Futuresalt Entertainment partnerem Huawei
Studio gier mobilnych Futuresalt Entertainment oraz Huawei, drugi największy producent smartfonów na świecie rozpoczęli współpracę. W ramach projektu gry producenta będą dostępne w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery.
W pierwszym etapie współpracy Futuresalt Entertainment opublikuje swoje gry, m.in. Matches Cup, w sklepie AppGallery. Producent liczy tym samym na możliwość dotarcia do szerokiej grupy użytkowników urządzeń mobilnych Huawei, co ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży produktów studia. Gry Futuresalt Entertainment będą wspierane przez promocję wewnątrz AppGallery skierowaną do wszystkich krajów, w których operuje sklep oraz w innych kanałach dotarcia marki.
– Cieszymy się z rozpoczętej współpracy z globalnym graczem jakim jest Huawei. Wiemy, że to partner, który wyznaje podobne wartości, dzięki czemu możliwy będzie dalszy rozwój współpracy. Liczymy, że obie strony zyskają na tym partnerstwie. Mamy jednak nadzieję, że największą korzyść czerpać będą nasi gracze, a nasze gry dotrą do wszystkich zakątków świata – powiedział Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt Entertainment.
– Bardzo dynamicznie rozszerzamy ofertę sklepu z aplikacjami AppGallery, a coraz mocniejsze propozycje gamingowe stają się naszym wyróżnikiem. Cieszymy się, że Futuresalt Entertainment wzmocni nasze portfolio gier, które staje się dostępne dla ponad 390 milionów użytkowników AppGallery na całym świecie, w tym półtora miliona w Polsce – powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu Huawei w Polsce.
Pierwsza gra studia Futuresalt Entertainment Matches Cup jest już dostępna w AppGallery, a w ciągu najbliższych tygodni pojawią się kolejne.
SAP Story: Grupa American Heart of Poland stawia na rozwój z SAP
Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze
Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.