Futuresalt Entertainment partnerem Huawei
Studio gier mobilnych Futuresalt Entertainment oraz Huawei, drugi największy producent smartfonów na świecie rozpoczęli współpracę. W ramach projektu gry producenta będą dostępne w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery.
W pierwszym etapie współpracy Futuresalt Entertainment opublikuje swoje gry, m.in. Matches Cup, w sklepie AppGallery. Producent liczy tym samym na możliwość dotarcia do szerokiej grupy użytkowników urządzeń mobilnych Huawei, co ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży produktów studia. Gry Futuresalt Entertainment będą wspierane przez promocję wewnątrz AppGallery skierowaną do wszystkich krajów, w których operuje sklep oraz w innych kanałach dotarcia marki.
– Cieszymy się z rozpoczętej współpracy z globalnym graczem jakim jest Huawei. Wiemy, że to partner, który wyznaje podobne wartości, dzięki czemu możliwy będzie dalszy rozwój współpracy. Liczymy, że obie strony zyskają na tym partnerstwie. Mamy jednak nadzieję, że największą korzyść czerpać będą nasi gracze, a nasze gry dotrą do wszystkich zakątków świata – powiedział Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt Entertainment.
– Bardzo dynamicznie rozszerzamy ofertę sklepu z aplikacjami AppGallery, a coraz mocniejsze propozycje gamingowe stają się naszym wyróżnikiem. Cieszymy się, że Futuresalt Entertainment wzmocni nasze portfolio gier, które staje się dostępne dla ponad 390 milionów użytkowników AppGallery na całym świecie, w tym półtora miliona w Polsce – powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu Huawei w Polsce.
Pierwsza gra studia Futuresalt Entertainment Matches Cup jest już dostępna w AppGallery, a w ciągu najbliższych tygodni pojawią się kolejne.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.