Futuresalt Entertainment partnerem Huawei
Studio gier mobilnych Futuresalt Entertainment oraz Huawei, drugi największy producent smartfonów na świecie rozpoczęli współpracę. W ramach projektu gry producenta będą dostępne w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery.
W pierwszym etapie współpracy Futuresalt Entertainment opublikuje swoje gry, m.in. Matches Cup, w sklepie AppGallery. Producent liczy tym samym na możliwość dotarcia do szerokiej grupy użytkowników urządzeń mobilnych Huawei, co ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży produktów studia. Gry Futuresalt Entertainment będą wspierane przez promocję wewnątrz AppGallery skierowaną do wszystkich krajów, w których operuje sklep oraz w innych kanałach dotarcia marki.
– Cieszymy się z rozpoczętej współpracy z globalnym graczem jakim jest Huawei. Wiemy, że to partner, który wyznaje podobne wartości, dzięki czemu możliwy będzie dalszy rozwój współpracy. Liczymy, że obie strony zyskają na tym partnerstwie. Mamy jednak nadzieję, że największą korzyść czerpać będą nasi gracze, a nasze gry dotrą do wszystkich zakątków świata – powiedział Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt Entertainment.
– Bardzo dynamicznie rozszerzamy ofertę sklepu z aplikacjami AppGallery, a coraz mocniejsze propozycje gamingowe stają się naszym wyróżnikiem. Cieszymy się, że Futuresalt Entertainment wzmocni nasze portfolio gier, które staje się dostępne dla ponad 390 milionów użytkowników AppGallery na całym świecie, w tym półtora miliona w Polsce – powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu Huawei w Polsce.
Pierwsza gra studia Futuresalt Entertainment Matches Cup jest już dostępna w AppGallery, a w ciągu najbliższych tygodni pojawią się kolejne.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.