Komunikaty PR

Getin Bank ponownie w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

2020-11-02  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0 MB )

3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19. 

– Znaleźliśmy się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka aż w dwóch kategoriach. To dla nas duże wyróżnienie i kolejne potwierdzenie, że nasze starania na rzecz najwyższej jakości obsługi są skuteczne. Od kilku lat niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość, a nasze kanały zdalnej obsługi są docenianie przez ekspertów i Klientów. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości niezależnie od kanału kontaktu z bankiem. Każda zdobyta nagroda jest dla nas dowodem, że idziemy w dobrym kierunku, a to z kolei motywuje nas do dalszej intensywnej pracy – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Bank S.A.

 

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą Kantar Millward Brown. Bazował na metodzie tajemniczego klienta. Audytorzy testowali w okresie lipiec – sierpień br. usługi kilkunastu banków posiadających placówki stacjonarne oraz tych działających wyłącznie w Internecie. W kategorii Bank dla Kowalskiego usługi te oceniano podczas wizyty towarzyszącej zakładaniu konta i rozmowy z pracownikiem a potem kontaktując się z bankiem przez infolinię i Internet oraz korzystając z jego aplikacji mobilnej. Usługi bankowości Internetowej testowano wyłącznie zdalnymi kanałami komunikacji i operacji, poszerzając je także o aplikację mobilną. W kategorii Klient zdalny najwięcej punktów przyznawano w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.

 

Jakość obsługi w Getin Banku jest stale doceniana i wyróżniana przez niezależnych ekspertów. Dla banku priorytetem jest profesjonalizm obsługi oraz sprostanie stale rosnącym oczekiwaniom Klientów. Liczne nagrody zdobywane w prestiżowych rankingach świadczą o tym, iż Getin Bank od wielu lat oferuje obsługę na najwyższym poziomie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy

Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.

Ochrona środowiska

Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa

1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.

Handel

T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu

Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.