Komunikaty PR

SimFabric rozpoczęło negocjacje kolejnej umowy z jednym z czołowych wydawców

2020-07-31  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

SimFabric SA, notowany na NewConnect wydawca i producent gier wideo z grupy PlayWay, rozpoczął negocjacje umowy wydawniczej z jednym z czołowych wydawców. Planowany termin zakończenia rozmów przewidziany jest na koniec października br. Umowa dotyczy ustalenia warunków i parametrów finansowych dedykowanych jednej z gier SimFabric. W kwietniu spółka zawarła umowę z globalnym partnerem – firmą Koch Media, która jest wiodącym i niezależnym producentem i sprzedawcą cyfrowych produktów rozrywkowych w Europie i USA.

- Przystąpiliśmy do negocjacji kolejnej istotnej dla nas umowy wydawniczej z dużym wydawcą gier. Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli przekazać więcej szczegółów. Dziś mogę powiedzieć, że przedmiotem rozmów jest jedna z naszych gier, która znajduje się już na Top Wishlist Steam – liście najbardziej oczekiwanych gier w sklepie Steam. Omawiamy zasady współpracy i ustalamy wynikające z niej warunki finansowe. Planowany termin zakończenia negocjacji to 30 października br. – informuje Julia Leszczyńska, prezes SimFabric.

W kwietniu spółka rozpoczęła współpracę z globalnym partnerem – firmą Koch Media, która jest wiodącym i niezależnym producentem i sprzedawcą cyfrowych produktów rozrywkowych w Europie i USA. Na mocy podpisanej umowy Koch Media GmbH, które stało się właścicielem 50 proc. praw do dwóch gier SimFabric, zajmie się ich sprzedażą, marketingiem oraz dystrybucją. Partner wyda gry na komputery osobiste oraz konsole Nintendo Switch, PS4 i Xbox One. Pozostałe 50 proc. Praw do IP pozostanie w rękach SimFabric.

Umowa obejmuje również plany wydania tytułów ustalonych przez spółki na konsole nowej generacji: PS5 oraz Xbox Series X oraz opracowanie do nich dodatków. Wartość podpisanej umowy opiewa na kwotę ok. 8 mln zł.

- Wciąż jeszcze nie ujawniamy, które gry są przedmiotem umowy. Szczegóły ogłosimy przy okazji uruchamiania światowej kampanii promocyjnej i marketingowej przez koncern Koch Media GmbH. Tak jak informowaliśmy, chodzi o nasze dwa projekty z największymi budżetami w historii spółki – dodaje Julia Leszczyńska.

Premiery gier w wersji na komputery PC oraz konsole planowane są w 2021 roku.

 

O SimFabric:

SimFabric S.A. powstała w 2016 roku. Spółka prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w portowaniu gier (przerabianie gry z jednej platformy na inną) na konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i komputery stacjonarne oraz produkcjach własnych. Głównym założeniem prowadzonej działalności jest portowanie i wydawanie kilku nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Do tej pory spółka wydała łącznie dziewięć gier na konsole Nintendo Switch, trzy na PlayStation 4 oraz dwie na PC. Najważniejszym dotychczasowym produktem spółki jest gra Farm Expert 2018, która w wersji mobilnej sprzedała się w liczbie ponad 2,5 mln kopii.  W 2016 roku firma otrzymała główną nagrodę ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej) w konkursie na najlepszą aplikację kosmiczną. Od lipca 2019 SimFabric prowadzi oddział odpowiedzialny za działania B+R, którego celem jest stworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży gier komputerowych.

Większościowym akcjonariuszem studia jest Grupa PlayWay. Od kwietnia 2020 roku SimFabric jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2020-08-06 | 10:20

Treasure Hunter Simulator od DRAGO entertainment również na Nintendo Switch!

