Fujifilm otrzymuje tytuł „Mecenasa Kultury 2021“ miasta Częstochowy
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
W trakcie uroczystej gali w sali koncertowej Filharmonii Częstochowskiej wszystkim nagrodzonym gratulacje przekazali: zastępca prezydenta Częstochowy Jarosław Marszałek oraz wiceprzewodniczący Rady Miasta Łukasz Kot.
Corocznie, podczas święta miasta, nadawany jest również tytuł „Mecenasa Kultury”. W tym roku Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk, na wniosek komisji opiniującej, zdecydował o przyznaniu tytułu „Mecenasa Kultury 2021” firmie FUJIFILM Poland Sp. z o.o. Firma została doceniona za duże zaangażowanie organizacyjne i finansowe w prestiżowe wydarzenia kulturalne w Częstochowie o znaczeniu międzynarodowym, przy jednoczesnym prezentowaniu postawy bezinteresowności i życzliwości w charakterze sponsora. To prestiżowe wyróżnienie - statuetka autorstwa prof. Jerzego Sztuki – przyznawane jest przez Prezydenta Miasta Częstochowy zarówno firmom jak i osobom prywatnym, których działalność skupia się na finansowym lub rzeczowym wsparciu działań kulturalnych i artystycznych w mieście.
Fujifilm jest sponsorem tytularnym międzynarodowego konkursu FUJIFILM MOMENT STREET PHOTO AWARDS 2021, organizowanego przez Ośrodek Promocji Kultury Gaude Mater i Miasto Częstochowa. Projekt ten ma na celu wsparcie oraz promocję fotografów, których przedmiotem zainteresowania jest fotografia uliczna. Konkurs adresowany jest do wszystkich, zarówno tych zajmujących się fotografią profesjonalną jak i amatorską.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.