Komunikaty PR

Game Island stawia na survival i bogatą fabułę

2020-08-28  |  08:12
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Michał Ojrzyński, prezes Game Island, ma w planach ekspansję na rynku gier związanych tematyką survivalu wzbogaconą o wyjątkową fabułę. Podstawowe mechaniki związane z survivalem zostaną wzbogacone o emocjonalne przeżywanie historii zawartych w grach. Do końca br. pojawią się co najmniej dwie zapowiedzi produkcji.

Notowany na NewConnect The Dust utworzył 24 lipca br. spółkę zależną Game Island, która będzie skupiona na produkcji własnych średniobudżetowych gier przeznaczonych na platformy PC i konsole. Wiodącym kierunkiem studia będzie tworzenie gier skupionych w obszarze survivalu.

"Razem z zespołem chcę tworzyć średniobudżetowe, ale ambitne gry. Tematyka survivalu bardzo nas ekscytuje i jest bardzo popularna wśród graczy, dlatego podjęliśmy decyzję o koncentracji na tym gatunku. Wybraliśmy niszę, w której wiemy, że będziemy czuć się swobodnie, a jednocześnie jesteśmy przekonani, że to bardzo duży potencjał biznesowy. Chcemy zapewnić ludziom 5-10 godzinny, bardzo emocjonalny i wciągający experience. Dlatego zależy nam na stworzeniu gier, które będą miały fabułę. Chcemy, aby wyróżniała nas immersyjność. Nie myślimy o prostym survivalu tylko w kontekście przetrwania na wyspie i zbudowania szałasu. Nasi gracze mają zagłębić się w historię w takim stopniu, że będą odczuwać prawdziwe emocje i niezapomniane przygody, do których będą chcieli wracać" - mówi Michał Ojrzyński, prezes Game Island.

„Survival i symulatory są bardzo blisko siebie. Jesteśmy pewni, że pewne mechaniki, które w swoich produkcjach wypracuje The Dust znajdą miejsce w nowych projektach Game Island. Pozwoli to w znaczący sposób przyspieszyć wydanie naszych gier. Perspektywa współpracy pomiędzy spółkami jest dla nas bardzo istotna. Zależy nam na tym, aby doświadczenie twórców i wypracowane przez nich technologie mogły swobodnie być wykorzystywane przez obydwa podmioty. ” – mówi Jakub Wolff, prezes The Dust.

The Dust wydawcą gier

The Dust, który będzie wydawcą gier Game Island, zapowiada, że najbardziej popularne tytuły będą miały swoje kontynuacje oraz dodatki. Taka strategia pozwoli zachować balans między kosztami, czasem tworzenia projektu i ryzykiem biznesowym, a możliwymi do uzyskania przychodami i stworzeniem możliwości rozwoju najlepszych projektów w czasie.

Do końca tego roku pojawią się przynajmniej dwie zapowiedzi gier oraz zespół rozpocznie pracę nad realizacją jednej produkcji.

Produkcjami zajmować się będzie zespół doświadczonych grafików i deweloperów. Pracę nad grami rozpoczęła już ośmioosobowa ekipa. Do końca pierwszego kwartału 2021 liczba osób zwiększy się do 15-20 osób, w zależności od potrzeb. Game Island będą wspierali również eksperci z The Dust.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.