Treasure Hunter Simulator z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment już wkrótce zadebiutuje na Nintendo Switch. Za porting i wydanie gry w wersji na japońską konsolę będzie odpowiadała spółka powiązana z Forever
Giełda Cena złota po raz pierwszy w historii powyżej 2 000 USD
2020-08-05 | 11:10

Cena złota po raz pierwszy w historii powyżej 2 000 USD

Stało się to, na co czekaliśmy już od pewnego czasu – cena złota przekroczyła magiczną barierę 2 000 USD za uncję, dobijając do 2030 USD. Realizuje się scenariusz,
Giełda Premiera Infernal Radiation w wersji early access na PC wyznaczona
2020-08-04 | 12:36

Premiera Infernal Radiation w wersji early access na PC wyznaczona

Infernal Radiation, hardcore gra akcji, z portfolio wydawniczego Art Games Studio i Ultimate Games już niebawem zadebiutuje w wersji na komputery stacjonarne w trybie wczesnego dostępu (tzw.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Transport

Biznes coraz chętniej inwestuje w energię ze słońca. Własne mikroelektrownie powoli stają się rynkowym standardem

– Korzyści dla firm z inwestowania w odnawialne źródła energii są duże. To m.in. optymalizacja kosztów, samowystarczalność energetyczna i pewność zasilania – wskazuje Dorota Zawadzka-Stępniak z Konfederacji Lewiatan. W ostatnich latach biznes coraz chętniej inwestuje we własne mikroźródła odnawialnej energii. Efektem jest w Polsce boom na energetykę słoneczną. Na koniec tego roku moc zainstalowana w fotowoltaice ma wzrosnąć do 2,5 GW, głównie dzięki aktywności prosumentów indywidualnych i biznesowych. Do tych ostatnich dołączył DHL Parcel Polska. Logistyczna firma planuje montaż instalacji fotowoltaicznych w swoich lokalizacjach w całym kraju.

Handel

W dobie koronawirusa wzrosła produkcja opakowań dla przemysłu spożywczego i farmacji. Zmniejszyły się dostawy dla przemysłu, AGD i RTV

Silny związek z branżą spożywczą, która nie ucierpiała w czasie pandemii, pozwolił firmom opakowaniowym przetrwać kryzys spowodowany koronawirusem bez większych strat.  – 65 proc. opakowań jest produkowanych do żywności i napojów. Przestoje odczuły głównie te firmy, które dostarczają do producentów mebli lub firm motoryzacyjnych – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora Polskiej Izby Opakowań. Zagrożeniem dla branży może być pogorszenie koniunktury spowodowane kolejną falą pandemii, a także nowe przepisy związane z unijnymi regulacjami.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Firma

Przybywa centrów usług wspólnych w mniejszych miastach. Dla inwestorów najważniejsze są kompetencje pracowników

Warszawa, Kraków i Wrocław to nadal najbardziej atrakcyjne lokalizacje w Polsce dla nowoczesnych centrów usług dla biznesu. O wysokiej pozycji tych miast decydują m.in. dobra komunikacja, dostępność wykształconych pracowników oraz powierzchni biurowych. Jednak w czołówce są także inne miasta regionalne, np. Poznań, Łódź i Gdańsk, a także Bydgoszcz, Lublin, Częstochowa, Kielce i Rzeszów. – Są to lokalizacje, które zaledwie od kilku lat funkcjonują na mapie centrów usług wspólnych, ale właśnie tam dynamika przyrostu nowych projektów jest znacznie wyższa – mówi Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio.

Konusment

Dla 2/3 Polaków cena jest najważniejszym kryterium przy planowaniu tegorocznego urlopu. Co drugi skarży się też na wysokie ceny w kurortach

Cena to kluczowy czynnik, który Polacy uwzględniają przy planowaniu tegorocznych wakacji. Prawie połowa bierze też pod uwagę pogodę, bo dla 60 proc. urlopowiczów niekorzystna aura oznacza całkowicie zepsuty letni wypoczynek. Na kolejnych miejscach znalazły się wysokie ceny w turystycznych kurortach, na które skarży się co drugi Polak, dokuczliwe komary i hałaśliwi wczasowicze – wynika z lipcowej edycji badania „Barometr Providenta”.