Komunikaty PR

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

2024-05-13  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier

Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect producent i wydawca gier z segmentu Indie Premium na PC, konsole i urządzenia mobilne – Play2Chill. Ponadto Spółka wypracowała zysk netto w wysokości blisko 157 tys. zł, jednocześnie odnotowując 62 procentowy wzrost w porównaniu r/r. Początek 2024 roku upłynął głównie pod znakiem prac produkcyjnych nad najnowszymi projektami z portfolio dewelopera – Aztecs The Last Sun oraz Rally Mechanic Simulator, których premiera zaplanowana jest na 2024 rok.

- Pierwszy kwartał 2024 roku był okresem intensywnej pracy całego zespołu, a także kluczowych decyzji, które będą kształtowały przyszłość Play2Chill. W ostatnich miesiącach koncentrowaliśmy się głównie na osiągnięciu kolejnych kamieni milowych w produkcji „Azteków” i symulatora mechanika rajdowego, których premiery już wkrótce. Ponadto nadal pracujemy nad utrzymaniem wydanej wcześniej naszej flagowej gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, dostępnej na PC i konsolach oraz Bugvasion TD na Nintendo Switch - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill SA.

Jeszcze w maju br. zespół Play2Chill powinien zakończyć produkcję Aztecs The Last Sun w wersji Alfa. Zarząd Spółki liczy na to, że gra zadebiutuje w formule Early Access jeszcze w tym roku, a chiński partner wydawniczy – 663 Games, przychyli się do oczekiwań producenta gry. Prace nad finalną wersją Rally Mechanic Simulator, która także zadebiutuje w formie wczesnego dostępu, przebiegają bez zakłóceń. Play2Chill aktualnie skupia się na tworzeniu darmowego prologu. Gracze będą mogli w nim przetestować m.in. nową mechanikę jazdy i testowania samochodu rajdowego na torze wyścigowym.

W Q1 2024 r. Play2Chill SA wypracowała ponad 701 tys. zł przychodów ze sprzedaży netto. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, wartość tej po­zycji wyniosła 838 tys. zł. Ponadto w analizowanym kwartale Spółka osiągnęła zysk netto w wysokości prawie 157 tys. zł, co wobec zysku netto z Q1 ub. r. w wysokości blisko 97 tys. zł. stanowi lepszy o ponad 62 proc. wynik.

Dodatkowo Play2Chill aktywnie wspiera oragnizację oraz proces developerski towarzyszący projektowi Permafrost, realizowany przez SpaceRocket Games, w której Play2Chill posiada 20 proc. udziałów. Zadaniem spółki stowarzyszonej jest realizacja gry survivalowej tworzonej na silniku Unreal Engine 5, przy współpracy z wydawcą Toplitz Production GmbH.

***

O spółce:

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier
z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych).

Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.