Komunikaty PR

Getin Bank ponownie na podium w rankingu satysfakcji klientów

2021-01-18  |  10:35

Getin Bank zajął drugie miejsce w badaniu satysfakcji klientów banków przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia. To kolejne wyróżnienie dla banku. Badanie Monitor Satysfakcji klientów detalicznych banków realizowane jest nieprzerwanie od 2016 roku, a Getin Bank w każdej edycji zajmuje miejsce na podium.

 

Ranking satysfakcji klientów skupiał się na trzech głównych obszarach: lojalność, punkty styku oraz opłaty i prowizje. Klienci najwyżej ocenili obszar opłat i prowizji przyznając Getin Bankowi najwyższą notę spośród wszystkich banków - 80 punktów. Bank został również pozytywnie oceniony za jakość kanałów kontaktu z klientem – dotyczy to infolinii, obsugi w oddziałach banku, jak i strony internetowej.

 

– Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Każde wyróżnienie, które przyznawane jest w wyniku bezpośredniej oceny naszych Klientów potwierdza, że podejmujemy skuteczne działania. Cieszymy się, że stałe doskonalenie naszej oferty spełnia oczekiwania Klientów i znajduje uznanie ekspertów  – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI. Łącznie zrealizowano 2571 wywiadów. Respondentami były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Badanie realizowano od października do listopada 2020. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów. Badaniem objętych zostało 11 banków. Wszystkie wyniki prezentowane w raporcie odnoszą się do ocen i postaw klientów wyłącznie na temat swojego banku.

 

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych badaniach. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka, Instytucja Roku. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.