Galeria Andrychów z przedświątecznymi atrakcjami
Trzy tygodnie od oficjalnej inauguracji największy park handlowy otwarty w tym roku w Polsce, szykuje kolejne niespodzianki i moc atrakcji dla klientów. W najbliższy weekend zakupy w Galerii Andrychów uprzyjemnią występy lokalnych artystów, konkursy z nagrodami, świąteczny jarmark i wizyta Świętego Mikołaja oraz główne wydarzenie – koncert CLEO w niedzielę o godz. 19.
Klienci mogą być pewni, że wizyta w Galerii Andrychów w dniach 17-19 grudnia skutecznie wprowadzi ich w świąteczny nastrój – oprócz jarmarku z lokalnymi przysmakami i grzanym winem, za zakupy w tutejszych sklepach przez cały weekend będzie można wygrać m.in. maskotki Rysia Andrysia – pluszaka, który od samego początku podbił serca nie tylko najmłodszych. W sobotę i niedzielę odwiedziny w Galerii Andrychów zapowiedział też wypatrywany przez wszystkich przybysz z dalekiej Laponii.
Niedziela pełna muzyki
Niedzielne atrakcje w Galerii Andrychów rozpoczną się w samo południe. Na scenie pojawią się m.in. utalentowani tancerze i wokaliści ze szkoły muzycznej Skylight Music, Klubu Fitness iFit i zespołu tanecznego Soks, Zespołu Pieśni i Tańca oraz Centrum Kultury i Wypoczynku w Andrychowie. Wystąpi również orkiestra dęta Andropol, duet andrychowskich muzyków Piotr Szczerbowski & Tomasz Lechowicz a także zespół Sarah Crewe z Sarą Paczyńską na czele. Od godziny 19 publiczność rozgrzeje jedna z najpopularniejszych polskich wokalistek – CLEO. Jej występy to zawsze duża dawka emocji i pozytywnej energii. Wstęp na wszystkie koncerty jest bezpłatny.
Imprezę poprowadzi popularny dziennikarz, konferansjer i artysta estradowy Irek Bieleninik.
„Galeria Andrychów z każdym dniem staje się coraz popularniejszym miejscem zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Pierwsze tygodnie działalności to dla nas okres wytężonej pracy, aby klienci mogli zapoznać się z ofertą centrum, a przy tym miło spędzić tu czas. Jesteśmy przekonani, że atrakcje jakie zaplanowaliśmy w najbliższy weekend zachęcą do odwiedzin również tych, którzy do tej pory nie mieli okazji poznać Galerii Andrychów” – mówi Joanna Żurawik, kierującą Galerią Andrychów z ramienia firmy zarządczej MVGM.
Harmonogram wydarzeń:
- Konkurs sprzedażowy, animacje dla dzieci, jarmark świąteczny: 17-19 grudnia, godz. 10-20
- Wizyta Św. Mikołaja, spotkanie z Rysiem Andrysiem: 18-19 grudnia, godz. 10-18
- Występy lokalnych tancerzy i wokalistów: 19 grudnia, od godz. 12
- Koncert CLEO, 19 grudnia, godz. 19
19 grudnia jest niedzielą handlową – sklepy w Galerii Andrychów będą tego dnia otwarte w godz. 10:00 – 20:00. Wszystkie zaplanowane na weekend wydarzenia odbędą się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa higieniczno-sanitarnego.
Kolejne sklepy już otwarte
W Galerii Andrychów już działają: Smyk, House, Cropp, CCC, Pepco, Deichmann, KIK, salon jubilerski, Vision Express, Diverse, Sinsay, 4F, Dealz, Interoptyk, Jysk, Tedi, Martes Sport, Media Expert, 50 Style, Rossmann, Greenpoint oraz KS SPORT. W najbliższych tygodniach planowane są otwarcia Leroy Merlin, Lidl, Empik, HEBE, TXM i kantoru. W pierwszych miesiącach 2022 r. planowana jest inauguracja sklepów marki Q&Q oraz Komfort.
Inwestorami Galerii Andrychów, o łącznej powierzchni blisko 24 tys. mkw. do wynajęcia, dogodnie położonej przy drodze krajowej 52, łączącej granicę z Czechami w Cieszynie z podkrakowskim Głogoczowem, są Acteeum Group i Equilis Europe.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.