SimFabric rozpoczęło negocjacje kolejnej umowy z jednym z czołowych wydawców
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
SimFabric SA, notowany na NewConnect wydawca i producent gier wideo z grupy PlayWay, rozpoczął negocjacje umowy wydawniczej z jednym z czołowych wydawców. Planowany termin zakończenia rozmów przewidziany jest na koniec października br. Umowa dotyczy ustalenia warunków i parametrów finansowych dedykowanych jednej z gier SimFabric. W kwietniu spółka zawarła umowę z globalnym partnerem – firmą Koch Media, która jest wiodącym i niezależnym producentem i sprzedawcą cyfrowych produktów rozrywkowych w Europie i USA.
- Przystąpiliśmy do negocjacji kolejnej istotnej dla nas umowy wydawniczej z dużym wydawcą gier. Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli przekazać więcej szczegółów. Dziś mogę powiedzieć, że przedmiotem rozmów jest jedna z naszych gier, która znajduje się już na Top Wishlist Steam – liście najbardziej oczekiwanych gier w sklepie Steam. Omawiamy zasady współpracy i ustalamy wynikające z niej warunki finansowe. Planowany termin zakończenia negocjacji to 30 października br. – informuje Julia Leszczyńska, prezes SimFabric.
W kwietniu spółka rozpoczęła współpracę z globalnym partnerem – firmą Koch Media, która jest wiodącym i niezależnym producentem i sprzedawcą cyfrowych produktów rozrywkowych w Europie i USA. Na mocy podpisanej umowy Koch Media GmbH, które stało się właścicielem 50 proc. praw do dwóch gier SimFabric, zajmie się ich sprzedażą, marketingiem oraz dystrybucją. Partner wyda gry na komputery osobiste oraz konsole Nintendo Switch, PS4 i Xbox One. Pozostałe 50 proc. Praw do IP pozostanie w rękach SimFabric.
Umowa obejmuje również plany wydania tytułów ustalonych przez spółki na konsole nowej generacji: PS5 oraz Xbox Series X oraz opracowanie do nich dodatków. Wartość podpisanej umowy opiewa na kwotę ok. 8 mln zł.
- Wciąż jeszcze nie ujawniamy, które gry są przedmiotem umowy. Szczegóły ogłosimy przy okazji uruchamiania światowej kampanii promocyjnej i marketingowej przez koncern Koch Media GmbH. Tak jak informowaliśmy, chodzi o nasze dwa projekty z największymi budżetami w historii spółki – dodaje Julia Leszczyńska.
Premiery gier w wersji na komputery PC oraz konsole planowane są w 2021 roku.
O SimFabric:
SimFabric S.A. powstała w 2016 roku. Spółka prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w portowaniu gier (przerabianie gry z jednej platformy na inną) na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i komputery stacjonarne oraz produkcjach własnych. Głównym założeniem prowadzonej działalności jest portowanie i wydawanie kilku nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Do tej pory spółka wydała łącznie dziewięć gier na konsole Nintendo Switch, trzy na PlayStation 4 oraz dwie na PC. Najważniejszym dotychczasowym produktem spółki jest gra Farm Expert 2018, która w wersji mobilnej sprzedała się w liczbie ponad 2,5 mln kopii. W 2016 roku firma otrzymała główną nagrodę ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej) w konkursie na najlepszą aplikację kosmiczną. Od lipca 2019 SimFabric prowadzi oddział odpowiedzialny za działania B+R, którego celem jest stworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży gier komputerowych.
Większościowym akcjonariuszem studia jest Grupa PlayWay. Od kwietnia 2020 roku SimFabric jest notowana na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.