France 24 dołacza do oferty PLAY

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Międzynarodowy kanał informacyjny France 24 jest już dostępny w wersji francuskojęzycznej w pakiecie News zarówno w PLAY NOW jak i PLAY NOW TV.
France 24 wzmacnia swoją pozycję w Polsce dzięki umowie z największym polskim operatorem komórkowym, Play. Dzięki porozumieniu France 24 ma teraz możliwość dotarcia do abonentów operatora na wiele sposobów: na urządzeniach mobilnych Android i iOS, dekoderze PLAY NOW TV BOX, www.playnow.pl a również innych urządzeniach posiadających system Android TV.
France 24 to międzynarodowy kanał informacyjny, nadający 24 godziny na dobę, docierający do 404 mln gospodarstw domowych na całym świecie. Kanał posiada wersje: francuską, arabską, angielską i hiszpańską. Ogółem, wszystkie kanały mogą się pochwalić oglądalnością 87,1 mln widzów tygodniowo. France 24 prezentuje sprawy międzynarodowe z francuskiej perspektywy, współpracując ze 160. korespondentami rozlokowanymi w niemal każdym kraju świata. France 24 można oglądać drogą kablową, satelitarną poprzez pasma DTT, ADSL, na telefonach komórkowych i tabletach, smart TV jak również na YouTube w 4. językach. Każdego miesiąca platformy cyfrowe France 24 przyciągają 18 mln wizyt, dodatkowo średnia oglądalność video newsów France 24 to 97,4 mln (dane z 2019), kanał posiada też 46,6 mln fanów na swoich kanałach na Facebooku, Twiterze i Instagramie (dane ze stycznia 2020). W Polsce, w wersji angielskiej i francuskiej, kanał dociera już do 97% gospodarstw domowych.
Usługa PLAY NOW TV to platforma streamingowa dająca dostęp do wielu kanałów telewizyjnych oraz setek filmów, seriali, programów i bajek na żądanie w dowolnym miejscu i czasie. W skład PLAY NOW TV wchodzą pakiety: PODSTAWOWY, SPORT, KIDS, EXTRA, HBO GO, a także NEWS. Pakiety tematyczne można w dowolnej chwili dołączyć do abonamentu w atrakcyjnych cenach.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.