Komunikaty PR

Akcje Atomic Jelly zadebiutowały na NewConnect!

2021-02-09  |  12:00
Biuro prasowe

 

Akcje Atomic Jelly, producenta i wydawcy gier komputerowych z Grupy PlayWay, zadebiutowały w alternatywnym systemie obrotu NewConnect. Atomic Jelly jest 374 spółką notowaną na NewConnect oraz trzecim tegorocznym debiutantem. Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 2.582.500 akcji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Rolę autoryzowanego doradcy pełniła Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.

- Cieszymy się, że rozpoczynamy ten rok realizując jeden z naszych najważniejszych celów. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania dwóch tytułów już teraz cieszących się sporym zainteresowaniem wśród graczy, czyli Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Równolegle prowadzimy zaawansowane prace nad kilkoma obiecującymi preprodukcjami. Pierwsze szczegóły ujawnimy już w pierwszej połowie tego roku. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.

W procesie upublicznienia Atomic Jelly spółkę wspierał Autoryzowany Doradca Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.

Obecnie spółka z grupy PlayWay koncentruje się na dwóch produkcjach typu symulator – Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry o rozbudowanej grafice odbywa się w kosmosie na orbitach trzech planet: Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, gdzie gracz porusza się w stanie nieważkości. Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem gry jest naprawa i modyfikacja ciężarówki w rozbudowanym trybie mechanika, co stanowi główne narzędzie w skutecznym pokonywaniu narzuconych zadań. Jednocześnie zadaniem graczy będzie pokonanie wymagających i często niebezpiecznych tras Ameryki Południowej.

Premiery obu gier zaplanowane zostały na 2021 rok.

W 2019 roku w ramach kampanii crowdfundingowej Atomic Jelly pozyskało od inwestorów 2,4 mln zł. Obecnie poznańska spółka dysponuje finansowaniem zabezpieczającym realizację bieżących a także zapowiedzianych tytułów.

Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. –  W ramach działalności naszej firmy zamierzamy wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole nowej generacji, po to aby nasze projekty były dostępne dla jak największej grupy  odbiorców – komentuje Bartosz Rakowski. Atomic Jelly posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.