Premiera Infernal Radiation w wersji early access na PC wyznaczona
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Infernal Radiation, hardcore gra akcji, z portfolio wydawniczego Art Games Studio i Ultimate Games już niebawem zadebiutuje w wersji na komputery stacjonarne w trybie wczesnego dostępu (tzw. early access). Twórcą jest polskie studio Asmodev. Data premiery została ustalona na 10 sierpnia br. Fabuła produkcji łączy w sobie elementy gotyckiego i mrocznego fantasy przepełnionego horrorem. Nie zabraknie też elementów czarnego humoru. Planowana jest również wersja na Nintendo Switch.
- Miło nam poinformować, że w najbliższych dniach zaprezentujemy wyczekiwaną przez graczy oraz inwestorów produkcję, której jesteśmy współwydawcą. Infernal Radiation trafi na PC w trybie wczesnego dostępu 10 sierpnia. To wyjątkowa gra, która oprócz oryginalnej fabuły wyróżnia się nietuzinkową estetyką wizualną i dźwiękową. W rozgrywce doświadczymy przyjemności z eksplorowania wyspy i odkrywania jej historii. Pełna wersja Infernal Radiation zaoferuje między innymi walki z 20 demonami o unikalnych zdolnościach, a także rozbudowane możliwości rozwoju gracza – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.
Rozgrywka, mimo że opiera się o proste zasady, jest bardzo wymagająca. Twórcy za podstawę wzięli arcade'owe mechaniki, na których zbudowali dynamiczne starcia z potężnymi bossami. Warto podkreślić, że gra oferuje tryb kooperacji na jednym ekranie. Możliwe jest wspólne odprawianie egzorcyzmów.
- Infernal Radiation to pierwsza gra osadzona w diabelskim uniwersum, gdzie grzech jest cnotą,
a miłość prawem. Stworzyliśmy czarującą wyspę, doprowadziliśmy do wybuchu piekielnej elektrowni, opętaliśmy bywalców i posłaliśmy na ratunek egzorcystę. Ekscytuje nas myśl o podzieleniu się ze światem naszymi osobliwymi fantazjami. Zakończyliśmy główny etap produkcji, ale jesteśmy przygotowani na dalszy rozwój we współpracy z graczami – komentuje Michał Jodłowiec, prezes Asmodev.
Infernal Radiation w trybie wczesnego dostępu zadebiutuje na PC 10 sierpnia br. Cena jednego egzemplarza została ustalona na $9,99USD. Wydanie gry w wersji na Nintendo Switch planowane jest w czwartym kwartale br.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne i Nintendo Switch. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young, Climbros, The Bullet: Time of Revenge czy Pooplers.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.