Komunikaty PR

Akcje Atomic Jelly zadebiutowały na NewConnect!

2021-02-09  |  12:00
Biuro prasowe

 

Akcje Atomic Jelly, producenta i wydawcy gier komputerowych z Grupy PlayWay, zadebiutowały w alternatywnym systemie obrotu NewConnect. Atomic Jelly jest 374 spółką notowaną na NewConnect oraz trzecim tegorocznym debiutantem. Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 2.582.500 akcji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Rolę autoryzowanego doradcy pełniła Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.

- Cieszymy się, że rozpoczynamy ten rok realizując jeden z naszych najważniejszych celów. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania dwóch tytułów już teraz cieszących się sporym zainteresowaniem wśród graczy, czyli Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Równolegle prowadzimy zaawansowane prace nad kilkoma obiecującymi preprodukcjami. Pierwsze szczegóły ujawnimy już w pierwszej połowie tego roku. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.

W procesie upublicznienia Atomic Jelly spółkę wspierał Autoryzowany Doradca Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.

Obecnie spółka z grupy PlayWay koncentruje się na dwóch produkcjach typu symulator – Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry o rozbudowanej grafice odbywa się w kosmosie na orbitach trzech planet: Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, gdzie gracz porusza się w stanie nieważkości. Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem gry jest naprawa i modyfikacja ciężarówki w rozbudowanym trybie mechanika, co stanowi główne narzędzie w skutecznym pokonywaniu narzuconych zadań. Jednocześnie zadaniem graczy będzie pokonanie wymagających i często niebezpiecznych tras Ameryki Południowej.

Premiery obu gier zaplanowane zostały na 2021 rok.

W 2019 roku w ramach kampanii crowdfundingowej Atomic Jelly pozyskało od inwestorów 2,4 mln zł. Obecnie poznańska spółka dysponuje finansowaniem zabezpieczającym realizację bieżących a także zapowiedzianych tytułów.

Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. –  W ramach działalności naszej firmy zamierzamy wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole nowej generacji, po to aby nasze projekty były dostępne dla jak największej grupy  odbiorców – komentuje Bartosz Rakowski. Atomic Jelly posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.