Galeria Młociny poszerza sieć partnerów – nawiązuje współpracę z A1Karting
Galeria Młociny umacnia swoją ofertę rozrywkową. Do grona partnerów centrum dołączył A1Karting, największy obiekt kartingowy na świecie, zlokalizowany na warszawskim Annopolu. Poszerzanie grona partnerów to część strategii centrum, skoncentrowanej na umacnianiu footfallu oraz pozycjonowaniu obiektu jako nowoczesnego miejsca spotkań i zabawy.
Nowoczesny tor kartingowy o długości ok. 600 m, 50 nowych gokartów CRG oraz największa strefa symulatorów w Warszawie – to tylko część atrakcji oferowanych przez warszawski obiekt kartingowy A1Karting, który od czerwca stał się partnerem Galerii Młociny. Jest to największy tego typu obiekt na świecie, który od 2021 roku cieszy się niezmienną popularnością wśród miłośników ścigania na torze. W ramach współpracy przygotowano 1900 voucherów o wartości 100 zł, które klienci Galerii Młociny mogą odbierać w dniach od 5 do 29 czerwca (od poniedziałku do czwartku)*. Akcja – skierowana nie tylko do miłośników motoryzacji, ale też rodzin z dziećmi – od pierwszego dnia wzbudza duże zainteresowanie: w ciągu trzech tygodni rozdano ponad 1500 voucherów. Dodatkowo do 29 czerwca klienci centrum mogą odwiedzać strefę kartingową na poziomie 0, aby testować swoje umiejętności na refleksomierzu BATAK i zdobywać dodatkowe kupony na darmowe przejazdy na torze.
- Partnerstwo z Galerią Młociny jest dla nas niezwykle istotne. Przynosi korzyści nie tylko nam, ale przede wszystkim klientom. Widzimy to bardzo wyraźnie, analizując poziom zainteresowania voucherami. Zależy nam na promowaniu kartingu, który do tej pory odbierany był jako sport niszowy. Razem z Galerią Młociny chcemy zaprosić każdego zainteresowanego do sprawdzenia swoich umiejętności na torze. Myślę, że jest to szczególnie atrakcyjna propozycja na nadchodzące letnie miesiące – mówi Martyna Borecka, Specjalistka ds. marketingu w A1Karting.
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny działa według zasady all-in-one, zaspokajając wszystkie potrzeby odwiedzających. Swoją ofertę adresuje do zróżnicowanej grupy klientów, którzy na terenie centrum znajdą nie tylko sklepy i punkty usługowe, ale też szeroką ofertę rozrywkową. Starając się o rolę prekursora pod kątem prowadzonych aktywności, Galeria Młociny konsekwentnie poszerza grono partnerów, wśród których do tej pory pojawili się m.in.: Park Edukacji i Rozrywki „Farma Iluzji”, Grupa Pingwina, Warszawianka Hotel Wellness & SPA, a także Dj Wika czy klub sportowy Hutnik Warszawa.
Poszerzanie grona partnerów to część strategii Galerii Młociny, skoncentrowanej na umacnianiu footfallu oraz pozycjonowaniu obiektu jako nowoczesnego miejsca spotkań i zabawy. Obecnie klienci centrum mogą korzystać z oferty ponad 200 sklepów i punktów usługowych, około 30 kawiarni, zielonego tarasu oraz Hali Hutnik – największej strefy gastronomiczno-rozrywkowej w Polsce. Na terenie Galerii Młociny znajdują się również profesjonalne boisko do koszykówki 3x3, Multikino, musicalowo-edukacyjny Teatr WAM, a także kręgle i cieszące się coraz większą popularnością shuffleboardy.
*Vouchery do A1Karting można odbierać od poniedziałku do czwartku w Punkcie Obsługi Akcji na poziomie 0 lub w punkcie informacyjnym Galerii Młociny. Aby otrzymać voucher należy wydać 200 zł na zakupy na terenie centrum i zarejestrować paragony o wartości min. 30 zł w aplikacji Kupujesz i Masz. Jedna osoba może odebrać maks. 2 vouchery.
Więcej informacji o ofercie i działaniach Galerii Młociny dostępnych jest na stronie: www.galeriamlociny.pl.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.