Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards
W ubiegłym roku Bielany zyskały wyjątkowe miejsce spotkań, które łączy w sobie radość z zakupów, pysznego jedzenia oraz rozrywki na najwyższym poziomie. Organizowane są tu także liczne atrakcje – zarówno dla miłośników sportu, jak i kultury i muzyki. Galeria Młociny, bo o niej mowa, sukcesywnie wyznacza także trendy wśród obiektów handlowych. Warszawskie centrum zostało wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych i zwyciężyło podczas XI edycji PRCH Retail Awards – najbardziej prestiżowym konkursie w branży retail. Galeria zdobyła aż dwie statuetki w kategorii „Nowe centrum handlowe” oraz „Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji obiektu handlowego”.
Strategia Wielkiego Otwarcia Galerii Młociny nawiązywała do kulturalnej i rozrywkowej historii Bielan – potańcówek, rodzinnych pikników, spędzania czasu z sąsiadami, przyjaciółmi i rodziną. Zaplanowane wydarzenia podkreślały, że nowoczesny obiekt staje się przede wszystkim częścią tkanki miejskiej Warszawy. Przykładem były inicjatywy zapowiadające otwarcie – muzyczno-taneczny flashmob podczas Nocy Muzeów, czy przemarsz Krakowskim Przedmieściem orkiestry Rebel Babel pod batutą L.U.C.’a. O Wielkim Otwarciu, które przyciągnęło na Bielany prawdziwe tłumy, mówiła cała Warszawa. W ramach wydarzenia odbyły się m.in. przeróżne panele tematyczne, a także spotkania ze zwycięzcami Masterchefa. Co więcej, na warszawskich torach pojawił się Tramwaj do Młocin, którego wystrój przypominał design industrialnej Hali Hutnik. Inicjatywą, która bezpośrednio odnosiła się do lokalizacji obiektu oraz historii był również artystyczny występ Bielańskiej Orkiestry Rozrywkowej. Niestandardowym eventem podczas otwarcia były m.in. downmall (ekstremalny zjazd rowerowy po galerii, pierwszy na tak ogromną skalę zrealizowany w Polsce). Przygotowano także loterię z tysiącem nagród do wygrania, a na zwycięzców czekał między innymi samochód osobowy marki Mercedes. O hucznym wydarzeniu ukazało się ponad tysiąc publikacji w mediach. Przez pierwsze cztery dni otwarcia Galerię Młociny odwiedziło niemal 230 000 Klientów, a po miesiącu liczba odwiedzin wzrosła do przeszło miliona odwiedzających.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.