Komunikaty PR

Arena.pl planuje nowe partnerstwa korporacyjne i uruchamia marketing!

2020-10-26  |  10:00
Biuro prasowe

Arena.pl SA, notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, zapowiada duże zmiany w związku z ‘nowym startem’ serwisu. Spółka rozpoczęła współpracę promocyjną z PKO BP i planuje podobne partnerstwa korporacyjne. Dzięki bezpiecznej sytuacji finansowej wdraża nowe funkcjonalności informatyczne oraz planuje kampanię marketingową. Spółka zapowiada wzmocnienie kadry zarządzającej.

- Z zadowoleniem podsumowujemy ostatnie miesiące, w ciągu których udało nam się wprowadzić w funkcjonowanie spółki i platformy wiele zmian, zarówno wewnątrz organizacji jak i dla użytkowników. Arena.pl jest aktualnie stabilną finansowo platformą e-commerce, która choć jeszcze dużo mniejsza, to dzięki elastyczności oraz niższym kosztom może konkurować z takimi gigantami jak Allegro. Spłaciliśmy całe zadłużenie, inwestujemy w dalszy rozwój. Podjęliśmy istotną współpracę z PKO BP, w toku są rozmowy z kolejnymi dużymi podmiotami, które zainteresowane są współpracą z nami - mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.

Arena.pl to innowacyjna platforma zakupowa, która oferuje aktualnie około 7 milionów produktów, sklasyfikowanych w ośmiu głównych kategoriach: dom i ogród, dziecko, elektronika, moda, kultura, motoryzacja, zdrowie oraz rozrywka. Zarejestrowanych jest na niej ponad 6,5 tys. sprzedawców. W porównaniu do konkurencyjnych portali, serwis wyróżniają większa elastyczność i zdecydowanie mniejsze prowizje dla sprzedawców – średnio, jest to około 4 proc.

Nawiązana niedawno współpraca z Bankiem PKO pozwoliła na realizację projektu o nazwie: Arena.pl z PKO Bank Polski na dobry początek. W ramach inicjatywy prowizja za sprzedaż na platformie obniżona została do 0 proc – wystarczy, że sprzedający korzystają aktywnie z usług banku. W ramach współpracy planowane są kolejne wspólne działania. Projekt jest częścią akcji marketingowej, która nakierowana jest na uwydatnienie obecności Arena.pl w nowej odsłonie.

- Od początku roku dokonaliśmy szeregu zmian, które są zauważalne zarówno dla sprzedawców jak i kupujących. Stale ulepszamy system i opracowujemy nowe usługi. Nasz zespół został wzmocniony przez grono profesjonalistów, a to nie koniec zmian personalnych. W najbliższej przyszłości ogłosimy wzmocnienie kadry zarządczej. Myślę, że w najbliższych miesiącach uda nam się zaskoczyć rynek nowościami, nie tylko w ramach samej Areny, ale także poza nią. W planach mamy uruchomienie kolejnych platform. Zależy nam na zaprezentowaniu naszego nowego wcielenia szerszemu gronu, zarówno potencjalnym klientom, sprzedawcom, ale i inwestorom. Jednak bardziej niż na pozyskaniu dodatkowego kapitału, zależy nam na zdobyciu zaufanych partnerów – dodaje Bogajewska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.