Komunikaty PR

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

2025-06-06  |  14:00
Biuro prasowe

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów erotycznych. Choć drugi kwartał 2025 roku jeszcze się nie zakończył, liczba zamówień tych gadżetów w aplikacji Glovo jest już o 20% większa niż w całym drugim kwartale 2024 roku.

Podczas badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Glovo w 2023 roku 60% Polaków przyznało, że gadżety erotyczne pozytywnie wpływają na życie seksualne, a 43% respondentów zadeklarowało, że korzysta z tego typu akcesoriów. Wówczas co dwudziesta badana osoba korzystała z zamówień tych produktów online, wybierając jednocześnie szybką dostawę oferowaną przez Glovo[1].

Polacy coraz bardziej otwarci na gadżety erotyczne

Z najnowszych danych Glovo wynika, że do tej pory w drugim kwartale 2025 roku liczba zamówień produktów erotycznych w aplikacji Glovo wzrosła aż o 20% w porównaniu do pełnego okresu od kwietnia do końca czerwca w 2024 roku. Wzrost tego typu zakupów w dostawie pokazuje, że Polacy coraz śmielej i chętniej sięgają po produkty erotyczne, traktując je jako naturalny element dbania o życie intymne.

Mimo że oferta produktów erotycznych dostępnych na platformie stale się rozwija pod kątem różnorodności, najchętniej zamawiane produkty są dość standardowe – choć zaskoczyć może ich kolejność na podium. Użytkownicy Glovo najczęściej kupowali wszelkiego rodzaju gadżety, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy stanowiły blisko 20% zamówień w kategorii. Dopiero na kolejnych miejscach znalazły się klasyczne prezerwatywy i lubrykanty – z wynikiem odpowiednio 10% i 7%.

Ciekawe jest także najdroższe pojedyncze zamówienie złożone w lutym – łączna wartość zakupów w omawianej kategorii wyniosła ponad 4 500 zł!

Polki coraz bardziej otwarte na temat seksualności

Kobiety w Polsce stają się coraz bardziej otwarte na rozmowy o sferze intymnej. W oparciu o badanie „Seksualna Mapa Polki” można zauważyć, że 27% z nich uprawia seks kilka razy w tygodniu lub częściej, 24% raz w miesiącu, natomiast 14% – raz w tygodniu. Dla 19% kobiet najczęściej wskazywanym ulubionym dniem na zbliżenie jest sobota, choć aż dla 61% z nich dzień tygodnia nie ma większego znaczenia. Z kolei ważnym czynnikiem wpływającym na chęć współżycia jest romantyczna atmosfera (56%) oraz dobre samopoczucie danego dnia (46%). Tylko 6% respondentek traktuje je jako formę rozładowania napięcia czy stresu[2].

Rosnąca otwartość na poruszanie tematyki seksualności w przestrzeni publicznej oraz zainteresowanie produktami erotycznymi zamawianymi z dostawą do domu pokazuje, że Polacy szukają wygodnych rozwiązań również w obszarze życia intymnego. Aplikacja Glovo, która umożliwia szybkie zakupy z opcją delivery, staje się naturalnym wyborem również w tym segmencie rynku.

Źródło: Glovo

 


[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Glovo, 2023 r.

[2] Raport przygotowany na zlecenie Gedeon Richter Polska, „Seksualna Mapa Polki”, 2023 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.