact|scopepr.pl| |contact|scopepr.pl
692444406
www.scopepr.pl
Informacja prasowa
Fracht FWO Polska rozpoczął realizację projektu dostawy składu kolejowego dla PESA
Fracht FWO Polska, część globalnej Grupy Fracht, ogłasza rozpoczęcie realizacji projektu dostawy składu kolejowego wyprodukowanego przez Bydgoską PESĘ dla kolei w Ghanie. Skład ten będzie obsługiwać ruch pasażerski na nowej linii kolejowej łączącej port morski Tema z portem rzecznym Mpakadan. Jest to kamień milowy we współpracy Fracht FWO Polska z jednym z największych producentów pojazdów kolejowych w Polsce.
Wyprodukowane przez PESA pojazdy będą spełniać najnowsze europejskie normy emisji spalin, będąc zarazem wyposażone w nowoczesne, ekologiczne silniki Stage V. To pierwsze tak przyjazne środowisku naturalnemu pociągi, które trafią do Afryki, reprezentując krok naprzód w kwestii zrównoważonego transportu na kontynencie. Pierwszy skład, który zostanie przetransportowany do Ghany, trafi tam drogą morską. Po zakończeniu testów pojazd został podzielony na dwa człony i 15 lutego wyruszył na specjalnych lawetach do Hamburga. Stamtąd statek dostarczy go do portu Tema w Ghanie.
- Jesteśmy dumni, że Fracht FWO Polska rozpoczął realizację projektu dostawy składu kolejowego dla Ghany, który został wyprodukowany przez tak renomowanego producenta jak PESA. Ta współpraca stanowi kluczowy krok w naszym zaangażowaniu w projekty logistyczne mające wpływ na rozwój infrastruktury kolejowej na kontynencie afrykańskim. Stanowi również o naszym profesjonalizmie, co potwierdza powierzony nam przez PESA do realizacji projekt. – informuje Andrzej Bułka, Prezes Zarządu Fracht FWO.
Fracht FWO Polska, od lat współpracuje z największymi markami na świecie w zakresie dostarczania różnorodnych pojazdów miejskich, drogowych do różnych destynacji na całym globie.
- Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy eksperckiej w dziedzinie logistyki pojazdów szynowych, jesteśmy gotowi zapewnić organizację transportu w sposób skuteczny i bezpieczny, do każdego odbiorcy na świecie. – dodaje Jarosław Jankowski, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Fracht FWO Polska.
Oprócz globalnej obecności i doświadczenia, Grupa Fracht aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, dbając o minimalizację wpływu swojej działalności na środowisko naturalne. Stosuje ekologiczne rozwiązania w swoich operacjach, dążąc do redukcji emisji i optymalizacji zużycia zasobów. Projekt realizowany z PESA wpisuje się w standardy określone w celach zrównoważonego rozwoju Grupy Fracht.
Kontakt dla mediów:
Sylwia Kuligowska
Agencja SCOPE PR / Biuro prasowe Fracht FWO Polska Sp. z o.o.
tel. 692 444 406, e-mail: s.kuligowska@scopepr.pl
Fracht FWO Polska Sp. z o.o.:
Fracht FWO Polska Sp. z o.o, specjalizująca się w obsłudze logistycznej przemysłu jest częścią szwajcarskiej Grupy Fracht i działa na polskim rynku od 2006 r., mając swoją siedzibę
w Warszawie. Posiada cztery oddziały w: Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie. Jako operator logistyczny dla przemysłu oferuje pełen wachlarz usług, od prostych transportów drogowych, po skomplikowane projekty logistyczne np. związane z dostawami na budowę bloków energetycznych. Działa w oparciu o certyfikat ISO9001:2015.
W realizacji zleceń, Fracht FWO wykorzystuje różne środki i gałęzie transportu – drogowy, lotniczy, morski i kolejowy. Obsługuje ładunki ponadgabarytowe, kontenerowe, całopojazdowe (FTL) i częściowe (LTL), chłodnicze, dostawy just-in-time oraz regularne transporty ekspresowe na terenie UE. Posiada też certyfikację WSK, co uprawnia firmę do organizacji transportów ładunków wojskowych i towarów o znaczeniu strategicznym.
Do grona klientów Fracht FWO należą przedsiębiorstwa z energetyki, przemysłu ciężkiego, chemicznego, branży automotive oraz FMCG i farmaceutycznej. Korzystając z potencjału sieci partnerów Grupy Fracht, która działa na 6 kontynentach (w Europie, Azji, obu Amerykach, Australii i Oceanii, Afryce) i posiada 110 biur, Fracht FWO Polska realizuje dostawy do wszystkich krajów na świecie.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.