Komunikaty PR

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

2024-04-25  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł energii na niemieckim rynku. Ten strategiczny krok jest integralną częścią planów międzynarodowej ekspansji Grupy. Nowo powstała firma, zlokalizowana w centrum Berlina, zatrudnia już pierwszych wykwalifikowanych pracowników i nawiązała współpracę z lokalnymi brokerami. W dalszej perspektywie holding planuje rozwijać swoją działalność na rynku czeskim, dążąc do utrzymania tendencji wzrostowej przychodów Grupy. Jednocześnie w celu dalszego skalowania biznesu i wzrostu transparentności Grupy, spółka matka – Supreme Global, planuje dołączenie do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Ze złożeniem wniosku o wprowadzenie celuje w bieżący rok.

Wkraczając na niemiecki rynek, holding Supreme Global zainicjował lokalną spółkę, w której posiada większościowy udział. Oferta Supreme Energy Deutschland obejmuje: pompy ciepła, panele fotowoltaiczne i magazyny energii. Oferta skierowana jest do MŚP i klientów indywidualnych.

- Niemiecki rynek to dla nas strategiczny krok w strategii rozwoju całej grupy Supreme Global. Obserwujemy tam stabilną gotowość do inwestycji w energię odnawialną, co doskonale wpisuje się w naszą ofertę i daje spore pole do działania. Jesteśmy przekonani, że nasze atrakcyjne portfolio produktów zyska uznanie także wśród niemieckich klientów, którzy należy pamiętać, że są już bardzo świadomi odbiorcami. Tym bardziej się cieszymy, że pierwsze transakcje sprzedaży są już za nami. Lokalni klienci szczególnie interesują się pompami ciepła oraz instancjami fotowoltaicznymi w połączeniu z magazynami energii. – zauważa Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Grupa mocno stawia na rozwój w Niemczech, jako pierwszą destynację swojej międzynarodowej ekspansji. Zespół zatrudniony w berlińskim biurze, do końca III kwartału, ma liczyć 50 osób wraz z brokerami handlowymi.

- W bieżącym roku nasza niemiecka spółka Supreme Energy Deutschland nie będzie miała jeszcze znaczącego udziału w skonsolidowanej sprzedaży Grupy, ale już widzimy tam spory potencjał na wypracowanie obrotów wystarczających na pokrycie pierwszych procesów. W III kwartale celujemy z osiągnięciem progu rentowności break-even point (BEP). – wyjaśnia Jan Zając, członek zarządu Supreme Global S.A.

Kolejnym rynkiem zbytu mają być Czechy. Jeszcze w tym roku powinny zostać zapoczątkowane pierwsze działania zmierzające ku uruchomieniu nowego oddziału.

- Chcemy być obecni tam gdzie widzimy rosnące zapotrzebowanie na energię odnawialną. W 2023 roku udział energii ze źródeł odnawialnych w miksie energetycznym osiągnął w Niemczech najwyższy jak dotąd poziom w tym kraju. Ponadto w 2030 roku docelowy udział energii odnawialnej. w zużyciu końcowym energii brutto, ma wynieść 40%* w Niemczech oraz 30%* w Czechach. Chcemy móc być tego beneficjentem – tłumaczy Jan Zając.

Grupa kapitałowa Supreme Global, dzięki działalności Supreme Energy Deutschland oraz Supreme Energy, aktywnie rozwija swoją działalność w obszarze energii odnawialnej. Wspomniana firma Supreme Energy działa na terenie Polski od początku 2021 roku. Spółka z roku na rok notuje dynamiczne wzrosty zarówno pod kątem przychodów, jak i liczby podpisywanych umów. Rodzima spółka przez ten czas osiągnęła łączną moc instalacji równą sumie ponad 50 MWp.

Długoterminowym celem brandu Supreme jest zdobycie pozycji lidera w branży fotowoltaiki i pomp ciepła oraz rozwijanie zielonych mocy wytwórczych, finansowanych z nadwyżek generowanych w trakcie działalności.

- W celu dalszego skalowania naszego biznesu, zamierzamy zwiększyć wiarygodność Grupy, nie tylko w kontekście oferty produktowej, ale również poprzez zwiększenie transparentności na rynku kapitałowym. Dlatego jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie Supreme Global na rynek NewConnect. Już spełniliśmy pierwszy formalny wymóg - otrzymaliśmy status Spółki Akcyjnej. Teraz koncentrujemy się na przygotowaniu Dokumentu Informacyjnego, o którego złożeniu do GPW poinformujemy wkrótce. – podsumowuje Mateusz Wróbel, partner zarządzający w Supreme Global S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.