Komunikaty PR

GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów

2021-04-13  |  13:08
Biuro prasowe

W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze więcej eksperckiej wiedzy z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Do specjalistów z branży ponownie dołączą wybrani twórcy internetowi. W bezpłatnych spotkaniach online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką influencer marketingu.

W zeszłym roku agencja GetHero wystartowała z autorskimi projektami GetHero Academy oraz InfluTalk by GetHero. Od października do grudnia eksperci z branży wraz z influencerami zupełnie za darmo dzielili się z internautami wiedzą z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Jak przyznają organizatorzy, frekwencja podczas zeszłorocznych webinarów była wysoka. - Pierwsza edycja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Na nasze webinary zarejestrowało się kilkaset osób. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę spotkań i jeszcze głębiej wejść w świat influencerów. W wiosennej edycji planujemy spotkania zarówno z ekspertami, jak i z twórcami internetowymi, którzy opowiedzą o specyfice pracy z markami oraz tworzeniu contentu na różne platformy - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director w agencji GetHero.

GetHero Academy
to 90-minutowe webinary poświęcone tematom związanym z influencer marketingiem i mediami społecznościowymi. Podczas nich eksperci przeprowadzą uczestników przez różnorodne zagadnienia i objaśnią wszystkie pojęcia z nimi związane. Wiedza, którą specjaliści będą dzielić się podczas spotkań online jest oparta na wieloletnim doświadczeniu, zdobywanym we współpracy z influencerami. Wynika ona także z dostępu do międzynarodowych badań i bazy case studies grupy Webedia, do której należy agencja GetHero. W ramach tej edycji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak dobierać, rozliczać i działać z influencerami, a także jakie są zarobki influencerów, koszty produkcji i marże pośredników. Pierwszy webinar z tego cyklu odbędzie się już 14 kwietnia o godzinie 10:00.

InfluTalk by GetHero to natomiast cykl spotkań z największymi influencerami, którzy na co dzień realizują projekty wspólnie z agencją GetHero. Na każdym z webinarów omawiany jest jeden temat. Każdy z nich jest oparty o szereg case studies zrealizowanych wspólnie z zaproszonymi twórcami internetowymi. Webinary z tego cyklu to miejsce, w którym marki i agencje mogą poznać perspektywę influencerów i bezpośrednio zadawać pytania związane ze wspólnym tworzeniem kampanii. Pierwsze spotkanie online z tego cyklu odbędzie się 28 kwietnia o godzinie 10:00.

Udział w webinarach GetHero Academy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary

GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się m.in. lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja specjalizuje się w realizacji kampanii za pośrednictwem platform, takich jak TikTok, YouTube i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.